Aihe: Slayer & Slipknot Helsingissä 17.10 (?)
1 2 3 4 512 13 14 15 1619 20 21 22 23
Prowler
10.09.2004 12:15:35
Sain nyt istumapaikka lipun eilen vasta! :) Olen niin onnellinen, taidan SE0T4 onnesta! :D Tätä olen odottanut!
Metallica nähty, Slayerin keikan jälkeen voin kuolla onnellisena miehenä :D:D:D

AAAAAARGHHTTTT ANGELOFDEATHRAININGBLOODGRRRRRRAAAAUUUU BLOODLINEEEEEE!!!

sekosin.

Mäkin sain tänään lipun =) Eli keikalle vaan..
Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short... Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six.
LordHarmaakarhu
10.09.2004 14:44:43

Lippu on ollu kuukauden ajan kaapissa,
tulee varmasti hieno keikka, ainakin Slayerin osalta! /,,/
vittu saatana.
MrFunk
12.09.2004 14:29:21
Off topikkina että tiesittekö että "Slayer" oli alkuaikoina "Dragon Slayer"?...muuttivat sen sitten pelkäks Slayeriks koska se oli vähän liian imelän kuuloinen...

Ja S.L.A.Y.E.R. meinaa:
'Satan Laughs As You Eternally Rot'
Kielet hauiksen mukaan...
Ben_D
12.09.2004 14:34:52

Ja S.L.A.Y.E.R. meinaa:

Juu niin varmaan meinaa Helluntaiseurakunnan sanakirjassa samoin kun AC/DC (Antichrist Demon Child), mutta meidän muiden Englanti-Suomi sanakirjassa Slayer tarkoittaa surmaajaa/tappajaa.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
rc
12.09.2004 15:37:46
Ja S.L.A.Y.E.R. meinaa:

Tämähän lukee jossain päin Divine Interventionin kansivihkoa...
Aika nilettää
jigsore
12.09.2004 23:34:59

Slayeriä kohta MTV:n Viva La Bam -ohjelmassa! Jee!
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
MrFunk
13.09.2004 14:52:11
Viva La Bam pätkä oli aivan lyhyt kun sen pari vikkoa sitten näin. Hyppäsivät ruutuun..pieni pätkä soittamista...parin sekunnin bonuskevennys ja kotiin.
Kielet hauiksen mukaan...
Deathrace King
13.09.2004 23:32:49

Slayeriä kohta MTV:n Viva La Bam -ohjelmassa! Jee!

Moneskohan jakso tuo mahtaa olla? Tulee vaan samoinen ohjelma neloselta Törkytorstaissa. Viime torstaina tais olla eka jakso(se missä Bam koittaa saada äijäänsä hiiltymään).

Vähän menee oftopikiksi, mutta katsokaa perkele torstaina 23 jälkeen neloselta, niin saatte nauraa, ettekä kadu :D
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
Lerneri
14.09.2004 13:43:21
Kyllähän sinne mennään pääasiassa slayeriä ja slipknottia kattelemaan eikö?

Tuskinpa vain.
WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR.
bubi
14.09.2004 16:17:11
Moneskohan jakso tuo mahtaa olla? Tulee vaan samoinen ohjelma neloselta Törkytorstaissa. Viime torstaina tais olla eka jakso(se missä Bam koittaa saada äijäänsä hiiltymään).

Vähän menee oftopikiksi, mutta katsokaa perkele torstaina 23 jälkeen neloselta, niin saatte nauraa, ettekä kadu :D

Toisen tuotantokauden toinen jakson, järjestyksessään 10 jakso taisi olla..

tässä linkki mistä näkyy mitä tapahtuu missäkin jaksossa:
http://www.tvtome.com/VivaLaBam/season2.html
Paperilyhty
14.09.2004 21:26:52
Saapa nähdä tuleeko reilun viikon päästä tarkistettua settilista netistä, kunhan ovat soittaneet Sveitsissä.
Toisaalta jännempäähän se on yllättyä ja mennä shokkitilaan joka kerta, kun uusi laulu alkaa soimaan: "Angel Of Death tulee!!! Mahtavaa!!!
Ja Exile!! Mitäh, Ghosts Of War!!" ja sitä rataa.
Am I cursed or am I blessed, I can't tell, oh yes
rc
17.09.2004 14:16:17
Enää kuukausi... Raaaaarrrrgggghhhhhh....
Aika nilettää
Tanu
19.09.2004 22:50:53
Voivoi, kävisipä kerrankin tuuri ja Slayer soittaisi ensin. Oli nimittäin Metallicankin keikalla harvinaisen ikävää olla eturivissä hyvää bändiä odotellessa, kun toiset tuuppivat selkään eikä itse syttynyt ollenkaan.
Seitkytäluku oli elämäni parasta aikaa.
Metallityöläinen
20.09.2004 08:03:31

Ja oftopik jatketaan. En oikeen tykänny ku se oli niin käsikirjoitettu. Ja toi laji on muutenkin imenyt itsensä aika kuiviin.
"Emmää kyl tiä misä mä olen. Tääl on jotain lohikäärmeitä ja nakkeja" -kaverini humalassa | IMIK #24
MV
22.09.2004 12:14:54
Fiilis nousee. Yks kaveri lisää osti just huutonetistä lipun. On muuten perseestä kun kotona ei oo väliaikaisesti nettiä....tuttaa
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
g1player
23.09.2004 08:19:54

Oi Oi enää 24 päivää tän päivän jälkeen!!!!!!!!
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
Vimpo
24.09.2004 16:32:27

Saapa nähdä tuleeko reilun viikon päästä tarkistettua settilista netistä, kunhan ovat soittaneet Sveitsissä.
Toisaalta jännempäähän se on yllättyä ja mennä shokkitilaan joka kerta, kun uusi laulu alkaa soimaan: "Angel Of Death tulee!!! Mahtavaa!!!
Ja Exile!! Mitäh, Ghosts Of War!!" ja sitä rataa.

Jos Angel of Death ei tuu vikana encorena, niin Slayer on lähtenyt hakemaan progressiivisuutta.
gheisari
24.09.2004 17:07:44
Jos Angel of Death ei tuu vikana encorena, niin Slayer on lähtenyt hakemaan progressiivisuutta.

Raining Blood on viimeinen kappale.

Biisilista:

tsettii 1
tsettii 2
tsettii 3
...
tsettii n

ENCORE:
Reign in Blood
ozz3
24.09.2004 20:24:10
Biisilista:

tsettii 1
tsettii 2
tsettii 3
...
tsettii n

ENCORE:
Reign in Blood

Juuri näin sen pitää ollakkin...
Mitä suotta haikailemaan prinsessaa ja puolta valtakuntaa, kun ei tiedä edes miten suudellaan
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)