Akiman 26.09.2004 18:46:16 | |
---|
SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Janne F 26.09.2004 22:31:41 | |
---|
Rammsteinilta kysyttiin tästä uusimassa Infernossa. Taisivat sanoa että eivät ole koskaan kuulleet The Soundsin kappaletta. Rammsteinin kosketinsoittelija Flake sanoi mulle samaa alkukesästä. |
lxi 26.09.2004 22:55:37 | |
---|
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Noidanmetsästäjä 27.09.2004 10:55:52 | |
---|
Onkos kukaan minun lisäkseni lähdössä Rammsteinin keikalle marraskuussa? "Minä olen Kari Peitsamo!" |
k1mm0 27.09.2004 11:40:12 | |
---|
Onkos kukaan minun lisäkseni lähdössä Rammsteinin keikalle marraskuussa? On. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Kihtiukkeli 27.09.2004 12:36:09 | |
---|
Audiotekniikan perusteet, pistokoe: Seuraavassa kuvassa on Rammsteinin Amerika-kappale. Tunnista kuvasta kertosäkeet. http://www.cc.jyu.fi/~altikeur/amerika.gif No, onneksi jotain variaatiota dynamiikassa sentään ;) Noinhan tuo sentään jotenkin toimii. Ei sentään ihan koko matkalta ole lytätty. Tuo on kyllä ongelma, josta aina purnaan, ja nykyään helvetin yleistä. Teepäs sama analyysi jostain SYLin City-levyn biisistä ;) Muuten loistava levy latistettu kompuroinnilla. Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Kihtiukkeli 27.09.2004 12:36:43 | |
---|
Onkos kukaan minun lisäkseni lähdössä Rammsteinin keikalle marraskuussa? Jo vain! Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Torniojaws 27.09.2004 12:50:33 | |
---|
Teepäs sama analyysi jostain SYLin City-levyn biisistä ;) Muuten loistava levy latistettu kompuroinnilla. Devinin tuotannon ideanahan on juuri täysin lyttyyn kasattu soitto. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Devinin tuotannon ideanahan on juuri täysin lyttyyn kasattu soitto. Aivanko tosi? ;) Loistavat kappaleet erottuisivat kyllä vielä enemmän edukseen jos niihin ois edes vähän jätetty vaihtelua. MINUSTA. Anteeksi sivuraiteilu. Takaisin Reise, reiseen. Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
halodrummer 27.09.2004 15:11:38 | |
---|
Onkos kukaan minun lisäkseni lähdössä Rammsteinin keikalle marraskuussa? Kyllä kyllä. Ja levynkin hain perjantaina, levykaupan ensimmäinen asiakas klo 10.01, ja siitä suoraan 10.30 bussilla Turkuun, koko matkan kuuntelin. Aika lätty. Mä en vaan rehellisesti sanoen usko etteivät äijät olisi kuulleet sitä Soundsin kipaletta mutta omapa on asiansa. We're all living in Amerika, Coca Cola, sometimes war... "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Kirjoitus virhe 28.09.2004 10:49:16 | |
---|
Onkos kukaan minun lisäkseni lähdössä Rammsteinin keikalle marraskuussa? Toki. Odotan innolla mitä pyro juttuja on kehitellyt. Jossain haastattelussa sanoivat että yrittää tehdä vielä hurjemman shown kun viime kiertueella. Kautta Super Marion tulikukan |
Rasvaton 28.09.2004 10:51:25 | |
---|
Musavideo Amerika-kappaleesta on jees, mutta vielä parempi on se video, jossa käytetään enkeliä hyväksi ja lopuksi revitään enkeliltä siivet. Mein Teil-biisiköhän oli? Kaveri löyti netistä sen. |
Kihtiukkeli 28.09.2004 13:00:07 | |
---|
Toki. Odotan innolla mitä pyro juttuja on kehitellyt. Jossain haastattelussa sanoivat että yrittää tehdä vielä hurjemman shown kun viime kiertueella. Mulle taas joku, olikohan pataljoonan hevosmiehet tms. pettämätön instanssi, kertoi, että Rammstein ois vähentämässä pyroa, koska "Sitä on nykyään kaikilla." Miten lie. Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Salaud 28.09.2004 16:04:55 | |
---|
Kelatkaapas ekan biisin alusta hieman taaksepäin. The Meek Shall Inherit Nothing |
k1mm0 28.09.2004 17:49:29 | |
---|
Kelatkaapas ekan biisin alusta hieman taaksepäin. Aika ovelaa, eipä olisi tullut mieleeni kelailla taaksepäin. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
aikavaikea 29.09.2004 07:30:55 | |
---|
Kelatkaapas ekan biisin alusta hieman taaksepäin. Off-topic: Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf -levyllä on vastaava jippo. Kaikki me kuolemme pian. |
lxi 29.09.2004 11:33:55 | |
---|
Off-topic: Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf -levyllä on vastaava jippo. Kuten myös Arcturuksen La Masquerade Infernalella. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Juugeli 29.09.2004 12:55:48 | |
---|
Off-topic: Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf -levyllä on vastaava jippo. Was? Mikä jippo, mikä biisi? My brain hurts!!! Pastilli? IHKK #3 |
aikavaikea 29.09.2004 13:02:16 | |
---|
Was? Mikä jippo, mikä biisi? Ei kai tuo ollut niin vaikea ymmärtää? Eli kun laitat levyn soittimeen ja painat play, niin sitten painat searchia taaksepäin ja voilá: ennen eka biisiä löytyy biisi. Olisiko se sitten nollas... Ja nyt lisää tekstiä Reiseen liittyen kiitos, saan omani vasta huomenna tai perjantaina. Kaikki me kuolemme pian. |
Kihtiukkeli 29.09.2004 13:59:45 | |
---|
Ja nyt lisää tekstiä Reiseen liittyen kiitos, saan omani vasta huomenna tai perjantaina. No, monessakin arvostelussa väitetty pieneksi pettymykseksi. Minulle ei ollut, olen tykännyt jumalattomasti. Tykitystä ei ehkä ihan niin paljon ole kuin aiemmilla levyillä, mutta riittävästi. Tunnelmointia piisaa tällä levyllä. Sanoitukset ovat iskeneet ainakin minuun, "Keine Lust" on naurattanut helvetisti. Rammsteinin takia oli hyödyllistä lukea saksaa joskus taannoin ;) Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |