Aihe: PRS Tremonti SE
1
SURf
07.01.2003 13:54:10
On tullut ennekin kyseltyä LP-kopsuista mielipiteitä/kokemuksia. Jatketaan kun en ole vielä hankintaa tehnyt:

-onko kellään otsikon mukaista keppiä?
-onko kukaan koesoitellut?
-onko kellään mielipiteitä siitä?
Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen.
Kjukka
07.01.2003 14:17:57

Tilattu on, toimitus kestää jonkin aikaa.

ps. Levytukussa sanoivat että heille tuskin on tuota mallia tulossa ollenkaan :P

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
SURf
07.01.2003 14:20:09
Tilattu on, toimitus kestää jonkin aikaa.

ps. Levytukussa sanoivat että heille tuskin on tuota mallia tulossa ollenkaan :P

-juki

mutta ei ole siis kokemusta vielä? T-kaupasta?
Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen.
Juzzu
07.01.2003 14:23:28 (muokattu 07.01.2003 14:23:42)
En omista enkä ole kokeillut, mutta muihin LP-kopsuihin verrattuna erona ainakin 25" kaula, joka oman kokemuksen mukaan on varsin mukavasoittoinen.

Orkkismikit taitaa olla vaan paripiuhaiset (?), joten puolitukset saapi vasta uudet mikit ostamalla. Tosin eihän PRS:n SC:ssäkään ole puolituksia.

PRS-föörumissa (www.prsforum.com) tuntuu yleinen mielipide olevan, että hinta/laatusuhteeltaan varsin pätevä peli. Tosin ei ehkä yllätys ottaen huomioon poppoon suuntautuneisuus kitaramerkkien suhteen...

Erikoisuutena verrattuna tavallisiin Lerppoihin on volume+tone-potikoiden "käänteinen" sijainti, tallamikin säätimet ovat lähempänä kieliä. Vaan noiden paikkaahan ei ole hankala itse muuttaa, jos tekee mieli.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Juzzu
07.01.2003 14:51:06
Nih, ja ne puolitukset vaativat toki uuden potikan, jos kohta toisenkin...
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Kjukka
07.01.2003 15:07:16

mutta ei ole siis kokemusta vielä? T-kaupasta?

T-kaupasta nimenomaan toimitusaika on 1-2kk.

Tuntuu olevan mun tarpeisiin hyvinkin sopiva kitara; yksinkertainen, hyväsoittonen, kestävä ja hienon näkönen :)

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
Esko
07.01.2003 19:27:11
hyväsoittonen, kestävä

-juki

Ja nämä tiedot annat meille kokeilematta tai näkemättä kitaraa? Onko se kitaran osto noin helppoa? Perhana...
Blue Apocalypse
07.01.2003 20:03:47
-onko kellään mielipiteitä siitä?

Hienon näköinen soitin. Näin kuvasta katsomalla siinä ei ole muuta vikaa kuin, että siinä lukee Tremonti. Hyi yäk!
Kaikki pilipalipelimannit sitä saakin nimikkosoittimen. :)
PLEASE: Remove toilet paper from roll before using
Kjukka
07.01.2003 20:24:28

Ja nämä tiedot annat meille kokeilematta tai näkemättä kitaraa? Onko se kitaran osto noin helppoa? Perhana...

On se. Haussa on ollut LP-tyyppinen yksinkertainen, rokkaava kitara ja Tremonti SE on juuri sellainen. Luotan myös PRS:n laatuun, samalla tavalla kuin lehtien ja muiden kyseisen kitaran omistavien arvosteluihin.
Kaiken mukaan kyseessä pitäisi olla erittäin hyvä kitara hinta/laatusuhteeltaan. Tiedän kyllä että monet eivät uskalla henkilökohtaisesti koittamatta tilata kitaraa maanantaikappaleiden takia, mutta olen tässäkin suhteessa luottavainen.

-juki
Kjukka
07.01.2003 20:47:20

...se kitaran helpposoittoisuus ja soitettavuus on ihan makuasia...Pointti oli tässä, että minun mielestä ei kannata kovin paljoa antaa painoarvoa huhupuheille ja muille vastaaville toisen käden tiedoille.

Santana SE:tä olen testannut ihan itse, soitettavuus ja varsinkin kaula (Tremonti SE:ssä sama profiili) oli oikein mainio, kuten työn laatukin. Yhdyn kyllä tuohon mutupuhe-asiaan, ja en väittänytkään hyvän soitettavuuden ja kestävyyden olevan absoluuttisia totuuksia, vain tosiaankin omia käsityksiä asiasta :)

-juki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)