Aihe: Green Day - American Idiot
1 2
Tuowinen
22.09.2004 23:16:47
Piti vain mainita että on sinänsä huvittavaa että tuossa Green Dayn biisissä American Idiot on kertosäkeessä soinnut ja melodia miltei identtiset sen Kirkan "Daadadaa" -biisin kanssa, vai miten se nyt kirjoitetaan.

Liekkö Green Day vähän plagioinut Kirkaa? Hoho. Hassua.
terve
PoLFus
22.09.2004 23:20:20

Piti vain mainita että on sinänsä huvittavaa että tuossa Green Dayn biisissä American Idiot on kertosäkeessä soinnut ja melodia miltei identtiset sen Kirkan "Daadadaa" -biisin kanssa, vai miten se nyt kirjoitetaan.

luulen, että löydät vielä monen monta samanlaista biisiä
"Mä en ota sulta ******!" - macro
Vilhelmus
22.09.2004 23:20:39

Sammy sitä ennen Kirkaa taisi vedellä..
"Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera
Tympee Huttunen
22.09.2004 23:24:06 (muokattu 22.09.2004 23:26:52)
Tuli muuten tänään Radio Cityssä huonoja vitsejä. Yksi huonoimmista oli juontajienkin mielestä:

"Mikä on kirkasta ja haisee pahalle?" ja vastaushan on?

Itse yritin soittaa "Ei siis hai"-vitsiä, mutta en päässyt läpi.
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu"
VÄKIPÄÄ
23.09.2004 00:07:41

Dannyn paska?

Amerikan idiootti on helvetin kova biisi!
Tällä menolla helvetti on hyvin äkkiä täynnä!
Osmo
24.09.2004 23:47:02
Ooh... tuntuu taas että Green Day on palauttanut tatsinsa musiikkiin. Nannaa korville tuo. Levyä kyllä odottelen innolla, ja mitä allmusic.com:iin tulee, niin tiukka levy ilmeisesti tulossa... Ilmestynyt Suomessa jo?
Naama umpeen apina!
Rattata
25.09.2004 00:00:00
On muuten hauska video.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Oiva Tikka
25.09.2004 12:46:51
Tuli muuten tänään Radio Cityssä huonoja vitsejä. Yksi huonoimmista oli juontajienkin mielestä:

Itse yritin soittaa "Ei siis hai"-vitsiä, mutta en päässyt läpi.

Mut mun mielest se on parempi et: mikä on paska ja haisee kirkalle? Danny.
Oiva Tikka
25.09.2004 12:50:00
Mut vitun hyvä biisi toi American Idiot. Green Day is back!
JuniperThree
25.09.2004 17:19:23

Koko levy on kyllä hyvä... Green Day on todellakin SELKÄ!!!
Antsa
26.09.2004 13:16:36
American Idiot -kappale on niin perus Green Dayta. Ei tota samaa enää jaksa. Huono kappale.
Boulevard of broken dreams on hyvä.
T. Issi www.rockin-horse.net
punkygirl
26.09.2004 14:05:42
kirka on matkinu green daytä! green day on just hyvä..harmi ettei oo rahaa ostaa sitä uusinta..
Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä.
HaloOfFlies
27.09.2004 09:50:23 (muokattu 27.09.2004 09:51:15)

Niin... paitsi että se Daada-daada ei ollut Kirkan biisi, vaan Kirkan veljen Sammy Babitzinin. Joka kuoli autokolarissa 1973.
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
Henkshu
27.09.2004 15:43:41
oikeestaan toi American Idiot on aika perus GD biisi vaikkakin ihan hyvä. Uudelta levyltä löytyy useita parempia ja kokonaisuutena tosi hyvä levy. Ehkä himpsun aikusempi kuin aikaisemmat...en tiedä? Sellainen fiilis siitä jää...
Zeni
28.09.2004 11:58:41
Pari päivää yhtä mittaa levyä pyörittäneenä täytyy sanoa että hyvä levy on. Sama rähinä on tallessa kuin Dookiella ja Imsoniacillakin, mutta hiukan melodisempaan ja rauhallisempaakin on mahtunut joukkoon. Ei kyllä ikä vielä kavereita paina.
Pedroz
28.09.2004 21:08:45

Nyt on levy ostettu, ja yhden kuuntelun perusteella jopa parempi, kuin mitä odotin. Pitkätkin biisit toimivat ihan hyvin.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
ten
30.09.2004 12:12:49

MOI LARS!!!

Juu, itse kävin juuri hakemassa ton levyn ja tähän mennessä ollut jopa vallan kelvollinen hankinta. Boulevard of Broken Dreams taitaa olla suosikkini. Täytyy vielä kuunnella lisää jospa löytyisi lisää kivoja juttuja! JEAJEA! Edellinen levy oliki ihan liian paska! Tämä ei! JEAJEA!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
HaloOfFlies
30.09.2004 13:39:08

American Idiot meni sekä USA:ssa että Englannissa listaykköseksi. Maailmalla levyä on jo nyt myyty miljoona kappaletta, pelkästään USA:ssa 267 000 kappaletta ekalla viikolla. Green Day on todellakin back!
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
Rattata
30.09.2004 13:43:58
American Idiot meni sekä USA:ssa että Englannissa listaykköseksi. Maailmalla levyä on jo nyt myyty miljoona kappaletta, pelkästään USA:ssa 267 000 kappaletta ekalla viikolla. Green Day on todellakin back!

HIENOVA! rok rok !
"Take seven pastilli? and call me in the morning" IMIK #23
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)