psj 25.09.2004 15:31:49 | |
---|
CDONia olen käyttänyt nyt kolme kertaa eikä mitään valittamista levyjen kunnosta eikä vääriä levyjäkään ole tullut. Toki mieluummin kävisin levykaupassa ostamassa levyjä ja tukisin kotimaisia mutta lähin levykauppa on sadan kilometrin päässä. |
Äh, prkl, tosiaan Dis´n´dat jäi pois. Stupidosta harvemmin enää tulee mitään löydettyä. Varsinkaan kun vinyyleitä ei voi kuunnella siellä... Stupidosta tosiaan harvemmin *löytää* mitään erikoisempaa, mutta uudet ei-niin-eksoottiset lätyt ja vähän vanhemmat jutut cd-muodossa saa yleensä vähän normihintoja halvemmalla. Vaikeammin saatavaa elektroniikkaa sitten boomkat.comista tai vastaavista... |
Mika K 25.09.2004 19:39:12 | |
---|
- Divarista - Anttilasta - CDON:sta |
Dead Star 25.09.2004 20:49:22 | |
---|
Kuopion Äxästä noin 98 %:ssa tapauksista, vaikka Jyväskylän levykaupat ovat n. 160 km lähempänä. Airon musiikissa on parin kokemuksen perusteella paria euroa kalliimpia levyjä kuin Äxässä, joten pyykinpesu/vatsantäyttö reissuilla tulee sitten täydennettyä levyhyllyvä. Dinsdale? IMIK #14 |
Chemo 25.09.2004 21:33:42 (muokattu 25.09.2004 21:40:21) | |
---|
Mistä sattuu, esim: Helsinki: -Fennica -Stupido -Goofin Turku: -Antikvariaatti Alfa -Kane Tampere: -Swamp Music + Second Hand Swamp -Aikakone Kouvola: -Peltirumpu Pori: -Green River, tämän löysin männäviikolla -Jungle Records siellä kiinnostaa - mutta männäviikolla se oli kiinni, enkä siksi nyt päässyt käymään siellä. Pöh. Rauma: -Taisi olla RPR, mistä siellä tykkään Jyväskylä: -siellä oli vissiin Airon Musiikki, missä olen käynyt Netti: -Woimasointu -Hiljaiset Levyt -Ariman ...ja joskus ihan Anttiloista, Prismoista jne, vaikka niillä onkin aika vähän sellaista musaa mitä mä voisin ostaa. Anttiloilla on ehkä ollut tuontyyppisistä eniten. Muokka: Mä tykkään plärätä levyjä kaupassa, ja sitten löytää sieltä jotain. Se on ihan oma juttunsa se. Löytö voi olla joku hyvä, tarpeellinen ja ilahduttavan halpa levy vaikkapa divarista käytettynä. Tai sitten jotain harvinaista spesiaalikamaa just mun kiinnostusalueiltani. Tai parhaassa tapauksessa kaikkea noista! Mutta tuon taipumukseni vuoksi mä en mielelläni osta levyjä netistä - vaikeasti löydettävät erikoisjutut ja pienten, lähinnä netin kautta myyvien, levy-yhtiöiden julkaisut ovat sellaisia joita ostan ihan suosiolla netistä toisinaan. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Intohimo 25.09.2004 23:41:07 | |
---|
Ostan virginilta oxford streetilta. "We all wanted to become stars. But we won't. We're slowly learning that fact..". |
author 25.09.2004 23:58:42 | |
---|
Ostan virginilta oxford streetilta. Hyvä paikka muuten. Levyostajan paratiisi. Bugger. |
Huevos 26.09.2004 00:45:31 | |
---|
teen ite. |
Errorist 26.09.2004 01:27:59 | |
---|
Pääosin ostan Levykauppa X:stä sekä cdon.comista. Levyjen maksimihinta saisi mielestäni olla korkeintaan 15 €. Tuleehan tuota välillä parin kympinkin levyjä osteltua, harvemmin vaan. Silloin levyn pitää olla todella hyvä. "Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." -tuntematon |
Chemo 26.09.2004 07:56:17 | |
---|
Ostan virginilta oxford streetilta. Joo, tuolla on tullut visiteerattua muutaman kerran. Samoin Tower Recordsissa Piccadilly Circuksella. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
carlos 26.09.2004 09:13:08 | |
---|
CDONilta tuossa viimeksi tilasin. myös freerecordshopeissa on joskus ihan järkevänhintaisia levyjä.. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
Alttoviulisti 26.09.2004 11:24:05 | |
---|
Yleensä ostan levyt ihan kaupoista, missä nyt sattuu ole levy minkä haluun. Netistä en osta levyjä. Hinta ei oo mulle sillai este, koska jos haluan jonkun levyn, ni kannustuksena kyllä maksan enemmänkin jos on tarve. En osta käytettyjä levyjä. |
Anonymous-jazz 27.09.2004 02:09:08 | |
---|
Kyllä toi CDON on tehnyt tehtävänsä ja on aivan ylivertainen joka pieksee free recordsin mennen tullen jos katsotaan valikoimaa ja hintalaatusuhdetta. Kun freerecordsilla uusi levy on aina se standardi 22,99 CDON:nilla uudet levyt ovat 15,10 ja siihen vain postikulut päälle niin hinta on n. kahdessakympissä. Teemujazz |
Feggy 27.09.2004 11:43:33 | |
---|
Kyllä toi CDON on tehnyt tehtävänsä ja on aivan ylivertainen joka pieksee free recordsin mennen tullen jos katsotaan valikoimaa ja hintalaatusuhdetta. Kun freerecordsilla uusi levy on aina se standardi 22,99 CDON:nilla uudet levyt ovat 15,10 ja siihen vain postikulut päälle niin hinta on n. kahdessakympissä. Suunnilleen samaan hintaan saa tilattua esim. täältä: http://www.stupido.fi/ Suosi suomalaista! Less is more. |
Teijo K. 27.09.2004 12:48:24 | |
---|
Tuolla jo aikaisemmin puhuttiin levymyynnistä mutta nyt kyselläänkin missä sinun on tapana hankkia cd/lp-levyostoksesi ? Mikä on mielestäsi sopusuhtainen hinta ostamillesi levyille ja ostatko mielummin uutena vai käytettynä? Kirpputoreilta ja pienistä levykaupoista. |
Tupuna 27.09.2004 16:08:15 | |
---|
Paljon käytän hyväkseni free Record Shopin "2 cd:tä 20 euroa" -tarjousta. Sieltä on tullu ostettua nyt lähiaikoina kyllä paljonkin levyjä, mm. vanhaa Bowieta löytyy mainiosti, Marleyta, samoin muita klassikkolevyjä. Ja pari pv sitten löysin vielä vähän aikaa sitten täysihintaisena myytävän QOTSA:n Songs for the deafin! Eli maksoin levystä 10 euroa, kun otin vielä mukaan yhden tarjouslevyn. Ostan levyjä myös cdon.com:ista, Airon Musiikista jne., mitä täällä Jyväskylässä nyt sattuu olemaan. Helsingissä olen suosinut Keltaista Jäänsärkijää (halvat midpricet, hyvät levyvalikoimat) sekä Kuopiossa Levykauppa X:ä, josta saa Suomen parasta levykauppapalvelua. Myyjät vastaavat innoissaan ja asiantuntemuksella jokaiseen kysymykseen, ja osaavat jopa ehdottaa jotain mielestään absoluuttisesti hyvää levyä, jos sitä haluaa kysyä. Mainiota tuollainen! Viime reissulla taisinkin ostaa 5 levyä - kyllähän noin hyvästä palvelusta haluaa maksaakin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
author 27.09.2004 16:47:00 (muokattu 27.09.2004 16:47:52) | |
---|
Mun mirlestä Turussa on kohtalaisen vajaa valikoima ainakin free rocordeissa ja Anttiloissa. En sitten tiedä olenko vaan etsinyt vääristä paikkoista, kun ei oikein tahdo löytyä lempibändien tuotantoa em. liikkeiden hyllyistä. Kanessa taasen en ole löytänyt CD:tä säädylliseen hintaan. Bugger. |
Milkop 28.09.2004 08:56:56 | |
---|
Divareista, Keltaisesta Jäänsärkijästä, Swampmusicista, Fireboxista ja Isabelista: http://www.isabel.fiMun mielestä on järkevämpää tukea tollaisia pikkukauppoja, jotka kuitenkin myyvät enemmän mun makuuni olevaa musiikkia, kuin esim. ostaa levyt jostain Anttilasta. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Listen 28.09.2004 09:31:17 | |
---|
Tänä vuonna olen tilannut postimyynnistä CD:t cdon.comilta ja Bellbottom Recordsilta. Muuten uudet CD:t viime viikolla Jyväskylän Anttilasta ja Citymarketista, sekä käytetyt älppärit ja kasetit paikallisesta realisointikeskuksesta ja parista divarista. |
Mazzola 28.09.2004 16:17:59 | |
---|
Enimmäkseen tulee osteltua netin kautta musiikkia, se on niin helppoa. Toki käyn ihan paikanpäällä levyliikkeissä silloin tällöin, ihan vaan sen käsinkosketeltavuuden takia. Itse olen pitänyt sellasta 16-18 euron hintaa ihan ylärajana (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta). Ei jaksa tähän vääntää mitään....vaan väänsinpä vaan. |