Aihe: Hitaasti soittaminen
1 2
StoRBa
19.09.2004 14:59:44

Hitaasti soittaminen on taito siinä missä nopeasti soittaminenkin. Kumpikin vaatii taitoa ja lahjakkuutta. Molemmat toki vähän eri tavalla. Kumpaakaan ei pidä väheksyä. Tyylillä soitettu hidas soolo on usein parempi kuin järjetön tilutus... mutta mielikuvituksellinen ja taidokas nopea soitto voi myös olla tyylikästä. Loppujen lopuksi paras lopputulos mielestäni syntyy kun osaa yhdistellä näitä molempia oikeassa mittasuhteessa.
I want YOU to join the swedish army!
Vestu
19.09.2004 17:40:19
mulle nopeus on kaikki kaikessa ja "playing fast in slow songs" on tärkee oppitunti bts2:ssa.
Like father like scum
Prome
22.09.2004 09:55:26
Joo, mulla käy aina tasan samalla lailla. Kumma juttu.

Se on kuin tauti. Kynsien puremisesta on ehkä vaikeempi päästä eroon. Tän threadin myötä oon tosin yrittänyt treenata hillitympää soittoa. Kamalaa huomata ettei se ehkä ole se "oma juttu." Gilmourin sooloja osaa vetää kun ne on valmiita, mutta improaminen on itse asiassa aika hankalaa. No, ei muuta ku treeniä vaan.

mulle nopeus on kaikki kaikessa ja "playing fast in slow songs" on tärkee oppitunti bts2:ssa.

Meinasin kuolla nauruun siinä kohdassa :)
Jucciz
22.09.2004 12:18:35
.. taidokas nopea soitto voi myös olla tyylikästä. Loppujen lopuksi paras lopputulos mielestäni syntyy kun osaa yhdistellä näitä molempia oikeassa mittasuhteessa.

Siis sekä taitoa että nopeutta? :D
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
StoRBa
22.09.2004 13:25:12

Siis sekä taitoa että nopeutta? :D

Jep. Tekniikkaa + tyyliä...
Prome
23.09.2004 08:44:06 (muokattu 23.09.2004 09:19:23)
taitoa että nopeutta?

Yhtä kuin:

Tekniikkaa + tyyliä...

Mielenkiintoinen rinnastus.
jogo3000
23.09.2004 09:51:45

Eikun homman nimi on se, että ensin hitaasti, sitten nopeasti.
"Et ole mikään seuramies." -Guderian
DJKaaos
23.09.2004 16:34:43
Mä en muuta tiedä kuin sen, että toisiin tyyleihin/biiseihin sopii nopea ja toisiin hidas tempo.

Omassa tyylissäni soittelen kyllä välillä nopesti jotain twistiä, mutta en tiluta ja joskus taas fiilistelen jotain biisiä hitaasti ja tunteella, vibrasta ja kaiusta kaiken irti ottamalla.
Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla
Ze Kink
24.09.2004 13:56:29
Minäkin tykkään soitella hitaasti, fiilistellä ja antaa kitaran soida. Mutta speed=emotion, ja joskus yksinkertaisesti pitää soittaa tunteella :P
"Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu.
StoRBa
24.09.2004 19:58:29

Yhtä kuin:

Tyyliä + tekniikkaa

Mielenkiintoinen rinnastus.

Noin siis tarkoitin... =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)