Hohhoijaa 27.09.2004 15:21:32 (muokattu 27.09.2004 15:21:47) | |
---|
Toi oli mun mielestä ihan huono. Olipa kerran löytöretket oli mun suosikki. Ja sitten joku olipa kerran ihminen. Kirkan paska, ei siis hai.
Pastilli? |
Pelsi 28.09.2004 09:45:20 | |
---|
Uijui, nuo oli kyllä hyviä. Olen vieläkin ihan varma, että kuumeessa ollessani pienet siniset Burana-ukkelit taistelee pahoja punaisia bakteerisaatanoita vastaan. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
tänään krapulassa Tätäkö on "laatuaika", kysyn vaan. Mihin on nuoriso menossa? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
vanttera 28.09.2004 15:06:34 | |
---|
Tätäkö on "laatuaika", kysyn vaan. Mihin on nuoriso menossa? Mitäs vitun nuorisoa mä sulle oon? Ja krapula on kännin jälkeen olotiloista parhain. (ei sitä kyllä kovin usein ennen kännejä olekaan) Sitten isit ihmettelee kun meidän Ellalla on 2 tonnin puhelinlasku. "Emmää paljoo ees oo soitellu, haista vittu!!" -Pelsi |
sirdickyj 28.09.2004 15:47:35 | |
---|
Mitäs vitun nuorisoa mä sulle oon? Noh, eipäs kiihdytä! Ja krapula on kännin jälkeen olotiloista parhain. (ei sitä kyllä kovin usein ennen kännejä olekaan) On sitä, kahden kännin välissä ennenku ehtii kääntyä uudestaan känniin! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |