Juntunen 19.09.2004 19:04:41 | |
---|
Kertokaas hyvät ihmiset mistä löytäisin itselleni sellaiset löysät reisitaskuhousut mitkä ei kuitenkaan perseestä lökötä. Lahkeet pitää olla isot ja leveät. En siis meinaa mitään joujoulökäpöksyjä. Dian - "Luotaantyöntävää" |
Phobophile 19.09.2004 19:13:39 | |
---|
Tuommoisia etsin joskus itsekkin. Parhaat mihin törmäsin oli Leather Heavenissa (ei tosin nekään mitenkään hirmu leveälahkeiset mutta kuitenkin paremmat kuin Stuntmanin vastaavat). Love Subverted, Lust Perverted |
Rattata 19.09.2004 20:00:14 | |
---|
Multa kyllä löytyy, mutta kun en saa millään päähäni mistä oon ne ostanu. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Viceroy 19.09.2004 20:30:15 | |
---|
Salainen Agentti ja muut käytettyä armeijaroinaa myyvät kaupat voisivat olla kokeilemisen arvoisia. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Juntunen 23.09.2004 23:03:00 | |
---|
Salainen Agentti ja muut käytettyä armeijaroinaa myyvät kaupat voisivat olla kokeilemisen arvoisia. Nekin "armyreisitaskuhousut" tahtoo olla vaan lahkeista kapeita. Tilasin muuten esitteen tuolta. Pitää huvikseen kattoa että mitä kaikkea niillä on myynnissä. Nykyään näkee kaduilla paljon sellaisia ihmehousuja joista roikkuu helkkaristi kaikenmaailman remmejä. Muuten voisivat olla ihan siistejä. Mistähän niitä mahtaa saada.. Dian - "Luotaantyöntävää" |
Phobophile 23.09.2004 23:59:58 | |
---|
Nykyään näkee kaduilla paljon sellaisia ihmehousuja joista roikkuu helkkaristi kaikenmaailman remmejä. Muuten voisivat olla ihan siistejä. Mistähän niitä mahtaa saada.. Jos meinaat samanlaisia mitä Niskalaukauksen Petosalmella on niin itse löysin tuommoiset Kuopion torilta. On tosin vähän kuppaset kun taskut on vaan kulmista kiinni ja on mm. polvet venyneet varmaan metrin verran. Jos jaksat ulkomailta tilata niin osoitteesta www.x-tra-x.de löytyy mustana että maastokuvioisena noita parempilaatuisina. Meinasin itse uudet tuommoiset noitten nykyisten tilalle tilata. Love Subverted, Lust Perverted |
Hohhoijaa 24.09.2004 19:34:05 | |
---|
Robin Hoodista Tarjoustalosta Mulla on kahet vihreät löysähkötraisitaskuhousut, ostettu RobinHoodista. Luulis näistä halpakaupoista tuollaisia löytyvän. "Vitun mikkihiiri!"
-Wow Experience |
Billsner 24.09.2004 19:55:33 | |
---|
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
Teijo K. 24.09.2004 20:40:16 | |
---|
Tajoustalosta ostin juuri kahdet, reilu parikymppiä kipale. Mustia. |
Rattata 24.09.2004 21:14:09 | |
---|
"Take seven aspirins and call me in the morning" |
pampukarhu 25.09.2004 12:35:55 | |
---|
Leatherheavenista saa m- 65, samaten stuntmanilta. hinta oli ainakin stuntmanilla jotain 40 euroo. niihin tarvii pikkuisen pyllyä ettei ne näytä honkkeleilta.:) "Joskus on parempi pysyä kaukana ihmisistä"
-Roope Latvala jurrissa |
Jos meinaat samanlaisia mitä Niskalaukauksen Petosalmella on niin itse löysin tuommoiset Kuopion torilta. On tosin vähän kuppaset kun taskut on vaan kulmista kiinni ja on mm. polvet venyneet varmaan metrin verran. Jos jaksat ulkomailta tilata niin osoitteesta www.x-tra-x.de löytyy mustana että maastokuvioisena noita parempilaatuisina. Meinasin itse uudet tuommoiset noitten nykyisten tilalle tilata. En tiedä Petosalmen pöksyistä, mutta tuolla ulkomaanosoitteessahan näyttää olevan vaikka minkänäköistä kampetta. Ainakin näyttävät mallien päällä tyylikkäiltä. Muutamat ihan siistit housutkin näyttäisi olevan. Ja tosiaan etsin OIKEASTI leveälahkeisia ja mielellään mustia reisitaskuhousuja, noiden muutaman esitetyn linkin takaa löytyneet eivät pääse mielestäni leveälahkeisten kategoriaan. Pitänee tässä joskus käydä vaateliikkeiden syysmallistoa katsastamassa. Dian - "Luotaantyöntävää" |
Mimi 28.09.2004 11:20:37 | |
---|
Mulla on semmoset seppälästä ostetut naisetenmallin mustat reisarit, joissa lahkeet saa säädettyä pussiksi tai leveäksi semmosella rensselillä... Voisi käydä vaikka jostain vaatekaupasta katsomassa, kai niitä miestenmalliakin löytyy... "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
MV 28.09.2004 13:17:08 | |
---|
stuntanistahan noita löytyy mut en tiä pitäiskö suositella ku mul meni taskut samantien paskaks ja napit läks...sääli ku on muuten kumminkin ihan siistit. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Phobophile 28.09.2004 13:20:05 | |
---|
stuntanistahan noita löytyy mut en tiä pitäiskö suositella ku mul meni taskut samantien paskaks ja napit läks...sääli ku on muuten kumminkin ihan siistit. Kysyttiin leveitä lahkeita, noissa Stuntmanin housuissa on nimenomaan päinvastoin. Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa |