Aihe: Fire
1
Krice
26.09.2004 00:42:39

Väänsin yhdessä mallinnuskisassa oman kitaramallin. Mitä mieltä olette?

http://koti.mbnet.fi/paulkp/pics/po3d/fire.jpg
VÄKIPÄÄ
26.09.2004 01:43:57
Hyvää grafiikkaa, mutta bodyn muotoilu ei näyttänyt loppuunasti suunnitellulta. Näytti siltä ettei pysy sylissä mitenkään eikä oikein hihnassakaan balanssissa. Otelautaupotukset olivat tosin sopusoinnussa bodynmuotojen kanssa.
Tällä menolla helvetti on hyvin äkkiä täynnä!
miktol
26.09.2004 02:05:27
Komea kuva!
poppamies
26.09.2004 08:38:44

Minusta näyttää Jacksonin ja PSR'n sekasikiöltä mistä joku on sitten haukannut palan pois...
Hyvin sulla on tuo grafiikkapuoli handussa.
"G-strings are for strippers"
Juzzu
26.09.2004 11:31:23 (muokattu 26.09.2004 11:32:32)
Aika hämmentävästi kepissä on erillinen satula ja kielilukot kaularaudan säätöruuvin suojapleksin päällä. Vaihda kielilukot satulan paikalle, niin tulee vähän standardimpi ja ehkä enemmän oikeamman näköinen - jos nyt siihen on tarvis. Olisin myös laittanut kaulan siten että kaulan pää on kiinni kaulamikin kehyksessä.

Muotoilu ei ehkä omaan silmään ole kovin nätti, mutta ainakin persoonallinen :o) Kiva 3D-mallinnus.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
vrajala
26.09.2004 12:41:43
Mä sanoisin että tuo on toimivampi malli kuin moni markkinoilla oleva. Ja grafiikka on sen tasoista, että mallin saisi jopa myytyä jollekin, mikäli vain miellyttäisi silmää. Hyvää työtä.

Tosiaan pari pientä yksityiskohtaa jäi häiritsemään. Mä kyllä uskon, että tuota pystyy sylissä soittamaan, mutta hihnassa tuo ei kovin tukeva ole. Kannattaisi siirtää, mikäli tuon aiot oikeasti toteuttaa, takimmaista hihnatappia tuonne sarven puolelle. Mikkikytkin näyttäisi olevan plekukäden tiellä, joten pieni liikuttelu voisi olla paikallaan. Mä siirtäisin myös jakin tuohon perän leikkauksen sisäpuolelle, about ton vasemman/ylemmän potikan kohdalle.

Mutta kaiken kaikkiaan mainiota. Hyvähyvähyvä.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Hohhoijaa
26.09.2004 17:04:17
Hieno on!
Kirkan paska, ei siis hai.
Krice
26.09.2004 19:40:08 (muokattu 26.09.2004 19:41:17)

Aika hämmentävästi kepissä on erillinen satula ja kielilukot kaularaudan säätöruuvin suojapleksin päällä.

Otin hieman mallia omasta explorerista kun se sattui olemaan siinä hollilla. Itse asiassa tuo on vähän niinkuin pyöristetty explorer. Epiphonessa mikinvalitsin on juuri tuossa kohdassa ja kielilukot on samassa kohdassa, tosin kaularauta on avoin eikä siinä ole pleksiä. Mutta ei tuo kovin realistinen malli ole, enkä ajatellut sitä rakentamisen ehdoilla, kun en siitä asiasta tiedä oikeastaan mitään.
Ai niin, tein tuon Maxilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)