lethus1 28.09.2004 12:35:44 | |
---|
Heippa! Loistava tuo Negativen uusi sinkkubiisi, coveri tuosta legendaarisesta Hotel Californiasta. Hieman hämää säkeen vääntäminen hieman erilaiseen muotoon ja kertsin pikkaisen varioitu laulumelodia ja sanat, mutta muuten kohtalaisen uskollinen versio. Negative muutenkin tekee coverinsa mielenkiintoisesti, eikä ihan 1:1:n. Esim. tämä Queenin show must go onista oli ihan mielenkiintoinen versio. Valitettavasti huonompi kuin alkuperäinen, mutta kuitenkin! Go Negative! |
paavi 28.09.2004 12:53:35 | |
---|
Heippa! Loistava tuo Negativen uusi sinkkubiisi, coveri tuosta legendaarisesta Hotel Californiasta Seuraavaksi varmaan 'Stairway to heaven'... Esim. tämä Queenin show must go onista oli ihan mielenkiintoinen versio. Valitettavasti huonompi kuin alkuperäinen, mutta kuitenkin! Ai että oikein huonompi kuin alkuperäinen? Sepä merkillistä. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Heh, kyllähän noissa Negativen biiseissä tuttuja sointukiertoja ja melodioita on, mutta ei meikäläinen ainakaan vielä sitä hotel californiaa ole sieltä löytänyt. Mutta verratkaapa huviksenne vaikka ko. orkesterin after all-biisin introa Tehosekoittimen Valonkantajan vastaavaan... |
Johannes_t 28.09.2004 13:12:49 | |
---|
Heippa! Loistava tuo Negativen uusi sinkkubiisi, coveri tuosta legendaarisesta Hotel Californiasta. Hieman hämää säkeen vääntäminen hieman erilaiseen muotoon ja kertsin pikkaisen varioitu laulumelodia ja sanat, mutta muuten kohtalaisen uskollinen versio. Negative muutenkin tekee coverinsa mielenkiintoisesti, eikä ihan 1:1:n. Esim. tämä Queenin show must go onista oli ihan mielenkiintoinen versio. Valitettavasti huonompi kuin alkuperäinen, mutta kuitenkin! Go Negative! Rupesi ihan hymyilyttämään, tattis! :D |
paavi 28.09.2004 13:15:42 (muokattu 28.09.2004 13:32:07) | |
---|
Ai saakeli! En mä edes tajunnut, että Lethuksen viesti oli silkkaa ironiaa. Vastasin siis ironiaan ironialla...suoritus sekin. EDIT: sen verran täytyy muuttaa kirjoitustani, että kyllä mielelläni tutustun kaikkeen musiikkiin. Negative on aika vieras mulle, joten en osaa sanoa esim. plagioinnin suhteen mitään... :) täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Bonham 28.09.2004 13:22:20 | |
---|
Hienoa, Negativen mollaamisesta on tullut oikein urheilulaji... jos joku bändi tai musa ei kolahda, onko siitä pakko toitottaa? No, mä tykkään bändistä... hyvää rokkia ja paremmaksi tulee koko ajan. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Karlsson 28.09.2004 13:33:57 | |
---|
No, mä tykkään bändistä... hyvää rokkia ja paremmaksi tulee koko ajan. No, sä ootki IHAN HUONO!!111!!! Mersukuski |
Nimismies 28.09.2004 13:36:26 | |
---|
Oho. Tuohan on pakko-ostos. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
booster 28.09.2004 13:37:26 | |
---|
No, mä tykkään bändistä... hyvää rokkia ja paremmaksi tulee koko ajan. Sama täällä. Biisit on hyviä, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt/kuullut, live-soittoon pitäisi panostaa. Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
M.i.k.key 28.09.2004 13:39:58 | |
---|
Sama täällä. Biisit on hyviä, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt/kuullut, live-soittoon pitäisi panostaa. Niin että ei muita heikkouksia? Eikös tuo tavallaan ole se tärkein. Kyllä sitä Protoollsilla saadaan levylle komeaa jälkeä aikaan. Jos ei sillä niin tilataan Stunttisoittajia vielä kehiin (en tarkoita negativea vaan noin yleisesti). Opetelkaa saatana soittamaan! My name is Baron, M.i.k.key Baron. |
booster 28.09.2004 13:47:27 | |
---|
Niin että ei muita heikkouksia? Eikös tuo tavallaan ole se tärkein. Kyllä sitä Protoollsilla saadaan levylle komeaa jälkeä aikaan. Toki toki, mutta biisit on silti hyviä, riippumatta siitä, kuinka hyvin bändi ne livenä osaa soittaa. :) Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
Herra Rapu 28.09.2004 13:47:50 | |
---|
Niin että ei muita heikkouksia? Eikös tuo tavallaan ole se tärkein. Kyllä sitä Protoollsilla saadaan levylle komeaa jälkeä aikaan. Jos ei sillä niin tilataan Stunttisoittajia vielä kehiin (en tarkoita negativea vaan noin yleisesti). Opetelkaa saatana soittamaan! Jätkä on vaan kateellinen ku et oo Jonne! :) |
lethus1 28.09.2004 13:55:44 | |
---|
Hienoa, Negativen mollaamisesta on tullut oikein urheilulaji... jos joku bändi tai musa ei kolahda, onko siitä pakko toitottaa? No, mä tykkään bändistä... hyvää rokkia ja paremmaksi tulee koko ajan. Eläs nyy. Minä en ole vielä henk. koht. osallistunut tähän Negativen muodikkaaseen mollaukseen sen kummemmin koska olen pitänyt sitä turhana. Monia orkestereja mollataan erinäisistä syistä ja se syy usein on hyvinkin vähäpätöinen ("näyttää håmåilta" tms), muttamutta... Et edes sinä voi kieltää, etteikö tuon Negativen uuden sinkun kertsin päälle voi ihan kivutta vetäistä Hotel Californian. Ja etteikö sen ensimmäisen hitin säkeen soinnut ja jopa sovituskin osittain ole ihan suoraan Show must go on:ista. Aivan jatkuvastihan kuulee tuttuja sointu- ja sävelkulkuja siellä täällä, mutta jos pari peräkkäistä sinkkua sisältää noin törkeitä kopiointeja tai "alitajuisia lainauksia", ei voi kuin ihmetellä Negativen säveltäjäneron munaa. Itse plagioisin hieman vähemmän legendaarisia ja vähemmän tunnettuja viisuja. Ja pakko kehaista myös biisivalintoja, joista on osia napattu. Mitenhän levyjä äänittämässä ja miksaamassa olleet. Eikö hekään ole kuullut noin selkeitä lainapaloja vai eivätkö he vain ole välittäneet ? Mielenkiintoista tuoltakin kantilta. |
PomppoK 28.09.2004 15:03:32 | |
---|
Huh huh. Kaikkeen sitä keksitäänkin tarttua. No, jatketaas... Jätkällä on vaatteet päällä! Jätkä plagioi! Halvalla Halvalta ! |
Milkop 28.09.2004 15:11:56 | |
---|
Lyönpä minäkin käteni tähän kasaan ja sanon, että onpa melkoisen surkea yhtye. "Kauniiden poikien pehmorockia" - yäk, ei kiitos! Moonsorrowin muka tulevalla levyllä olisi ollut aiheeseen loistava biisin nimi: "Jonne Aaron, anna pillua" "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
drumm 28.09.2004 15:33:22 | |
---|
|
Aerodactev 28.09.2004 15:41:18 | |
---|
Mikäs se on näiden covereiden peitenimet?
Long = progressive = good
|
Notefix 28.09.2004 16:21:22 (muokattu 28.09.2004 16:32:34) | |
---|
Opetelkaa saatana soittamaan! Yeah! Noin! (ottamatta sinänsä kantaa Negativen soittotaitoon...pojat osaavat varmasti soittaa ihan hyvin) My name is Baron, Notefix Baron " |
lethus1 28.09.2004 16:25:27 | |
---|
Huh huh. Kaikkeen sitä keksitäänkin tarttua. No, jatketaas... Jätkällä on vaatteet päällä! Jätkä plagioi! Käsittääkseni siitä ei voi kukaan nostaa plagiointisyytettä. ENpä ole ainoa kuka on tarttunut ja huomannut, voih. |
Jani The Rock 28.09.2004 16:29:35 | |
---|
Hienoa, Negativen mollaamisesta on tullut oikein urheilulaji... Täytyy sitä ny meikäläisen flegmaatikonkin jotakin urheilua harrastaa. BUU NEGATIVE!!!!!11! Noin... Tollain harjotusvetona ihan kohtalainen. Don`t mess with the countryboys |