Aihe: Akustinen keikka
1
Mase
27.09.2004 18:31:40
bongot ja kaikki muut kolistimet tietysti tulee kysymykseen... Akustisten kitaroiden kanssa myös esim. huuliharppu tai tinapilli (tai poikkihuilu yms.) kuulostaa hyvältä. Myös laulujen stemmoihin saa kolmannella äänellä tehtyä mukavia juttuja ;)
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut.
poppamies
27.09.2004 20:21:18 (muokattu 27.09.2004 20:22:40)

Basistina tietenkin olisin sitä mieltä että lievästi (mikäli sähkö mahdollista) vahvistettu akustinen bassokitara tai peräti kontra.
Jos on perskurssionisti niin sitten m.m bongot tai peräti congat. Marakassit (munat tai tölkit käy myös) ja Guiro.
Eikä toki tarvitse unohtaa pikku haitaria tai köyhimmässä tapauksesa huuliharppu.
"G-strings are for strippers"
KJM
27.09.2004 20:30:16
joo itekki aattelin jotai bongoja. niihi menee sitte kyllä kummatki kädet, että sitte pitäs olla enemmän käsiä tai lisää kavereita :D

soitetaanko muuten bongoja samalla tapaan kuin congaa?
aika samannäköiset kolistimet on, congat vaa isommat.. eikö?
paskanvitut!
kivi
27.09.2004 20:58:04
soitetaanko muuten bongoja samalla tapaan kuin congaa?
aika samannäköiset kolistimet on, congat vaa isommat.. eikö?

Joo, sillai kymmenen kertaa isommat:-)

Sanon että matkalaukkubassari, virveli ja kiinteä tamburiini, kapuloiksi tiskiharjat. Osaan biisejä maraca ja shakerit.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
PJS
28.09.2004 15:18:16

Miksei vaan ihan normaali rumpusetti, tosin tomeissa ja pellleissä voi tinmkiä.

Esim basari, haikka, virveli, tamburiini ja vaikka ride.

Sitte rumpali soittaa vaan sellasella perin iisillä tatsilla. Semmosta kanttilyöntisillontällön meininkiä.

Ja kyllä se bassokin olsi kiva. neljäskaveri messiin.
Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa!
KJM
28.09.2004 16:10:32
Miksei vaan ihan normaali rumpusetti, tosin tomeissa ja pellleissä voi tinmkiä.

Esim basari, haikka, virveli, tamburiini ja vaikka ride.

Sitte rumpali soittaa vaan sellasella perin iisillä tatsilla. Semmosta kanttilyöntisillontällön meininkiä.

Ja kyllä se bassokin olsi kiva. neljäskaveri messiin.

rummut ois hyvät, mutta niissä on kova roudaaminen ja ei oo kenelläkää kaverilla tällä hetkellä settiä jolla soittais keikalla :(

pärjäisköhän jos pistäs yhe kaverin soittaa bongoja ja toine marakasseja ja tamburiinii? :o
paskanvitut!
PJS
29.09.2004 13:28:59

rummut ois hyvät, mutta niissä on kova roudaaminen ja ei oo kenelläkää kaverilla tällä hetkellä settiä jolla soittais keikalla :(

pärjäisköhän jos pistäs yhe kaverin soittaa bongoja ja toine marakasseja ja tamburiinii? :o

Lusikoita...tyyliin soundgardenin spoonman, siinähän on se Artis the spoonman - katusoittaja hörhö hakkaamassa lusikoilla rytmiä sinne sekaan.
Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)