Tellervo 26.09.2004 20:47:18 | |
---|
Nyt on pakko avautua. Siis kerta kaikkiaan mä tuun hulluksi aina kun kuulen tuon biisin! Se on ehkä ärsyttävin, rasittavin, tyhmin ja raivostuttavin biisi mitä oon ikinä kuullu. Se on paskan ruumiillistuma ääniaalloilla. Se saa mut raivon valtaan. Se puistattaa, oksettaa ja *tuttaa. En KESTÄ sitä. En kestä sen olemassaoloa. En kestä että sitä soitetaan radiossa. En kestä sen laulajan ääntä. En kestä sen biisin sanoja. En kestä en kestä en kest äenk estä. Se on aivan käsittämättömän raivostuttavan teennäinen kammotus. Miksi ihmeessä sitä soitetaan vieläkin?? Anteeksi ja kiitos. Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
JCM 26.09.2004 20:49:43 (muokattu 26.09.2004 20:50:02) | |
---|
Nyt on pakko avautua. Anteeksi ja kiitos. Ei tuu onneks mieleen mikä biisi on kyseessä, mutta avaudunpa itsekin: Samanlaisia tuntoja mussa herättää se Indican sinkku (en muista nimeä), jota on pyöritetty radioissa, niin ja moni muu... EDIT: Niin, ja oot tiukkapipo;?D Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
vanttera 26.09.2004 21:00:05 | |
---|
Mulla on sama mieli. Saman "pändin" edellinen hittisinkku "Pitsaa ja viiniä" tms, oli samaa sarjaa. Tappakaa joku ne! Sitten isit ihmettelee kun meidän Ellalla on 2 tonnin puhelinlasku. "Emmää paljoo ees oo soitellu, haista vittu!!" -Pelsi |
Tellervo 26.09.2004 21:00:55 | |
---|
Mulla on sama mieli. Saman "pändin" edellinen hittisinkku "Pitsaa ja viiniä" tms, oli samaa sarjaa. Tappakaa joku ne! Hyi helvetti, en halua edes kuulla. Kyllä, tappakaa! Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
Tellervo 26.09.2004 21:02:37 | |
---|
Niin, ja oot tiukkapipo;?D Samixii!!11!! :P Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
M.i.k.key 26.09.2004 21:09:05 | |
---|
Pari vuotta vanha ainaskin tuo lemmenkipeitten rallatus, eikö siitä tosiaan olla vielä päästy eroon!? Itse olen siltä välttynyt My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
el Bastardo 26.09.2004 21:12:12 | |
---|
Mulle tulee tuosta Lemmenkipeiden jo sinänsä ällöttävästä biisistä mieleen erään päättyneen parisuhteen huonommat puolet, joten kyllä kiitos, v*tuttaa kuulla tuota. Onneksi en ole pariin vuoteen kuullutkaan. Oikeasti, eikö edes kaikkein paskimpien radiokanavien soittolistojen laatijoilla ole _minkäänlaista_ tajua yhtään mistään? Ja myöskin mainittu Indica ei herättänyt mitään järin positiivisia fiiliksiä. Videon nähtyä jäi jotenkin hämmentyeen ärsyyntynyt olo, etenkin Ikuisen virran kertsi otti hermoon jostain syystä. Ja kun en edes tiedä mistä syystä, eli oliko vika tytön lauluäänessä vai biisin melodiattomuudessa vai jossain muussa... "Ei ärsytä ketään" on määre, joka musiikissa ärsyttää yleensä minua. |
JCM 26.09.2004 21:17:48 | |
---|
"Ei ärsytä ketään" on määre, joka musiikissa ärsyttää yleensä minua. Mulle tulee jostain syystä siitä biisistä mieleen _epäsymmetrisesti_ aaltoileva sinikäyrä, en tiedä miksi. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Jani The Rock 26.09.2004 21:37:37 | |
---|
Onneks en oo kuullu tota biisiä. Pitäisköhän joku päivä pistää radio auki, niin ei sitten taas pariin vuoteen tarttis sitäkään toosaa avata. Don`t mess with the countryboys |
jigsore 26.09.2004 23:58:26 | |
---|
Indica = "aitoa poprokkia" (matalalla miesäänellä) On muuten täydellisen oksettava tuo Hullu mies -biisi. Onneksi ei tarvitse radiota enää kuulla. Huh! "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Ikinä kuullutkaan moisesta bändistä puhumattakaan että olisin tuon nimenomaisen biisin kuullut. Millähän radiokanavalla tätä soitetaan? Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
Chemo 27.09.2004 07:45:30 | |
---|
Onneks en oo kuullu tota biisiä. Pitäisköhän joku päivä pistää radio auki, niin ei sitten taas pariin vuoteen tarttis sitäkään toosaa avata. Samixii!!! ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Lonesome 27.09.2004 08:47:31 | |
---|
Ikinä kuullutkaan moisesta bändistä puhumattakaan että olisin tuon nimenomaisen biisin kuullut. Millähän radiokanavalla tätä soitetaan? Minä (valitettavasti) olen. Siinä soittaa ex Bogart co. naamareita.... Ja esim. Ratio SuomiPopissa ainakin soi. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
aikavaikea 27.09.2004 09:33:55 | |
---|
Minä (valitettavasti) olen. Siinä soittaa ex Bogart co. naamareita.... Ja esim. Ratio SuomiPopissa ainakin soi. No ilmankos. Täällä raukoilla rajoilla kun ei SuomiPop kuulu. Eikä haittaa kyllä yhtään. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
Medication 27.09.2004 11:42:40 | |
---|
No olisihan se pitänyt arvata, että tämä on Turusta.. "Hullu mies" on rasittavinta ja teennäisintä Nova-poppia, mitä olen ikinä kuullut. Tosin on ollut kohtuullisen kovassa soitossa tietyillä kanavilla ja kohderyhmä on varmasti onnistuttu tavoittamaan, heh. Bändihän on muuten puoliksi Bogart Co. (= Bändissä Sami Jukka Piiparinen, Kai Einar Stenman ja puikoissa Veijo Uolevi Mäki) |
sepeli 27.09.2004 11:46:54 | |
---|
Se on paskan ruumiillistuma ääniaalloilla. Hah. Ollessani suorittamassa asepalvelusta Parolan Panssariprikaatissa Lemmenkipeet soittivat alokasjuhlassa. Soittoaika oli ilmeisesti pojille liian pitkä, sillä soittivat sitten mm. tuon Hullu mies - viisun kaksi kertaa. Se oli tuskaa. You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. | IMIK #22 |
Jkob 27.09.2004 14:26:11 | |
---|
Minä sitten taas pidän tuosta biisistä. Ja varsinkin laulajan äänestä. Hönvi-sedän maanantailatteus:
Alkoholi on kuin kasarihevi: Ei koskaan pahaa, joskus vain vähemmän hyvää. |
Notefix 27.09.2004 14:34:55 | |
---|
No pitihän toi kuunnella...hienoa musiikkia. Varmaan on testannu fokusryhmissä hyvin! My name is Baron, Notefix Baron " |
Tellervo 27.09.2004 14:50:17 | |
---|
Minä sitten taas pidän tuosta biisistä. Ja varsinkin laulajan äänestä. Et voi. Kukaan ei voi. En usko. Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
Jkob 28.09.2004 17:08:22 | |
---|
Et voi. Kukaan ei voi. En usko. Jo vain. Toki voidaan ottaa huomioon etten moista ole radiosta kuullut ja että omistan sen jollain kaverin polttamalla cd:llä jossa muut biisit ovat ripsipiirakkaa, joten Lemmenkipeet ei tunnu miltään. Mutta oikeesti hyvä styge ;) Hönvi-sedän maanantailatteus:
Alkoholi on kuin kasarihevi: Ei koskaan pahaa, joskus vain vähemmän hyvää. |