Geetar 23.09.2004 18:58:34 (muokattu 23.09.2004 19:00:35) | |
---|
moi, olen ajatellut tarkistaa ko. vahvistinta lähemmin.. olisi kuitenkin kiva tietää omistajien kokemuksia..?? onko yhteisestä eq-sektiosta tullut ongelmia..?? tarkoitan sitä, että saako laitteesta helposti irti hyvät soundit eri kanavilta vaikka on vain yhdet eq-säädöt..(tietysti hyvä soundihan on kuulijan korvassa) kiitos Keep practising |
päänahka 23.09.2004 19:05:14 | |
---|
Mulla on Thunder, joka on käytännössä riisuttu Screamer. Eipä siinä erillistä EQ:ta ole kaipaillut muuten kuin että cleanille haluaisi vähemmän middleä kuin säröille, ettei kuulosta niin kovalta. EQ-pedaali hoitaa homman, vahvistimesta middleä pois ja pedaalilla tarvittaessa takas. Ja jos tykkää scooped middle -säröistä niin mitään ongelmaa ei ole. Soolot on perseestä. |
Vainhaalee 23.09.2004 21:10:59 | |
---|
Mie ostin tommosen kombon kun kuulosti niin pirun hyvältä... Ruma se on... Eikä mun käytössä jaetusta eq:sta oo ollut ongelmia... Yleensä käytän kliiniä vain hentoihin näppäilyihin, ja silloin näytän vähän mikkivalitsinta, niin taas alapäätä löytyy... Jos oikein hurjasti alapäätä halajaa... (kuka ei... *hmm*) niin vois tota jatkaa lisä-kaapilla... "Soittakaa Kundi meikkaa! Perkele!" |
samueld 24.09.2004 10:58:08 | |
---|
Ruma se on...
Jo on aikoihin eletty.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
madu 24.09.2004 12:25:28 (muokattu 24.09.2004 12:26:08) | |
---|
Mulla on screamer nuppi ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Yhteinen EQ- ei minulle ole haitaksi sillä sain säädettyä samoilla EQ:n asetuksilla mieluisan puhtaan ja säröt. Lisättäköön vielä, että säätövaraa löytyy soundeihin mielestäni todella hyvin. 4x12 kaapin kanssa irtoaa mukavan jykevää säröä kun ruuvaa presenceä hieman pienemmälle. Säröä riittää kyllä jokaisen tarpeeseen, mulla tuo gaini on reilusti alle puoli välin ja siltikin säröä piisaa. |
Wolfheart 24.09.2004 14:06:00 | |
---|
Mulla on tuo screamer-combo ja mielestäni siitä saa kyllä hyvät soundit. Jokin aika sitten pääsin testaamaan sitä Englin 4x12-kaapin kanssa ja silloin se kuullosti aivan mahtavalta! |
merix 24.09.2004 15:50:58 | |
---|
Hankin keikkaa varten ENGLn Screamer nupin ja 4x12" kaapin +Z5 poljin. Olen kyllä ollut todella tyytyväinen treeneissä ja lavalla siihen. Hankin vielä Bossin NS-2 kohinanpoistajan niin ei tarvitse pelätä kiertoa. Ääni on todella hyvä ja mun mielestä todella hyvännäköinen yhdistelmä. Paksu metalliverkko näyttää todellä hyvältä ja kestävältä. 70kg:n paino on tietty ikävä asia mutta siinä on pyörät vakioina. muuten olisi aika ikävä roudata. Yhteinen EQ on ainakin mulle ollut täysin riittävä, vaikka vaihdan kanavaa usein. Ainoa ikävä asia laitteessa on se lyhyt tauko kanavanvaihdon aikana. |
Ainoa ikävä asia laitteessa on se lyhyt tauko kanavanvaihdon aikana. ???? Nimimerkki "Vuoden omistanut enkä moista havainnut" eli JuSu Minä olen myyrä. |
merix 08.10.2004 09:42:02 | |
---|
???? Nimimerkki "Vuoden omistanut enkä moista havainnut" eli JuSu Kyllä se tauko siellä on, vaikka hyvin lyhyt onkin. Monet ovat huomauttaneet asiasta ainakin Harmony-centralissa. Eihän sitä bändinkämpällä eikä keikalla huomaa mutta kun soittaa yksin niin sen kuulee. Ehkä sulla on ENGLissä on nopeammat relet tai sitten sulla on hitaat korvat :) |
Fortune 08.10.2004 11:53:34 | |
---|
Eihän sitä bändinkämpällä eikä keikalla huomaa mutta kun soittaa yksin niin sen kuulee.
Elikä ei mitään väliä siis.
|
askomiko 08.10.2004 11:59:37 | |
---|
Mitä ideaa on muutenkaan soittaa kanavanvaihdon yli? Riffi vaihtuu ja rokki rämähtää käyntiin. |
merix 08.10.2004 12:05:09 | |
---|
Mitä ideaa on muutenkaan soittaa kanavanvaihdon yli? Riffi vaihtuu ja rokki rämähtää käyntiin. Muutamissa bändin biiseissä vaihtuu särölle vaikka riffi ei vaihdu. Sama riffi mutta dempatusti säröllä. Jos taas tykkää pitää taukoa riffien välissä niin silloinhan sillä ei ole mitään merkitystä. |
Jucciz 08.10.2004 13:01:05 | |
---|
Jos 10-20ms viive kanavanvaihdon välissä on oikeasti häiritsevä, niin täytyy olla huono biisi. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
madu 08.10.2004 13:08:18 | |
---|
En ole kyllä itse huomannut viivettä screamerilla ja z5:lla. Jos se on millisekuntiluokkaa niin eipä paljon väliä... |
Herra Rapu 08.10.2004 13:31:37 | |
---|
En ole kyllä itse huomannut viivettä screamerilla ja z5:lla. Jos se on millisekuntiluokkaa niin eipä paljon väliä... Ton takia en osta Screameria. Liian hidas vahvistin. |
Fortune 08.10.2004 13:34:38 | |
---|
Ton takia en osta Screameria. Liian hidas vahvistin. Osta kaksi ja pistä ne soimaan delayn kanssa sillä tavalla, että toinen tulee siihen katkoksen kohdalle limittäin. Pysyvät perässä. |
BenGlenton 08.10.2004 14:08:35 | |
---|
todella epähyväksyttävä viive. Meinasin hankkia ko. pelin mutta enpä nyt sitten hankikaan... heehehehe. http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
Kapane 08.10.2004 16:32:03 | |
---|
Osta kaksi ja pistä ne soimaan delayn kanssa sillä tavalla, että toinen tulee siihen katkoksen kohdalle limittäin. Pysyvät perässä. Tai osta kaksi ja ab boksin. Kandee sit ostaa sairaan nopee boksi. |
merix 08.10.2004 19:14:08 | |
---|
No loppujen lopuksi se ei ole niin häiritsevä ominaisuus kuin mitä annoin ymmärtää. Mutta jos nyt hakemalla hakee jotain huonoa screamerista niin siinä se on. Olen siis todella tyytyväinen laitteeseen eikä 1600 euron investointi tunnu ollenkaan pahalta nupista, 4x12 kaapista ja Z5:sta. |
toxic 08.10.2004 19:55:40 | |
---|
Viive voi johtua pedaalistakin. Mun kanavan vaihto pedaaleilla menee melkein sekunti ennen kuin kanava vaihtuu :) ja koulussa on sellane pikku paska kanavan vaihto pedaali jossa menee -1 sekuntia ennen kuin se vaihtaa sen :D |