Aihe: Osta suomesta, jos sattuvat myyvät
1
PIM
29.09.2004 12:55:40
Pikkasen pisti suoraan sanoen vituttamaan F(uck)-musiikin touhu kun pitkällisen harkinnan jälkeen olin henkisesti valmistautunut ostamaan Yamahan Magic Stomp efktilaitteen ja poikkeuksellisesti vieläpä paikallisen musakaupan kautta. Astelin siis tänään lähikauppaan ja kysyin tutulta myyjältä, että mitähän em. laite maksaisi heidän kauttaa ostettuna, jolloin palveluhenkinen myyntihenkilö tietysti koppasi saman tien luurin käteensä ja soittaa pirautti ko. valmistajan laitteita maahantuovaan helsinkiläiseen mikävitunmusiikki liikkeeseen, josta puhelimeen löytynyt maahantuojan edustaja ilmoitti hienovaraisesti töksäyttäen että "Me ei myydä teille". Tästä hieman hämmentyneenä paikallisen musaliikkeen palvelualtis myyjä yritti saada selville syytä moiseen lievästi sanoen epäortodoksiseen kauppapoliittiseen linjanvetoon, jolloin vastaukseksi tuli että he eivät toimita ko. laitteita yksittäin jälleenmyyjille vaan lähikaupan olisi pitänyt tilata laitetta noin rekkakuorman verran varstoon pölyttymään. Edes se tosiasia, että lähikauppa myy vuodessa kymmenittäin saman valmistajan ja saman maahantuojan toimittamia kitaroita ja muita soittimia ei riittänyt perusteeksi että liike olisi saanut yhden kappaleen kyseistä vimpainta myytäväksi, tuntuu lähinnä uskomattomalta, jollei suorastaa absurdilta.

Ei kai tässä sitten muu auta kun pistää taas tilaus T-kauppaan, koska en minä ainakaan viitsi lähteä ajamaan 160 -200 kilometriä lähimpään sellaiseen kauppaan, joka suostuu haluamaani tavaraa myymään.
Myydään: 9kk vanha PC mikro-ATX kotelossa, psossuna nyt Celeron 2.4GHz, mutta tukea löytyy P4:lle 3,06GHz asti, muistia 512MB, levyinä 80GB &120GB Maxtorit, RME9652 äänikortti (3xADAT i/o,WC i/o). Koko paketti ilman ohjelmia 700e/tarjous. Pelkkä äänikort
Miikathebest
29.09.2004 13:35:38

No joo...
Ei ne kauppiaat näköjään aina valehtele kun sanovat että ei voi tietää saako kamaa...
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Trebla
29.09.2004 13:42:35
Nyt tulee kyllä mutua normaaliakin enemmän, mutta muistaaksen Tampereen Soitinkeskuksen ikkunassa komeili tommonen abouttairallaa toomannin hintaan.

Soita ja kysy jos vaikka lähettäsivätten postissa, mutta älä tuu meikäläistä hirttämään =)
Before you play two notes, learn how to play one note - and don't play one note unless you've got a reason to play it.
Jabe
29.09.2004 13:44:43

Karu meininki. Olipas tyhmää siltä maahantuojalta.
blastoff
29.09.2004 13:53:43
Ei kai tässä sitten muu auta kun pistää taas tilaus T-kauppaan, koska en minä ainakaan viitsi lähteä ajamaan 160 -200 kilometriä lähimpään sellaiseen kauppaan, joka suostuu haluamaani tavaraa myymään.

Näinhän se täytyy toimia, jos suomalaisilla kauppiailla/maahantuojilla ei palvelu kerran pelaa.
Reporter: "What do you think of Western civilization?" Gandhi: "I think it would be a good idea"
G-mies
29.09.2004 13:58:00
Ilmeisesti on niin hyvää bisnestä tämä musiikkikaman maahantuonti että on varaa ihan valita asiakkaansakin. Olen itse luullut ihan muuta.
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
Hohhoijaa
29.09.2004 15:05:14
F-musiikista en minäkään välitä. Asiantuntevuus tuntuu ainakin sähkökitarapuolella olevan tuntematon käsite.

Efekteistäkin tulee sanomista täältä päin.....

"osta poika zoom 505 II, se huva huva efekti on!"
Kirkan paska, ei siis hai. Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)