Aihe: Uutta A Perfect Circleä!
1 2 3 4 5
Kulkunen
24.09.2004 09:22:13 (muokattu 24.09.2004 09:23:49)
Minulle ainakin tuli puun takaa, tiedä sitten muista:

APC julkaisee uuden levy, nimeltään eMOTIVe marraskuun toinen päivä (USA:n vaalipäivä) ja DVD:täkin pukkaa. DVD:lle on annettu nimi aMOTION. Kansitaidetta sun muuta näkee seuraavasta linkistä:

http://www.aperfectcircle.com/ -> News-osio, Maynardin postauksesta löytää linkin uuteen animoituun videoon (QT ja RealMedia). Biisi on nimeltään "Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums", mutta saatatte tunnistaa tuon tekstin pätkän jo aikaisemmasta materiaalista? Koulun koneella ei kovin hyvin saa selvää äänestä, mutta remixiltä kuulostaa.

http://www.billboard.com/bb/daily/a … splay.jsp?vnu_content_id=1000626795

Tuo artikkeli on napattu apc.comista..

Onko kukaan muu kuullut tästä tai tietääkö vielä jotain uutta?

EDIT: Kläpäkläpä, peukalo keskellä näppistä.
The downward spiral never ends.
Barley
24.09.2004 10:10:34
Jaha, Maynardia taitaa ottaa taas päähän, kun tuommoisen protestilevyn pistävät pihalle. :) Mutta kiinnostavalta vaikuttaa, varsinkin odotan innolla, mitä ovat saaneet aikaiseksi Depeche Moden People Are People -biisistä.

Tuon levyn kansitaide kyllä kerjää sensuuria jenkeissä.
I gotta have more cowbell, baby!
paavi
24.09.2004 10:21:49
Vetää sanattomaksi. Jotain hienoa tekeillä. Oli muuten mykistävä tuo Imagine-versio mollissa.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
reino
24.09.2004 10:34:58
Aika hienolta kuullostaa tää Imagine.
W00t?
Exhausted
24.09.2004 12:39:22

Minulle ainakin tuli puun takaa, tiedä sitten muista:

Biisi on nimeltään "Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums", mutta saatatte tunnistaa tuon tekstin pätkän jo aikaisemmasta materiaalista?

juu eiköhän tuo ole Pet-biisin remix...tästä oli juttua jo joskus kuukausi sitten, kyllähän se vähän hassulta tuntuu, varsinkin kun ei ole oikein osannut yhdistää APC:tä polittiseen aktivismiin. Ennemmin olisi odottanut vaikka RATMin yhdistyvän tekemään tätä levyä
Heavy Metal Machine
24.09.2004 14:08:54
Hyvältä kuulostaa! CD ja DVD julkaistaan myöskin Suomessa samaan aikaan kuin jenkeissä, 02.11.2004.
with the sugar sickness you spy the kidnap kid
paavi
24.09.2004 14:56:25
Hyvältä kuulostaa! CD ja DVD julkaistaan myöskin Suomessa samaan aikaan kuin jenkeissä, 02.11.2004.

Mun synttärit 3.11 ...saa nähdä minkälaisessa maailmassa niitä saan viettää. Tuleeko todellinen Helloween. Ikävämpi kepponen. Minkälainen karkki sille äijälle pitäis antaa, että jättäis hommat viisaammilleen?
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
MrQ
24.09.2004 16:30:01
Toi Imagine on kyllä aivan saatanan kova. Hakkaa alkuperäisen mennen tullen.

Mä pelkäsin ensin jotain ikävää alamaailman vasarat tyylistä epävireisyyttä, koska tältä bändiltä ei koskaan tiedä mitä odottaa, mutta tää on niin vitun helvetin hyvä biisi että alta pois.

Hitusen melodramaattinen kenties...?
arrgh
24.09.2004 17:38:08
Tuo Counting bodies like sheep to the rhythm of the war drums taitaa parhaimpien veikkauksien mukaan olla Danny Lohnerin tekemä remix.
Itse olen aina vierastanut poliittista musiikkia, mutta viime aikoina sekin kanta on muuttunut lähinnä maailman poliittisen tilanteen takia. Nykyään on varmasti vaikea olla tekemättä yhteiskunnallista musiikkia amerikassa, koska maassa tapahtuu sillä saralla paljon asioita, jotka varmasti saa monen intohimot nousemaan.
Exhausted
24.09.2004 18:12:56

Toi Imagine on kyllä aivan saatanan kova. Hakkaa alkuperäisen mennen tullen.

ite en tykänny yhtään. vois melkein puhua biisin raiskaamisesta.
Robospock
24.09.2004 21:36:38
Oliko se uusi apc ihan "studiolevy" vai tyyliin joitain b-puolivirityksiä...no aivan sama. Oli kyllä "hienoimpia" covereita sitten Therapy?:n Dianen tuo Imagine...Diane oli mahtava,kun se alkuperäinen Hüsker du ei ole oikeasti sinneppäinkään( tarkoitan, että äkkinen ei huomaisi samaksi biisiksi). Mutta Maynardin ääni on kuin samettia, jos näin sanoisi...toivottavasti uudella on helmiä.
Bredius
24.09.2004 22:05:03
Aika hyvältähän tuo Imagine kuulostaa ! Maynardin ääni on kyllä nykyään lähes taivaallisen hyvä, Thirteenth Stepilläkin se jo hipoi täydellisyyttä.
"Rumors of my demise have been greatly exaggerated."
paranoid android
24.09.2004 22:27:21
Tool on yksi suosikkibändeistäni mutta APC on jotenkin lapsellinen... Imagine oli huono.
Nahkaliivit paukkuu.
Von Härskiburg
25.09.2004 16:58:01

Oli aika maukkaan kuuloinen tuo Imagine. Odotan innolla.
Älä huua mulle.
Käyttäjätunnus
25.09.2004 19:19:35
APC on jotenkin lapsellinen

Hmm...millä tavalla? Voisitko perustella?
Juu mainio bändi ekan levyn omistan...toi Imagine on ihan hyvä coveri mun mielestä. Varsinkin se "you may say im a dreamer..." kohta on mainio.
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
paranoid android
25.09.2004 19:56:28
Hmm...millä tavalla? Voisitko perustella?
Juu mainio bändi ekan levyn omistan...toi Imagine on ihan hyvä coveri mun mielestä. Varsinkin se "you may say im a dreamer..." kohta on mainio.

Olen kuullut ensimmäisen levyn ja kaikki biisit olivat ihan perusbiisejä, ja tuommoinen jonkinlainen goottirock kuulostaa korvaani lapselliselta.... En oikeen tiedä miksi.
Nahkaliivit paukkuu.
Flow
26.09.2004 20:58:17
Ai perkele kun kuulosti Imagine hyvältä. Tätä lissee ja äkkiä...
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11
Von Härskiburg
26.09.2004 21:01:41

Olen kuullut ensimmäisen levyn ja kaikki biisit olivat ihan perusbiisejä, ja tuommoinen jonkinlainen goottirock kuulostaa korvaani lapselliselta.... En oikeen tiedä miksi.

En kyllä sanoisi APC:tä miksikään goottirokiksi. Tai jos se on sellaista, niin pirun hyvää sittenkin.
Älä huua mulle.
MrQ
27.09.2004 02:55:40

Perusbiisejä...? Jaa, judithko perusbiisi? I beg to differ.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)