Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Extol
1 2
stratocaster
27.09.2004 18:50:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan tätä bändiä? Olen tutustunut nyt vähän lisää tuon synergy levyn jälkeen tähän bändiin ja kyllä on kovaa kamaa! Jätkät tosiaan osaa soittaa! Mitä mieltä ootte?
 
Voimaa!! Nopeutta!!
kimple87
27.09.2004 18:58:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm.. Olen tutustunut bändiin aika paljonkin ja rumpalin kans mailia lähettänyt...(vai oliko se rumpali) Ihan hyvä bändi ja eikös se ainakin OLLUT henkellistä?!?!(gospel/metal)
 
viina on viisasten juoma ja sitä teille ei anneta
KTR
27.09.2004 20:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändi. Lämppäsi Suomessa Opethiakin. Ja hengellistä kamaaha tuo on, mutta SILTI hyvää.
 
Majesty
27.09.2004 20:11:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten tosi hyvä bändi. On tullut levyt hommattua.
Tyyli hieman muuttunut levy levyltä.
Undeceivedillä hienoja melodioita, Synergyllä kovaa riffittelyä, Burialin ollessa kaikista suorin levy.
 
Parhaiten allekirjottaneelle toimii ehkä Undeceived.
 
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
Heissi
27.09.2004 20:24:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(gospel/metal)
 
Tällainen jaksaa kerta kerran jälkeen huvittaa.
 
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Timesby
27.09.2004 20:50:18 (muokattu 27.09.2004 20:50:35)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan Undeceivedin ja kyllä on kova levy. Armotonta tykitystä, jota kuitenkin hieman hillitsee Meadows of Silence, joka on yksi parhaista akustisista biiseistä ikinä. Kyllä tuo Synergykin on pakko-ostos kunhan sen vain löytäisi.
 
np: Extol - Structure of Souls
 
Go hump yourself!
Rattata
27.09.2004 21:01:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan sitä jonkin verran kuunneltu ja tykkään. Synergy ei ihan niin tykki kun Undeceived, mutta erittäin tekninen ja hieno levy, kun tuosta thrashistakin meikäläinen tykkää. Todella taitavia soittajia, varsinkin rumpali David on mun mielestä yks parhaita. En tiedä onko maailman nopein tms mutta pidän todella hänen tyylistään. Harmi kun Ole lähti bändistä, tykkäsin sen lauluista ja hyvä kitaristikin.
 
Tällainen jaksaa kerta kerran jälkeen huvittaa.
 
Mikäs siinä niin naurattaa?
 
"Take seven pastilli? and call me in the morning" IMIK #23
gheisari
27.09.2004 21:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Undeceived on tosi hyvä pläjäys, joskin hiukan puuduttava. Johtuu ehkä hiukkasen tunkkaisista soundeista? Synergyllä on ideaa, mutta toteutus ontuu.
 
Ja hengellistä kamaaha tuo on, mutta SILTI hyvää.
 
Uskomatonta!
 
e r s k i
27.09.2004 23:07:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Undeceivediä on tullu kuunneltua aika paljon. Viimeisin levy ei oo oikein vielä auennu. Bändissähän on vissiin vaihtunut lähiaikoina useampikin soittaja. Saas nähdä miten se vaikuttaa bändin musiikkiin.
 
Heissi
28.09.2004 02:01:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs siinä niin naurattaa?
 
Se absurdius. Mutta väännetään tästä aiheesta joskus taas aihetta koskevassa topikissa kun sellainen taas vaihteeksi sattuu jonkun toimesta jossain vaiheessa ilmestymään.
 
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Closure
08.09.2005 14:24:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha threadi, mutta...
 
Itse vasta tutustumassa ja hyvältä näyttää. Helkatin hyviä biisejä ainakin tuolla uusimmalla The Blueprint Dives:illä, eikä tuo Undeceived levykään kovin pahalta kuulosta. Pitää tutustua kunnolla kun kerran nämä pääsee näkemään livenäkin.
 
Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina. THV #20
Pelsi
08.09.2005 15:18:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se absurdius.
 
Hoho! Väännetään toki tässä vaan... Eli siis tahdon kuulla perustelut sille, miksi gospelmetal on absurdia tai peräti huvittavaa.
 
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
KTR
08.09.2005 15:53:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho! Väännetään toki tässä vaan... Eli siis tahdon kuulla perustelut sille, miksi gospelmetal on absurdia tai peräti huvittavaa.
 
No ehkä se on sen takia, että metallimusiikissa yleisesti on semmoisia arvoja ja estetiikkaa, joka ei ole ihan Jessen ja Jumalan mieleistä. Hevi kalja naisten kaataja syntinen metalli mies.
 
No mut ei siinä mitään. Musa on pääasia. Extol tekee hyvää semmoista.
 
Closure
08.09.2005 16:24:03 (muokattu 08.09.2005 16:26:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä threadi on kohta lukossa. Mutta kannan korteni kekoon.
Gospel on silloin hyvin julistettua kun asioita ei sanota täysin suoraan ja asioita joutuu pureskelemaan itse.
 
MINÄ(!) henkilökohtaisesti en pysty kuuntelemaan gospelia, jossa asiat toitotetaan päin naamaa ja käsketään uskomaan. Ikävästi särähtävät korvaan kaikki "believe in Him, oh in Jesus Christm, our sweet saviour, blaablaa" Kärjistetysti näin.
Siksipä moni mahdollisesti hyvä bändi on jätetty kuuntelematta.
 
Ja extol tekee gospelista tyylikästä ja hyvänkuuloista. Jaksaa kuunnella vaikka tuo uskonto niin aiheena ei jaksa kiinnostaa pätkän vertaa.
 
"Soul Deprived
by Extol
 
confined i'm confined
straightjacket
strapped to my side
entangled
in motion i'm bound
in suspense
 
seclusion alternates
only between hope
and delusion
a victim of substance
and anchored prey
who will not live
to see the day
the devil lies below
 
i am deprived
light blinding
in my eye
he uncoils his claws
and clasps my nature
and to grasp my soul
he stretches his life out within:
in trade for freedom
in change for designs
his demons consume
the death sedative
i see them fly
through the sun
of my eye
 
then comes the way
he slides along
quietly listen
into the deep
mouth of the venom
planting his teeth in
the poison remedy
while demons swarm"
 
"Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero
adrenaline
08.09.2005 16:57:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Legendaarinen bändi, jonka tuotannosta Undeceived on ehdottomasti paras! Tyyli uusimmalla Blueprint Dives -levyllä ei ainakaan vanhaa Extol-fania tyydytä ollenkaan. Soittotaito ei oo tosiaan pojille koskaan ollu ongelma. Loisto-jamppoja ovat myös.
 
Pelsi
08.09.2005 17:02:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MINÄ(!) henkilökohtaisesti en pysty kuuntelemaan gospelia, jossa asiat toitotetaan päin naamaa ja käsketään uskomaan. Ikävästi särähtävät korvaan kaikki "believe in Him, oh in Jesus Christm, our sweet saviour, blaablaa" Kärjistetysti näin.
Siksipä moni mahdollisesti hyvä bändi on jätetty kuuntelematta.

 
Tiedätkös, en minäkään. Vaikka kuinka olen Kalamies. Edellytän varsinkin gospelkentällä nokkelia sanoituksia, koska ei sellainen "Usko Jeesukseen, joo joo joo, usko vaan, se hyvä on!"-lyriikka anna minulle juuri mitään. Tästä syystä edesmennyt Terapia ja The Rain ovatkin niitä kovimpia nimiä minun kirjoissani. Englanninkielisistä mainittakoon Oratorio ja Tourniquet.
 
Ja extol tekee gospelista tyylikästä ja hyvänkuuloista. Jaksaa kuunnella vaikka tuo uskonto niin aiheena ei jaksa kiinnostaa pätkän vertaa.
 
Extoliin en ole koskaan liiemmin tutustunut. Täytyisi ehkä. Mihin kategoriaan tippuisi?
 
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
Arcane
08.09.2005 17:10:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistava bändi! Olen tutustunut siihen lähinnä Come Armageddon -kokoelmavinyylin kautta, loistavaa musiikkia.
 
Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37
stratocaster
08.09.2005 17:48:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedätkös, en minäkään. Vaikka kuinka olen Kalamies. Edellytän varsinkin gospelkentällä nokkelia sanoituksia, koska ei sellainen "Usko Jeesukseen, joo joo joo, usko vaan, se hyvä on!"-lyriikka anna minulle juuri mitään. Tästä syystä edesmennyt Terapia ja The Rain ovatkin niitä kovimpia nimiä minun kirjoissani. Englanninkielisistä mainittakoon Oratorio ja Tourniquet.
 

 
Extoliin en ole koskaan liiemmin tutustunut. Täytyisi ehkä. Mihin kategoriaan tippuisi?

 
Tourniquet myös todella hyvä bändi. Löytäneet kuulemma kitaristinkin taas.
 
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Heissi
08.09.2005 17:50:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho! Väännetään toki tässä vaan... Eli siis tahdon kuulla perustelut sille, miksi gospelmetal on absurdia tai peräti huvittavaa.
 
Olisit vuosi sitten yllyttänyt niin oisin lähtenyt vääntämään.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
miccomalliton
08.09.2005 19:48:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomenhan nuo Extolin ukkelit on tulossa....
 
Burial on mulle se ykköslevy pändiltä.
Uusinkin potkii.
 
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2 Kirka on mies.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «