Aihe: Mark Knopflerin uusin albumi Shangri-La
1 2
Rattata
27.09.2004 12:15:57
Pitäis kyllä käydä hakemassa heti kun kerkiää. Yhden biisin olen radiosta kuullut ja taattua Knopfler laattua. Tykkäsin.
"Take seven pastilli? and call me in the morning" IMIK #23
makoskela
27.09.2004 12:42:50
Pitihän se hankkia. Vanhaa kunnon kitarointia.
Kaikki on annettu - mitään ei saatu.
Pedroz
27.09.2004 13:04:02

Loppua kohti ehkä vähän tasapaksu levy, mutta tosi hyvä kuitenkin. Paljon parempi, kuin The Ragpicker's Dream, joka meni Quality Shoen, Daddy's Gone to Knoxvillen ja muiden vastaavien kanssa välillä aika rajusti metsään.

Pari-kolme biisiä pudottamalla (en ole vielä niin paljon kuunnellut, että osaisin nimetä ne) levystä olisi saanut aivan mahtavan. Nyt se on vähän turhan pitkä ja samasta puusta veistetty.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Quark
27.09.2004 13:28:05
Pari-kolme biisiä pudottamalla (en ole vielä niin paljon kuunnellut, että osaisin nimetä ne) levystä olisi saanut aivan mahtavan. Nyt se on vähän turhan pitkä ja samasta puusta veistetty.

Saman huomasin itsekin. Kymmenisen biisiä olisi ollut ideaali, mutta hyvä näinkin.
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Hytne
27.09.2004 15:31:41
Totta kai levy jo löytyy, mutta kunntelemaan ei vielä ole ehtinyt. Muutama biisi alusta kuulosta kuiteskin hyvälle.
Loppuun en ota kantaa.
Deere on kone, muut on leluja!
Meisseli
27.09.2004 16:51:54

Täytyypä hankkia.
Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face! -Tony Clifton
Jani The Rock
27.09.2004 18:44:50

Loppua kohti ehkä vähän tasapaksu levy, mutta tosi hyvä kuitenkin. Paljon parempi, kuin The Ragpicker's Dream, joka meni Quality Shoen, Daddy's Gone to Knoxvillen ja muiden vastaavien kanssa välillä aika rajusti metsään.

No mutta! Mikäs vika noissa biiseissä on?
Don`t mess with the countryboys
Pedroz
27.09.2004 19:36:05

Ne nyt vaan sattuvat olemaan sellaista leppoisaa hilipatihippaa-rallattelua, mistä minä en oikein jaksa välittää. Onneksi levyltä sitten löytyi myös Devil Babyn ja Hill Farmer's Bluesin kaltaisia kirkkaita helmiä.

Huomasin muuten tuossa eilisiltana Shangri-Lata kuunnellessani, että Knopflerin lauluäänellä on huomattavan rauhoittava vaikutus ainakin minun pääkoppaani.
Theo
28.09.2004 11:00:31
Eilen kävin ostamassa bonus-dvd:n sisältävän version. Pikaisen kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että hyvältä kuulostaa, varsinkin sinkkubiisi "Boom, like that"...
"Luova ihminen täyttää tyhjyyden"
Quark
28.09.2004 12:19:57
Eilen kävin ostamassa bonus-dvd:n sisältävän version. Pikaisen kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että hyvältä kuulostaa, varsinkin sinkkubiisi "Boom, like that"...

Mistäs niitä tuollaisia saa? En huomannut kaupassa kuin tavallisia. Ja mitä siinä DVD:llä on?
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Pedroz
28.09.2004 13:52:16

Mistäs niitä tuollaisia saa? En huomannut kaupassa kuin tavallisia. Ja mitä siinä DVD:llä on?

Minä ostin bonusdvd-version Kuopion Levykauppa Äxästä. En ole vielä sitä katsonut, mutta levyssä lukee "Interview with Mark, Studio performance footage, Interviews with band". Knopflerin haastattelu sisältää ilmeisesti ainakin kommentteja jokaisesta levyn biisistä.
PJS
28.09.2004 15:03:45

Cdon:ista ennakko tilasin kyseisen plätyn. DVD-version tietysti. Eipä oo tullu vielä.
Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa!
Theo
28.09.2004 21:46:58

Levyhän on ilmestynyt monena versiona, tavallisena cd:nä, sitten bonus-dvd:n kanssa, super audio 5.1 versiona ja ilmeisesti jopa vinyylinä. Itse jouduin kiertelemään kauppoja, jotta löysin dvd-version. Lopulta sellainen löytyi Anttilan topten-osastolta.

DVD:llä on noin puoli tuntia kestävä ohjelma, jossa Mark ja muut bändin jäsenet kommentoivat biisejä sekä levyn tekoprosessia.
"Luova ihminen täyttää tyhjyyden"
Silvertown
28.09.2004 22:30:22
DVD:llä on noin puoli tuntia kestävä ohjelma, jossa Mark ja muut bändin jäsenet kommentoivat biisejä sekä levyn tekoprosessia.

Jesh. Löytyy myös netistä osoitteessa www.mark-knopfler.com

Eikös muuten levyn myyminen ennen julkaisupäivää ole kiellettyä ja voi johtaa koviinkin sakkoihin? Meinaan ostin itselleni levyn Anttilan Top Ten:sta jo viime viikon keskiviikkona. Kyllä se silti mulle kelpasi.
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
PekkaM
29.09.2004 08:10:11

No niinpä, olivat nimittäin tuon levyn pelastavia hetkiä Coyoten kanssa.
Osta Ibanez SZ520QMGAB!
weelie
29.09.2004 10:02:24
Vähän stokkalla eilen kuuntelin. Ei kolahtanut. Biisit 8-11 muistaakseni oli ihan hyviä.

Kuuntelin myös John Fogertyn uutta. Huono. Biisi 6 kuullosti aivan Knopflerilta (Dire Straitsiltä)!
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
PekkaM
29.09.2004 11:55:27
Äh. oma UK Amazonilta tilaamani CD+DVD tullee vasta tänään tai huomenna. Enkä voittanut edes ennakkotilaajien kesken arvottua Knopfler-Stratoa :( (vaikka kurja soittaahan se on, mitä Musafasulla kokeilin)
Osta Ibanez SZ520QMGAB!
PJS
29.09.2004 13:42:00

Äh. oma UK Amazonilta tilaamani CD+DVD tullee vasta tänään tai huomenna. Enkä voittanut edes ennakkotilaajien kesken arvottua Knopfler-Stratoa :( (vaikka kurja soittaahan se on, mitä Musafasulla kokeilin)

Knopfleria siinä on lähinnä merkki ja väri. Ja nimi.

Se knopfleri ite ainakaan sellasella signature koneella varmaan soita, luulis että siltä löytyy varastosta sen verran vintagempaa peliä kuitenkin.
Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa!
Pedroz
29.09.2004 14:42:34

No niinpä, olivat nimittäin tuon levyn pelastavia hetkiä Coyoten kanssa.

Hehheh, eipä voida näköjään paljon enempää eri linjoilla olla. Mielestäni levy olisi pelastunut keskinkertaisuuden suosta, jos kyseiset biisit ja ehkä pari muutakin olisi jätetty kylmästi pois. Coyote on kyllä ihan hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)