Aihe: Nick Caven uutuustupla
1
Juugeli
16.09.2004 15:02:54
Nih!
En kai ole ainoa, joka tämän Nick Caven uusimman tuotoksen, tuplalevy Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheuksen on mennyt ostamaan? Pistäkäähän kommenttia, jos olette. Jahka saan kuunneltua, sen teen itsekin. Sinkkulohkaisu Nature Boy pisti odotukset aika korkealle..
My brain is hanging upside down IHKK #3
Tympee Huttunen
16.09.2004 19:57:51
Se on julkaistu jo? Minusta julkaisupäivä on vasta 22.9. Tänään tosin tuote oli jo varattavissa CDONista. Tietenkin kyseisen teoksen varasin. Nature Boy kuulosti jo erittäin hyvältä.

Aika jännä miten ihmiset suhtautuu Nick Caveen. Vanhemmat diggarit ovat harmissaan uusimpien pehmeämmästä linjasta, kun taas uudet ovat kummissaan Nick Caven uran alkupuolen levyistä. Minulle kyllä uppoaa molemmat, enemmän kyllä Let Love In-albumista eteenpäin.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa!
Juugeli
16.09.2004 20:10:27
Se on julkaistu jo? Minusta julkaisupäivä on vasta 22.9. Tänään tosin tuote oli jo varattavissa CDONista. Tietenkin kyseisen teoksen varasin. Nature Boy kuulosti jo erittäin hyvältä.

17.9 taitaa olla virallinen julkaisupäivä.

Aika jännä miten ihmiset suhtautuu Nick Caveen. Vanhemmat diggarit ovat harmissaan uusimpien pehmeämmästä linjasta, kun taas uudet ovat kummissaan Nick Caven uran alkupuolen levyistä. Minulle kyllä uppoaa molemmat, enemmän kyllä Let Love In-albumista eteenpäin.

Samoin ite tykkään tuosta levystä eteenpäin, joka onkin mielestäin Caven paras. Hyvää kamaa löytyy toki vanhemmiltakin.

Ja sanonpa samalla, että ainakin tämä ensimmäinen levy, eli Abattoir Blues, on alkanut jo kuulostamaan melkosen hyvältä tässä päivän mittaan. Kakkosen oon vasta kerran kuunnellut. Siihen syvennytään huomenna.
Naistaustalaulua on hyvin monessa kappaleessa, tuoden vähän soul-vivahdetta mukaan biiseihin. Ja bändi soittaa loistavasti, Blixan puuttumisesta huolimatta.
My brain is hanging upside down IHKK #3
Aimo
23.09.2004 17:49:10
Ah, jäi huomaamatta tämä topic. On komia tuo ulkoasu. Levyt kuunteloitsin, ja jälkimmäinen miellytti enemmän. Eka oli rokinpi. Yleensäkin pidän enemmän Caven rauhallisemmista. Mutta vastineen siis rahoilleen sai.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Tympee Huttunen
23.09.2004 19:29:57
Tänään tuli kerran kuunneltua taustamusiikkina uutukainen läpi, joten ei voi juuri mielipiteitä lausua. Paketti on kyllä mielettömän kaunis.
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu"
mr_b
23.09.2004 22:12:38 (muokattu 23.09.2004 22:13:31)

En ole kuullut, mutta pakko antaa vielä yksi ääni kannelle. Upean 70-lukulainen: http://www.nickcaveandthebadseeds.com/images/abattoir.jpg

Tuossa on jo hiukka tietynlaista huumoria...
Before I talk I should read a book.
Aimo
24.09.2004 12:18:11
Helkkarin hieno!!

Ja siis ei pelkkä kuva, vaan se koko pahvikangassysteemi. Mahtavuutta.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
gheisari
25.09.2004 20:12:38
Vihaan noita kansia. Vuoden päästä ne on ihan paskaset, eli paskana.

levylle 10 points! Nocturama oli huono, tämä on hyvä.
Tympee Huttunen
25.09.2004 21:31:15
Vihaan noita kansia. Vuoden päästä ne on ihan paskaset, eli paskana.

levylle 10 points! Nocturama oli huono, tämä on hyvä.

Nocturama oli minun mielestä ehkä paras, mutta on tämä uusikin hyvä.
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu"
shagriml
26.09.2004 21:04:50 (muokattu 26.09.2004 21:05:33)

tietääks kukaan onks tota uutta levyy saatava vinyylinä ja jos on nii mistä ? kun ei tuota cd-soitinta edelleenkään löydy ja vinyyli on muutenkin kivempi formaatti.

nocturama oli kyllä jokseenkin tylsä ja huono verrattuna vanhempiin tuotoksiin. onkos toi uusi samantapanen vai jotain aivan muuta ?
Tympee Huttunen
28.09.2004 19:11:54
Muistaakseni kuulin juttua vinyyli-version rantautumisesta itse Anttilaan. En yhtään ole tosin varma. Kyllä on kaunis levy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)