sormunen 17.09.2004 21:33:10 (muokattu 17.09.2004 21:35:01) | |
---|
Etti itte sanomises. On se perkele jos et muista. Vaikka nuoppari on kiinni niin en mä viitti tuollaisen ettimiseen käyttää aikaa. Vastaa sanomisistas. Vastaa nyt sitten sanomisistasi ja eti se linkki. Semmosta ei näetsen ole. Ja mitä Pitkän juttuun tulee, niin voihan sitä lukee. Sun väitteesi on vale. En viitti enempää jankata. Silloin tällöin saatan tosin sitä linkkiä kysyä, koska väite oli "aika" törkeä.
|
kivi 17.09.2004 21:39:11 | |
---|
Kuinka moni tuottaja uskaltaa sanoa masteroinnissa että vedellään vähän alaspäin eikä pistetä ihan lyttyyn.Kun kaikki muut platat soi niin perkeleen lujaa. Itse pyysin masteroinnissa kokonaistasoa peräti 3dB alaspäin, jotta 0dBVU peakit sai olla tosissaan peakkeja. Dynamiikka on hieno asia, ja lyttyyn kompressointi puuduttaa jo ekan kuuntelukerran jälkeen, vaikka se aluksi tietty kuulostaakin 'hienolta' ja 'rankalta'. Analogipuolella on toisin. Dynamiikkaa löytyy, vaikka vedettäisiin +12dBVU. :-) |
Jami 17.09.2004 21:54:24 (muokattu 17.09.2004 22:08:23) | |
---|
Ja mitä Pitkän juttuun tulee, niin voihan sitä lukee. Sun väitteesi on vale. Pitk: Jos et sä vuodesta kuuskytkaheksan ole ehtinyt huomata, että noi kaikki on eri tontit, niin nyt on aika vaihtaa alaa. En mä viitti sun juttujas kyllä hakea. Jos et itte tiedä mitä puhuit niin se on sun asias. Mua ei sun jutut ihan oikeesti kiinnosta muutenkaan. Sen kyllä muistan kun sanoit vasten mun juttuani elämyksistä että ne ei sua kiinnosta. Sä oot töissä. Siksikään en sua pätkääkään arvosta. Koitan välttää sun juttujas lukemastakin. Oot erittäin vastenmielinen. Ja mulle härmäläisenä voit sanoa pahimman asian: mun sanaan ei voi luottaa ja mä oon valehtelija. Haista sinä kuule paska. Ihan aikuisten oikeasti en ymmärrä miten tuollainen tyyppi on sekaantunut taiteelliseen toimintaan. Kuinka joku on hairahtanu ja antanu sulle jonku homman alalta. Käsittämätöntä! Edit: Mun saunominen siirtyi kun piti vielä tuo sormusen juttu ettiä. Sitäkään se ei saa multa koskaan anteeksi. Oon herkkä suuttumaan mutta onneksi pitkävihainen. hähähähääh. sormunen: Mitä tulee hurmokseen, mistä aikaisemmin oli kyse, niin kyllähän laitetoimittaja nyt on viimeinen taho, minkä pitää fiilistellä. Kumpi meistä on valehtelija??? Lainaukset on suoria lainauksia herrojen teksteistä. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Notefix 17.09.2004 22:09:47 | |
---|
Nyt alkaa tulla sellasta tekstiä että pitäis pistää poikki! Asiat ei enää riitele vaan henkilöt! Joidenkin ihmisten näkemykset ja aatteet vaan tuntuu olevan niin kaukana toisistaan, että hedelmällistä kommunikaatiota ei enää synny! Silloin on vaan parasta hyväksyä tilanne ja jatkaa kukin toimintaa omalla tahollaan. Tosin pelkään, että tää väittely tulee jatkumaan monessa eri muodossa hamaan tappiin :) My name is Baron, Notefix Baron " |
Jami 17.09.2004 22:32:46 | |
---|
on vaan parasta hyväksyä tilanne ja jatkaa kukin toimintaa omalla tahollaan. Just. Mä keskustelisin paljo mieluummin joidenkin muiden kanssa. Täällä on paljokin sakkia jonka kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä. Miksi just nuo kusipäät aina vastaa mun juttuihin? Ymmärrän asian niin että haastavat riitaa. Aikani kuluksi voin toki riidelläkkin. Kivaa se vissiin ei oo kellekkään. Normaalille. hähähähäh. Oon ehdottanu keskustelulle joitain yksityisalueita joilla vois vaihtaa ajatuksia niiden kanssa joiden kanssa haluaa olla tekemisissä. Netti kun kuulemma sitten kuitenkin on kaikkien anonyymien vallassa. Olis helpotus kun ei tuosta trio kovakorvasta kuulisi enää koskaan mitään. Touhakkoon tahollaan kuten haluavat. JÄrkkääs Note netti ettei tartte niitten kans. Sano niillekkin että pää kiinni. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
