Ben_D 26.09.2004 23:11:32 | |
---|
Jacson RR-1T ja vahvistin, joka pistää pallit lepattamaan. No, mutta oho! Mullahan on sellaset. Täytyis uusi varakitara ostaa kun myin ESP:n veks. Taidan ostaa MH400NT:n tai säästää toiseen Rhoads jenkkikeppiin. |
Volle 26.09.2004 23:31:21 | |
---|
Kitarakamoihin olen ihan tyytyväinen, mitä nyt pari pedaalia "tarvitsisi". Flyygeli olisi myös kiva, mutta tilanahtauden takia kelpuuttaisin kunnollisen pikkupianonkin. Nam. |
Chemo 27.09.2004 08:17:46 | |
---|
minulla on nyt kamat, joista teininä uneksuin. Mulla sama myös. Ja sitten mulla on myös sellaisiakin kamoja, joista aikoinaan teininä en osannut uneksiakaan. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
ESP MIII neck thru |
PJS 27.09.2004 10:30:59 | |
---|
Jaa-a. Listasta tulis usamman sivun mittainen niin en taida jaksaa kirjoittaa mitään. Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa! |
Butcheri 27.09.2004 10:33:47 | |
---|
Skebat: Pari Jackson RR Customia, King V, Soloist, Gibson SG, Les Paul Classic, Flying V Fender YJM Statocaster, joku Vintage-strato, Ibanez JEM(Olen kitarafriikki) Mesa Boogie Dual Rectifier-nuppi, pari kaappia. Tosimies painaa yli 100kg, pienemmät punnitaan neuvolassa. |
Jabe 27.09.2004 12:13:06 | |
---|
Stainway -flyygeli. Ja sit et mä osaisin soittaa sitä. |
Spiralmind 27.09.2004 12:57:26 | |
---|
Mä oon suht tyytyväinen mun kitaravehkeisiin. Täydennykseks ajattelin rakentaa ite neck-through flying V:n ja ehkä jonkunlaisen straton. Mahdolliseen bändin kaa soitteluun sitte tietty tarvis jonkun isomman vahvistimen. Joku flyygeli vois olla sitte kova. Ja basso. & Syntsa. Ja parempi äänikortti, mikki ja mikseri. Ja kaikki erilaiset ihmesoittimet ois tietty boonusta. "kaikki pirut mun päässä tanssii eri rytmeissä balettii,
se on kyl yksinäisyyden huipulla kun kaikki mitä puhuu on valehteluu" |
gandar 27.09.2004 15:00:35 | |
---|
Ne mihin rahat ei riitä. On aivan sama minkä setin hommaa niin kohta on jo GAS taputtelemassa olkapäälle. Tismalleen. Näin ollen, se arsenaali mikä ajaa asiansa ja joskus enemmänkin käy enemmän kuin hyvin. Voittavaa tiimiä ei vaihdeta, mutta kyllä joissakin vehkeissä maksaa vain puhtaasti nimi. "The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie |
Jani The Rock 27.09.2004 15:11:45 (muokattu 27.09.2004 15:12:32) | |
---|
Vintage-Firebird tai uusi hyvä yksilö, vahvariksi Kendrick Texas Crude ja päälle vielä Fenderin putkikaiku. Ja joku hyvä wahi. Bassokamoiksi Thunderbird kromiosilla ja vahvariksi Ampegin Portaflex. Mutta siinä pitäis kyllä olla 4 X 10 -kaappi. Muuten sitten Hammondin beekolmonen voisi olla aika kiva. Ja flyygeli. Sitä mä en kyllä soittais, kattelisin vain. EDIT: Sopraanofoni unohtu. Don`t mess with the countryboys |
Flash 28.09.2004 07:52:45 (muokattu 28.09.2004 07:53:24) | |
---|
Kitaroiksi -59 Les Paul Standard, -59 Gibson Korina Flying V, -52 Fender Telecaster (myös Broadcaster tai NoCaster kelpaisi) ja 60-luvun alun sunburst Fender Stratocaster. Vahvistimiksi -59 Fender Bassman, blackface Fender Twin Reverb (tai Deluxe Reverb), 60-luvun Vox AC30 ja plexi Marshall läjä. Lisäksi voisi olla joku vanha Mesa Boogie. Efekteiksi läjä vanhoja ja/tai uusia analogi- ja putkiefektejä, mukana hyvä vanha Fuzz Face ja Wah Wah. Lisäksi kelpaisi joku hyvä Martinin ja Gibsonin akustinen kitara, sekä piano/flyygeli. Niin no tietysti pitäisi myös bassokamat ja rummut olla... kyllähän näitä keksisi loputtomiin. :) There Is A Light That Never Goes Out |
Johannes_t 28.09.2004 09:20:34 | |
---|
Ne mihin rahat ei riitä. On aivan sama minkä setin hommaa niin kohta on jo GAS taputtelemassa olkapäälle. Kyllä se loputon GAS helpottaa, kun oppii hahmottamaan omia tekemisiään ja tavoitteitaan (paremmin). Omat kamat on minulle parhaat mahdolliset, mitään en vaihtaisi. Tietenkin lisäyksiä tulee silloin tällöin, pedaalia ja muuta pientä. |