Aihe: Line6 Spider 2
1 2 3
dzib
24.09.2004 14:54:48
elikäs elikkäs, haluasin kuulla kommenttia mitä porukat tykkää Line6 spider II vahvareista. ite tuossa hankin line6 (75w) spider 2 vahvarin ja aika muikeat metalli säröt koneesta löytyy ainakin omasta mielestä. kommenttia!
toxic
24.09.2004 15:44:00
elikäs elikkäs, haluasin kuulla kommenttia mitä porukat tykkää Line6 spider II vahvareista. ite tuossa hankin line6 (75w) spider 2 vahvarin ja aika muikeat metalli säröt koneesta löytyy ainakin omasta mielestä. kommenttia!

Kuulostaako se samalta kuin ääninäytteissä?
dzib
24.09.2004 15:46:08
Kuulostaako se samalta kuin ääninäytteissä?

enpä oo pahemmin ääninäytteitä kuunnellu. emt :)
toxic
24.09.2004 15:59:20
enpä oo pahemmin ääninäytteitä kuunnellu. emt :)

lataa ne www.line6.comista ja kerro sit. Ku noi ääninäytteet eivät juuri koskaan pidä paikkaansa.
Skebaristi
24.09.2004 17:13:33

Aika digitaaliset/muoviset saundit. Ja vain muutama käyttökelpoinen saundi.
"No niin, no joo"
Shagrion
24.09.2004 17:32:43

itse tulin samaan tulokseen. tosin en kerennyt soittaa sillä ku jotain 20 minuuttia, mutta se riitti takaamaan mulle sen että sitä vahvistinta en osta :)
onko kenellekään muuten tietoa Peaveyn bandit 112 studio pro:sta?
Christians to ashes, angels to dust
rainmaker
24.09.2004 18:20:16
lataa ne www.line6.comista ja kerro sit. Ku noi ääninäytteet eivät juuri koskaan pidä paikkaansa.

Totta. Flextonen osalta ei ainakaan pidä paikkaansa, ite oon saanu ruuvattua paljon parempia soundeja siitä, ku mitä noissa näytteissä olevat on.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Kapane
24.09.2004 18:29:31

Testasin tänään ja olet aika oikeassa. Flextonesta saa parempia ääniä. Duoverb pesee taas clean puolella molemmat.
toxic
24.09.2004 18:58:54 (muokattu 24.09.2004 20:01:11)
Testasin tänään ja olet aika oikeassa. Flextonesta saa parempia ääniä. Duoverb pesee taas clean puolella molemmat.

Muuten, onko kukaan onnistunut saamaan flextonesta kunnon hevanderi soundit? Se on kylläkin yksi parhaimmista vahvistimista jazziiin, bluesiin ja rockiin. (onhan niitä parempia ainakn mäljoona, mut on mukava sanoa noin :D) Ja efektejäkin on, mutta ei mitään hevandalenia.

Niin, miten sitä ees käytetään, veljellä kun sattuu olemaan sellainen ja kumpikaan ei osaa käyttää sitä :D
Billsner
24.09.2004 19:43:15
onko kenellekään muuten tietoa Peaveyn bandit 112 studio pro:sta?

Bandit studio pro?

Peaveyltä löytyy bandit 112 80W sekä studio pro 112 65W. Banditissa on ainakin hinta/laatusuhde kohdallaan. Kannattaa testata.
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
Meisseli
24.09.2004 20:05:00

Aika hirveä kampe.
Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face! -Tony Clifton
kalleboy
24.09.2004 22:47:22
Tyytyväinen oon ollu ite vahvistimeen, mutta efektit on tosiaan liian muoviset ja digitaaliset. Siks onkin tullu hankittua pari Bossin spedua korvaamaan noi virheet. Monet valittaa että spider II:nen olis liian bassovoittonen ja puuroutuu kovalla volalla, mutta eiköhän toikin oo ihan säätökysymys...ainakaan itelläni ei mitää ongelmia noitten suhteen oo ollu.
PJS
25.09.2004 11:29:23

En pidä kyseenomaisesta kojeesta. Pahin vika on siinä, että saundit ovat tunkkaiset ja niistä puuttuu särmää. Säröistä ei saa sellaista kaunista laulavaa saundia vaan hommasta kuuluu se mallinnusmeiniki läpi.

JOstain syystä koneessa tuntuu olevan jatkuva kompura päällä, soittodynamiikka on olematon.

Koneen efektit eivät ole luontevan kuuloisia vaan sellaisia digitaalisnmuovisia muljuttimia.

En pidä.
Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa!
Jaakko Hyvärinen
25.09.2004 18:57:42
Muuten, onko kukaan onnistunut saamaan flextonesta kunnon hevanderi soundit? Se on kylläkin yksi parhaimmista vahvistimista jazziiin, bluesiin ja rockiin. (onhan niitä parempia ainakn mäljoona, mut on mukava sanoa noin :D) Ja efektejäkin on, mutta ei mitään hevandalenia.

Mitä koululla testailin, niin humppari kutaralla saa hevanderit helposti...onhan siinä Mesa- ja Marsumallinnukset :D
Ihmiset muuttuu, niin minäkin.
toxic
25.09.2004 19:08:14
Mitä koululla testailin, niin humppari kutaralla saa hevanderit helposti...onhan siinä Mesa- ja Marsumallinnukset :D

Njää, mulla emg 81 mikit eikä niilläkään saa mitään heviin viittaavaa...
Sir Härö
07.10.2004 12:15:20

Ihtellä on spider II 210 eli 2x60w.
Tyytyväinen olen ollut.
Syyttäkää sukuani! Hulluus on periytyvää! ...niin ja justise for alll...
MattiAuer
07.10.2004 13:09:18

Hirviätä sirinäähän nuo näytteet ainakin on.

"This monster truck of tone delivers a tight bottom-end that’s big, powerful, and fast. Use this amp model to get a punch, high-gain metal sound."

Ööh, kyllä, juu:
http://www.line6.com/media/SpiderII/audio/Sample9.mp3

En kyllä haluaisi soittaa tuolla vahvistimella mitään. Itse tosin olen vahvistimen kautta soitettuna kohtalaisen tyytyväinen noihin Line6:n tämän hetken huippusaundeihin. Ja muutaman vuoden päästä aletaan varmaan olla siinä pisteessä, että linjalähdötkin saa kuulostamaan hyvältä. Siis oikeasti, sellaselta guitarsuite-hyvältä. Kun linjasignaali toimii tuollaisella 80 vahvistinmallilla jossain tulevassa vermeessä niin sehän on kiva sillon.
"toimii jo käyttäjillä joiden jäsennumero on alle 17"
muusikoiden.net

DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään.
Robert
07.10.2004 13:09:20
Tyytyväinen olen ollut minäkin. Etenkin kun sain vanhasta valvstatesta 350 egeä vaihdossa. Eli edulliseen hintaansa nähden oiva ostos.

Säröt on ok ja cleanit on ok. Ja efektitkin ihan käyttökelpoiset.

Ja saundin kannalta tärkeintä ovat ne kymmenen kämmeneen kiinnittynyttä ulokketta.
Luettujen/lukemattomien seuranta (eri väriset kansiot) on hetken aikaa poissa käytöstä. Pahoittelut. (toimii jo käyttäjillä joiden jäsennumero on alle 17) Saako olla... Pastilli?
Vainhaalee
07.10.2004 14:51:31
Ihan kelpo kotivahvistin.. samanlainen kuin vanhempi spiderkin...

Todellakin hieman "tukkoisen" oloinen saundi..

Ja hukkuu helposti toisen kitaran alle..
Yks olut ja kaks kaljaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)