musamies 17.09.2004 22:38:09 | |
---|
Pitäs ehkä perustaa riitelijat.net, niin voitaisiin oikein porukalla mennä sinne välillä nostattamaan omaa ja muiden adrenaliinitasoa... |
Jami 17.09.2004 22:44:54 | |
---|
Pitäs ehkä perustaa riitelijat.net, niin voitaisiin oikein porukalla mennä sinne välillä nostattamaan omaa ja muiden adrenaliinitasoa... Joo!! tämä on vähä vaisua. Ei pulssi nouse. Kerro kun riitelijat.net aukee. Jos siellä olis kunnon vääntäjiä. Nämä vaan sanoo jotain ja sitten ku siihen vetoaa niin väittävät valehtilijaksi. Aika olematoonta. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Notefix 17.09.2004 23:02:41 | |
---|
Aikani kuluksi voin toki riidelläkkin. Kivaa se vissiin ei oo kellekkään. Normaalille. hähähähäh. Mä henkilökohtaisesti en ymmärrä tuota riitelyn ihanuutta. Ollis hyvä että ihmiset pystyisivät ottamaan asiat asioina ja muuten elämään ihmisiksi. Tää on kuitenkin vaan netti ja täällä hyvin erilaisista lähtökohdista ponnistavat ihmiset joutuvat tekemisiin toistensa kanssa ja joskus ei vaan synny yhteisymmärrystä. Tää on pakko hyväksyä ja jokaisen mennä eteenpäin omassa jutussaan! My name is Baron, Notefix Baron " |
Locrian 18.09.2004 04:16:18 (muokattu 18.09.2004 04:27:03) | |
---|
Itse pyysin masteroinnissa kokonaistasoa peräti 3dB alaspäin, jotta 0dBVU peakit sai olla tosissaan peakkeja. Dynamiikka on hieno asia, ja lyttyyn kompressointi puuduttaa jo ekan kuuntelukerran jälkeen, vaikka se aluksi tietty kuulostaakin 'hienolta' ja 'rankalta'. Analogipuolella on toisin. Dynamiikkaa löytyy, vaikka vedettäisiin +12dBVU. :-) Äääh.En mä osaa osallistua tämmösiin keskusteluihin.Vasta pari vuotta sitten tajusin ite että überklytyt puuduttaa.Märkäkorva juniori muutenkin. Mutta tosissani olin kyllä tuosta ulkoisesta paineesta. Terv. Juuri kolme tuntia akustista herkistelyä miksannut.(Teki hyvää) Edit:Nii ja poikki tää ny heti.Mä jatkan viinin kittaamista ja huomenna sitten ihmettelen että kuin tää näin paskalta kuulostaa vaikka äänentaso on -suht- miellyttävä.Teen sitten uusiksi rauhassa sunnuntaina kun ei kiire oo mihinkään.Tehkääpä samoin.Olkaa vaikka kirjottelematta vähän aikaan.Ette sitte tartu toistenne "en tarkottanu tota"- ja "haista"-juttuihin. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
Sähköjänis 18.09.2004 10:35:06 | |
---|
Sormunen: Toihan nyt on ihan tavallista tältä hahmolta. Käy vilkasemassa mun omalta sivulta, miten hän kommentoi muutamia sinne kirjottaneita. Aika paljastavan karua kertomaa on Sormusen sivun kommentti-lista todellakin. Lisäksi Jami on tässäkin ketjussa ainoa joka jatkuvasti haistattelee toisille. Ilmeisesti käyty keskustelu on ylittänyt asioiden käsittelykyvyn rajat? No, oli miten oli niin ei tuo minusta ole aikuisen vakavasti otettavan ihmisen käytöstä, ei edes härmässä. Mielipiteet mielipiteinä hyvä mies. Jos m.nettiin kirjoittaessa käy niin kuumana herne nenässään että tekee mieli haistatella, niin siinä vaiheessa on parempi sammuttaa kone ja keittää kupposet teetä. Riiteleminen ei saa olla kenenkään tavoitteena täällä. Hyvää viikonloppua, meitsi lähtee keikalle. Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
Jami 18.09.2004 11:22:56 | |
---|
. Lisäksi Jami on tässäkin ketjussa ainoa joka jatkuvasti haistattelee toisille. Niin. Toiset vain ystävällisesti syyttää valehtelijaksi. Hyvää viikonloppua, meitsi lähtee keikalle. Nuoppari aukee. Mäkin meen keikalle. hähähähäh. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
