jigsore 25.09.2004 21:25:33 | |
---|
"Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Tympee Huttunen 25.09.2004 21:27:32 (muokattu 25.09.2004 21:28:36) | |
---|
Oli muuten helvetin hyvä sitten oli tää Olipa kerran Ihminen !! Hyvä myös! Se olis kannattanut ulottaa silleen pidemmälle suvunjatkamiseen jne. koska mun pallit ei vieläkään mahdu kondomiin. Dear Eki autA!!! ! "Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu" |
NHR 25.09.2004 22:27:51 | |
---|
Näitähän oli useita eri sarjoja samoilta (ranskalaisilta?) tekijöiltä: Olipa kerran: ihminen (se historiasarja), elämä (biologia), avaruus... ehkä muitakin? Nämä oli kersana ihan pakko nähdä. Suunnilleen samat päähenkilöhahmot kaikissa sarjoissa. Loistavaa! Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
Chrissie 25.09.2004 22:39:29 (muokattu 26.09.2004 14:07:12) | |
---|
Tämä sarja on yksi niistä innoittajista, jotka veivät allekirjoittaneen tien lääketieteen pariin (ja josta ammatinkin vielä saan, kunhan opiskelut päättyvät). Aivan mahtava ideana kerta kaikkiaan. Täydellinen toteutus innostaa lasta tutustumaan oman kehon toimintaan (ilman mitään pervoilua) ja oppiamaan uusia asioita. Tästä ei ole montakaan vuotta, kun oli aivan pakko kirjastosta lainata muutama jakso ja tapittaa niitä silmä kovana. Hauskaa ja erilaista opiskelua ;) EDIT: Uusi päivä tuo uuden katsantokannan omiin kirjoitusvirheisiin... Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Jani The Rock 25.09.2004 22:46:18 | |
---|
Olipa kerran elämä ja sitten tuli m.net... Ei kun siis, loistavia sarjojahan nuo olivat. Olipa kerran avaruus etenkin. Don`t mess with the countryboys |
vanttera 26.09.2004 00:27:04 | |
---|
Voi juma, mulla on noita varmaan kymmenen kasetillista nauhalla. Täytyypä njoku sunnuntai viettää laatuaikaa. Sitten isit ihmettelee kun meidän Ellalla on 2 tonnin puhelinlasku. "Emmää paljoo ees oo soitellu, haista vittu!!" -Pelsi |
spacemonkeyevolution 26.09.2004 01:37:31 | |
---|
Nää oli kyllä loistavia ja jännä oli kyllä huomata että nykyisessä koulussa tulee vastaan samat asiat kuin mitä esimerkiksi olipa kerran ihmisessä tuli. Hieman syvällisemmin ja tieteellisemmin tosin (lue: huomattavasti tylsemmin) Don't worry, be heavy |
leka 26.09.2004 10:24:13 | |
---|
loistava sarja. sillä fiksulla papalla oli hieno parta & tukka, eihän sen tarvinnut käyttää edes vaatteita. palindromi-imordnilap
iske siat lekalla keltaiseksi |
tillotson 26.09.2004 10:36:53 | |
---|
biologian tunnilla opettaja näytti tuota videota missä verisolut oli niitä ukkeleita., vielä lukiossa.. oli hauskaa.. |
vanttera 26.09.2004 21:10:43 | |
---|
Noniin, kattoin tänään krapulassa Olipa kerran ihminen-sarjan läpitte, abaut kuus-seittämän tuntia. Komia oli. Sitten isit ihmettelee kun meidän Ellalla on 2 tonnin puhelinlasku. "Emmää paljoo ees oo soitellu, haista vittu!!" -Pelsi |
Noniin, kattoin tänään krapulassa Olipa kerran ihminen-sarjan läpitte, abaut kuus-seittämän tuntia. Komia oli. Vähä mä oon niinku kade. Eikä oo ees krapulaa. Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
dora 26.09.2004 22:47:45 (muokattu 26.09.2004 22:49:37) | |
---|
Olipa kerran elämä oli myös yksi lempisarjoistani pienenä natiaisena. Oli aina jännittävää nähdä, mitä elimistössä tapahtuu, kun esimerkiksi Kalle sairastuu flunssaan. Hyvin opettaivaista oli tuo. Myös se Olipa kerran ihminen jäi mieleeni myös. Ei tämän päivän Pokemonit vedä vertoja noille. Optimistiksi sanotaan ihmistä, joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla. |
Heissi 27.09.2004 01:09:11 | |
---|
Melkein kaikki eri "olipa kerran.."-sarjat on tullut juoniorina kahteltua läpitte, ja nuo piirretyt olivat aina jotenkin ahdistavia. En todellakaan tiedä miksi. Sen muistan, että ärsytti ihan suunnattomasti se kun aina oli ne samat hahmot eri sarjoissa. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
overtake 27.09.2004 01:46:30 | |
---|
Mahtavaa. Todellista nostalgiaa... :) Olen sanonut tämän jo monessa paikassa mutta sanotaan taas; täytyy ihmetellä että miksi nykyajan penskoille ei näytetä tämän kaltaisia opettavaisia ja hauskoja ohjelmia vaan jotain perkeleen pokemoneja? It's such a fine line between stupid, and clever. |
MrQ 27.09.2004 03:01:03 | |
---|
Kiitso tmän sarjan oli biologian oppitunit aina lukioon saakka yhtä painajaista. -Musta oli ihan käsittämätöntä että jengi ei oikeasti tiennyt miten hermosto tai endorfiinit toimivat... Vaikka olinkin ala-asteella. |
Dj P. 27.09.2004 10:28:49 | |
---|
Näiden ansiosta olin pitkän aikaa ala-asteella luokan tietävin oppilas. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
NHR 27.09.2004 10:33:24 | |
---|
Kiitso tmän sarjan oli biologian oppitunit aina lukioon saakka yhtä painajaista. Ja äidinkielen? ;) Sori, ihan pakko oli päästä möläyttämään. Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
jussiohman 27.09.2004 10:56:39 | |
---|
Ahh, nostalgiapaukku. Penikkana tuli katottua nuita televisiosta. Lihava sinkku hakee kontaktia |
sepeli 27.09.2004 14:32:23 | |
---|
Nämä olivat loistavia. Helvati kujn ei ole nauhalla. You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. | IMIK #22 |
Stain 27.09.2004 14:35:52 | |
---|
Joo, muistan tuon. Olipa kerran ihminenkin oli kova. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |