Mako 28.05.2004 17:20:16 | |
---|
Eli mitä musiikkia laitatte soimaan nukkumaan mennessä? Norah Jones, Van Morrison, Chris Rea, Cranberries, The Corrs, BB King, JHB, SEHV, Clapton, Santana...kokoelmia, mitä vaan rauhallista. Tärkeimmäthän on ne 4 ekaa biisiä, oon niin väsynyt aina että niiden jälkeen oon yleensä unessa :) "I had a guitar hanging just about waist high,
and I'm gonna play this thing until the day I die" |
Siivekäs 30.05.2004 09:06:55 | |
---|
Steve Vain Fire Garden toimii nukahtamiseen älyttömän hyvin. En tiedä miksi, mutta jo useampia kertoja olen tuntien sängyssä pyörimisen jälkeen saanut unesta kiinni laitettuani Vain pyörimään.. Ei niin että olisi huono tai tylsä, se vaan toimii. " One good thing with music;
when it hits, it doesn't hurt.
So hit me with music! " |
ajs 30.05.2004 09:58:32 | |
---|
Mendelssohnia. There are many ways of going forward, but only one way of standing still. |
ercciman 30.05.2004 14:56:05 | |
---|
Jethro Tullin Moths xoxoxoxo |
Aukikco 22.09.2004 14:48:49 | |
---|
Numina. Tähtisumuambientia, pehmeää ja nättiä. Herran kotisivulta saa, http://www.numinamusic.com/music.html . Suosittelen. Global Communication - 76:14. Hieno levy, vähän sielukkaampaa ambientia, söpöä tunnelmointia eikä juurikaan aggressiivisempaa menoa. Spacetime Continuum - Sea Biscuit. Paikoitellen biitillistä mutta silti suhteellisen chilliä psykehtävää ambientia. Ulver - Silence Teaches You How To Sing. Dynamiikanvaihteluidensa vuoksi saattaa olla useimmille hieman vaikea levy unimusiikiksi, mutta suurelta osin kuitenkin pehmeä ja miellyttävä. Saattaa rajoitetun 2000kpl painoksen vuoksi olla hieman vaikea löytää, soulseek tms auttanee. Múm - Jotain. En ole ihan kauheasti ko. bändin tuotantoon tutustunut mutta kovasti Sigur-henkistä islantimeininkiä tämäkin. |
battery 22.09.2004 14:55:12 | |
---|
ShamRain - Empty world excursion soi aika usein I will never here that sound again.. |
jhoik 22.09.2004 15:40:25 | |
---|
Beckiä, Doorsia, Bob Marleyta. Vapaata tilaa myytävänä. |
skebajaba 22.09.2004 16:21:39 | |
---|
uskokaa tai älkää, on kuunnellut lähiaikoina slayerin god hates us all levyä ennen nukkumaanmenoa. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Johnny Buzz 22.09.2004 17:10:27 | |
---|
Mulla toimii kanssa nämä moneen kertaan mainitut Sigur Rós ja Massive Attack. |
Lord of the strings 22.09.2004 18:13:18 | |
---|
Scatman! "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
Spiralmind 23.09.2004 17:14:43 | |
---|
Ulver - Silence Teaches You How To Sing. Dynamiikanvaihteluidensa vuoksi saattaa olla useimmille hieman vaikea levy unimusiikiksi, mutta suurelta osin kuitenkin pehmeä ja miellyttävä. Saattaa rajoitetun 2000kpl painoksen vuoksi olla hieman vaikea löytää, soulseek tms auttanee. Btw mulla toi on ihan ykkössuosikki tähän tarkotukseen. Muutenkin jotenkin mahtavan tunnelmallinen teos, oikeestaan parempi kuin koko Perdition City jolta ylijäämäähän toi tavallaan käsittääkseni oli tai jotain sinnepäin. Ja Silencing The Singing EP on kans hyvä. All Hail Discordia! |
Caine 23.09.2004 18:18:24 | |
---|
Mortiis - Født til å herske pt.I Mortiis - Under tarnets skygge Don Huonot - Sininen yö Summoning - (useita kappaleita) Pesumerkki taakse. |
Closure 23.09.2004 22:18:32 | |
---|
Ulver-Svidd Neger plätty! Loistokasta ambient unikamaa... Paddle: "Naisen mieli on kuin pallo yhteenliimaantunutta pitkää spagettia (kaikki vaikuttaa kaikkeen), kun miehellä taas on reilu kasa runsaasti rasvattua rakettispagettia." |
myrtonen 23.09.2004 22:59:58 | |
---|
Staindin unplugged -sessiot MTV:llä... Pienellä volyymillä erittäin rauhoittavaa... :) Kakka on katoava luonnonvara. |
hörhö 23.09.2004 23:09:25 | |
---|
Ei tule oikein keskityttyä musiikkin nukkuessa, niin jätän kuuntelematta. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
armadillo 24.09.2004 00:47:53 | |
---|
Shape of Despair, tasaisesti rullaavaa kaunista doomia, myös muu funeral doom kelpaa mainiosti (Skepticism, Thergothon). Tänään päivällä nukahdin kuunnellessani kuulokkeilla grindcorekokoelmaa melkoisen kovalla voimakkuudella. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
85423321 24.09.2004 03:16:18 | |
---|
Minulla klassinen uni"musiikki" on aikoinaan md-levylle nauhoitetut Pekka Saurin yölinjat, joiden nopeutta on sitten vielä vähän laskettu. Vielä nukuttavampi ohjelma on Avaruusromua. Juontajalla on niin perhanan rauhallinen ääni, että keskellä päivää kuunnellassakin rupeaa nukuttamaan. George W Bush: "I know the human being and the fish can coexist peacefully." |
Ei tule oikein keskityttyä musiikkin nukkuessa, niin jätän kuuntelematta. Friikahtaminen on kivaa. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
laulava_hamsteri 24.09.2004 09:50:03 | |
---|
unimusaa.. jossain vaihees kuuntelin metallicaa, mut nyt mitä vaan levyhyllyst löytyy.. "armon löydän mä sylistä synnin" Tehosekoitin |
Edward 24.09.2004 10:26:05 | |
---|
Muumimusiikkia, eli lähinnä Sigur Róssia, Coldplayn Parachutessia ja Manboyn Strech Your Religionia... Antaa hattivattien hyppiä. I'm just asking - Olen vain persekuningas |