pitk 18.09.2004 13:20:21 (muokattu 18.09.2004 13:21:34) | |
---|
Just. Mä keskustelisin paljo mieluummin joidenkin muiden kanssa. Täällä on paljokin sakkia jonka kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä. Miksi just nuo kusipäät aina vastaa mun juttuihin? Ymmärrän asian niin että haastavat riitaa. Aikani kuluksi voin toki riidelläkkin. Kivaa se vissiin ei oo kellekkään. Normaalille. hähähähäh. Oon ehdottanu keskustelulle joitain yksityisalueita joilla vois vaihtaa ajatuksia niiden kanssa joiden kanssa haluaa olla tekemisissä. Netti kun kuulemma sitten kuitenkin on kaikkien anonyymien vallassa. Olis helpotus kun ei tuosta trio kovakorvasta kuulisi enää koskaan mitään. Touhakkoon tahollaan kuten haluavat. JÄrkkääs Note netti ettei tartte niitten kans. Sano niillekkin että pää kiinni. Painoin sitten sun kohdalla punaista nappia. Asiat asioina ja henkilökohtaisuudet on parempi pitää ihan omana tietonaan. Kusipäät. Jepjep. Todella asiallista "keskustelua". Ymmärrät, että haastavat riitaa; ymmärrät väärin. Sä otat riidanhaastamisena sen, että joku on sun kanssas eri mieltä. Aikasi kuluksi voit riidellä? Ok, mutta tee se jossain muualla. Tämä on takuuvarmasti väärä foorumi. Keksimästäsi trio kovakorvasta et ole koskaan kuullut muualla kuin omassa päässäsi. Nimittelemisen voisit muutenkin jättää vähemmälle. Kenen pitää sanoa kenelle, että pitää päänsä kiinni? Saisiko tämän threadin kohdalle lukon? Sen verran asiattomuuksiin on menty, että heippa. PS. Otsikko: Älykkyys/viisaus=miksaaja/muusikko? Onpas älykästä keskustelua... Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
Jami 19.09.2004 12:24:17 | |
---|
PS. Otsikko: Älykkyys/viisaus=miksaaja/muusikko? Onpas älykästä keskustelua... Oot vissiinkin aika pitkä? Silti viuhahti avaukseni yli pipon. Kukaan ei halunnu keskustella siitä mitä avauksellani tarkoitin. En saanut sitä älykästä keskustelua mitä hain. Mutta älä sure. Et tokikaan ollut ainut offtopikoija. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
trih 20.09.2004 07:44:33 | |
---|
Kannattaa muusikon hankkia se bosen henk.koht. pa niin silloin jää epäselvyys miksaajan kanssa ja bändin jäsenet saavat päättää instrumenttinsa kuuluvuuden omasta volumepotikasta. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Ehkäpä teidän pojat kuitenkin pitäs kokoontua johonkin kankaalle ja vetää toisianne turpiin. Helpottais. Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
pitk 25.09.2004 22:09:19 | |
---|
Ehkäpä teidän pojat kuitenkin pitäs kokoontua johonkin kankaalle ja vetää toisianne turpiin. Helpottais. Käviskös taustakangas? Hotelli Molton ;-) Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
M.i.k.key 27.09.2004 02:44:34 | |
---|
Mielenkiintoinen keskustelu teillä täällä! hyvä meininki My name is Baron, M.i.k.key Baron. |
Roadari 27.09.2004 18:09:05 | |
---|
En kyllä muista yhtäkään livetilannetta missä yleisöstä joku olis tullu sanomaan että paa masteria kovempaa. Usein. Tosin ne ei tiedä mistään mastereista. Yleensä sanovat että eikö noista enämpää lähde. Lähtishän sieltä, mutta... Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Roadari 27.09.2004 18:11:03 | |
---|
Hengellisellä puolella bändit kuulostaa tosi hyvältä kun äänentoisto on asiallista. Siellä ymmärretään yleensä asiaan satsata. Ei oo kaikki amatöörit säätämässä! ;) HOHO Ite teen vuodessa lukuisia gospel keikkoja. Ihan kivoja kun muistaa asennoitua ja latautua ilmapiiriin valmiiksi. Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |