kostaja 01.08.2003 14:59:46 | |
---|
Kuulin joskus juttua et HIMi alkais pukkaan markkinoille vaatteita, vöitä ja rulliksia yms. onko himillä jo nyt miten vaatteita markkinoilla? Sellanen puvun takki kuten Bam Margeralla on mis oli himin logot ois aika pirun siisti.. jos joku tietää mist niitä saa ni suuret kiitokst etukäteen!! |
mikko1 05.08.2003 14:46:44 (muokattu 05.08.2003 14:47:16) | |
---|
eiköhän herra bam ole tehnyt sen takin ihan itse. eli,1)osta pikkutakki 2)potki siihen jollain ne heartagramit. helppoa vai mitä? Edit: ja sanottakoon ettei minulla sellasita ole. him on hyvä. bam ei. Mullon kans tele. |
Jani The Rock 05.08.2003 18:42:53 | |
---|
No jumankauta juu nääs päivää. Mä ainakin haluan samanlaisen pipon kuin Ville Valolla. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
pitkätukka 06.08.2003 00:32:13 | |
---|
Kuulin joskus juttua et HIMi alkais pukkaan markkinoille vaatteita, vöitä ja rulliksia yms. onko himillä jo nyt miten vaatteita markkinoilla? Sellanen puvun takki kuten Bam Margeralla on mis oli himin logot ois aika pirun siisti.. jos joku tietää mist niitä saa ni suuret kiitokst etukäteen!! Vöitä ja rullaluistimia? Pakko saada HIM-rullaluistimet,, ne on varmaa ihkut!11 |
ikkunaprinsessa 10.08.2003 23:27:34 | |
---|
www.verkkopaita.com siellä on jotain, mutta mä en itse niistä hirveesti diggaa. ne on jotenkin aika outoja.. eli siis pitänee vielä odotella ja väsäillä ite jotain :) ville valo ei aikonut enää ikinä pistää pipoa päähänsä, kun tämä viimeisin pipa pöllittiin moskovassa... tuli vaan mieleen.. kyllä mulle heartagram-vyö kelpais, yes indeed! In the grace of your love I writhe in pain -V.Valo- |
waldemarx 13.08.2003 12:21:14 | |
---|
onks vähän turhaa hommata jonkun bändin nimimerkillä tehtyi vaatteita ja maksaa ittensä kipeeks siitä. puvuntakkeja löytää muualtakin siihen voi ommella jonkun him-hihamerkin jos on pakottava tarve. waldemarx |
SpoiledByJames 15.08.2003 00:46:08 | |
---|
Eikö HIM oo ihan virallisesti pahoitellu, ja Ville Valo mm. viimeksi Norpan Yöradiossa, että Suomeen ei oo saatu HIM-kamaa myyntiin? Eikä tiedetä, ollaanko saamassa. Oisko bändin sivuilla asiaa tästä? Menisin ite kattomaan mutta kun en mene. |
Via 09.10.2003 10:28:57 | |
---|
Mulle kelpais ihan jos sais edes heartagram-pipon. Mistä niitä saa? |
Fortune 09.10.2003 18:22:49 | |
---|
Minä voisin ottaa heartagram-kalsarit, tyyliin Harald Hirmuinen. Kun talvikin on tulossa ja entiset alkavat ratketa haaroista. |
Jani The Rock 09.10.2003 19:45:26 | |
---|
"Heartagram", voi vittu. Kuulostaa ihan joltain ihmelaihdutuspilleriltä. Semmoiselta, mitä kaupataan Ostos-TV:ssä. "Laihduin 200 kiloa Heartagramin avulla", kertoo ikionnellinen Börje-Stiina Fittansvärd Luvialta. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
noir 09.10.2003 20:52:22 | |
---|
Mulle kelpais ihan jos sais edes heartagram-pipon. Mistä niitä saa? Minä voisin ottaa pentagram-pipon... Lällätislää! :P Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Mimi 10.10.2003 17:29:53 (muokattu 10.10.2003 17:31:08) | |
---|
"Heartagram", voi vittu. Kuulostaa ihan joltain ihmelaihdutuspilleriltä. Semmoiselta, mitä kaupataan Ostos-TV:ssä. "Laihduin 200 kiloa Heartagramin avulla", kertoo ikionnellinen Börje-Stiina Fittansvärd Luvialta. Ei saatana... en voi olla näin cäsyny ku nauroin tollekkin jotain kymmenen minsaa putkeen ennenkuin sain itteni eds jotenkuten kootuksi... Börje stiina fittansvHOHO... edit: noi kirjoutis virheet johtuu sit naurun tyrskähdyksistä, eli olen _V_äsynyt... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
per aspera ad astra |
rockprinsessa 11.10.2003 12:41:18 | |
---|
nyt tuli noi HIMin korut... www.hoopee.net ne on kyl iha hienoja. heartagram on hieno mut en mä niist muista sillee välitä, vaikka HIMistä diggaankin. pipoja sai muisttakseeni, www.isotank.com ta jostai saksalaisesta nettikaupast... en oo varma. "You are my heaven tonight..." |
rockprinsessa 11.10.2003 12:52:39 | |
---|
www.emp.de sieltä saa niitä pipoja,kait. en oo varma. "You are my heaven tonight..." |
Johnnyk 27.09.2004 02:25:05 | |
---|
To be honest, I don't know what I'm looking for |
Vitsi, mä isken joka threadiin tät sutnmania. Mutta siis, www.stuntman.fi siellä on Him-kamaa! Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
gunner 27.09.2004 21:52:14 | |
---|
Him-pipoja ainaki sai (en tiedä saako enää) Veljekset Keskiseltä. Sinne vaan nähtävyyttä katselemaan. |