Aihe: Ei kahta ilman kolmatta, Johnny Ramone kuoli
1 2 3 4 5
Chemo
24.09.2004 10:51:09

eikös tuon jo joskus reilu vuosi sitten pitänyt tulla?

Joo, tai mä odottelin tuota ilmestyväksi alkuvuodesta. Mutta piti tulla aikaisemmin siis.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Sperm Donor
24.09.2004 13:39:32
Tuli ostettua, livepätkät hyvätasoisia niin kuvaltaan kuin ääneltäänkin. puolet olen ehtinyt katsoa. voi olla että toisella kerralla tulee hypättyä yli paskalla käynnit ynnämuut.
punkygirl
26.09.2004 00:36:45
ramones ikuisesti. rip.
Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä.XD
Angus
29.09.2004 23:18:53

Jep, viime viikolla tästä kuulin ja ensi viikon ostoslistalla on ehdottomasti.

Onneksi ei ollut alkuviikosta rahaa. Tänään näin kaverilla ko. DVD:n (siis RAW) ja ei perkele! Ihankuin katsoisi Around The World - videota lisähöysteillä ja vähän eri keikkataltioinneilla. Uskomaton pettymys. Saman materiaalin kierrätystä. Jää kyllä ostamatta.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Chemo
30.09.2004 08:07:45

Ihankuin katsoisi Around The World - videota

Joo, mä olin lueskellut tuosta aikanaan jotain ennakkotietoja, ja käsitin että tuosta alunperinkin oli tarkoitus tehdä ikäänkuin Around The Worldin DVD-julkaisu.
pliksu
30.09.2004 08:34:56
Joeyn kuollessa tuli tippa linssissä kuunneltua uudempaakin Ramo-matskua. Life's a gasia ei pystynyt ilman hillittömiä tunnepurkauksia kuulemaankaan.

Johnnyn kuolema meni taas siinä sivussa. En tiedä kuinka paljon tuo miehen konservatiivisuus monenkin asian suhteen jäi kaivelemaan. Persoonasta en tiedä, mutta hieno kitaristi. Saipa vain minutkin kitaran varteen tarttumaan. RIP.
Angus
30.09.2004 08:48:04

Joo, mä olin lueskellut tuosta aikanaan jotain ennakkotietoja, ja käsitin että tuosta alunperinkin oli tarkoitus tehdä ikäänkuin Around The Worldin DVD-julkaisu.

Joo, mä sain vaan vähän eri käsityksen tosta kun paikallisen levykaupan myyjä siitä selitti.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Chemo
30.09.2004 09:54:19

Joo, mä sain vaan vähän eri käsityksen tosta kun paikallisen levykaupan myyjä siitä selitti.

Ja onhan tuo ihan eri paketti ulkoisestikin.
Angus
30.09.2004 10:08:28

Ja onhan tuo ihan eri paketti ulkoisestikin.

Jep, kyllä antoi nuo kannetkin vähän eri käsityksen siitä, että mitä video sisältää.

Perkele, että harmittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)