Aihe: Vahvistin kuoli
1 2
Prome
23.09.2004 09:12:33
joo samaa minäkin mietin,että takuu tuskin korvaa ku on oma vika. mutta kumma että vahvistin sekosi koska päivitys oli kuitenki ihan line6 oma, eikä mikään jonkun hakkerin omatekemä.

Siinä tapauksessa Line6 on vastuussa. takuu on täysin pätevä. ja vaikka olisitkin ollut itse vastuussa niin ei sitä myönnetä kauppiaalle :)
vasili
23.09.2004 09:17:18
T-kaupasta saa kahden vuoden takuun vahvistimelle. Sakemanni korjaa ja maksaa.
madu
23.09.2004 09:46:44 (muokattu 23.09.2004 09:47:18)
Taidat olla sama hemmo joka tuolla line6 foorumilla asiasta kyselee? Tuoltahan usein apu löytyy ja menin sieltä vakoilemaan ratkaisua ongelmaasi mutta taisit ehtiä ensimmäisenä..

http://line6.com/cgi-bin/ultimatebb … ?ubb=get_topic&f=5&t=002224
Oz
23.09.2004 10:18:26

Taidat olla sama hemmo joka tuolla line6 foorumilla asiasta kyselee?

joo sama tyyppi. tuolta on kyllä tullut monenlaisia vastauksia, utta mikään ei toimi. line6 tuli(ihmekyllä) vastaus mun mailin mut siinäki oli vaan nuo samat ohjeet mitä oon kokeillu 1000 kertaa. mut pitää vissiin lähettää tuo loota sakemanneille pähkäiltäväks.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
madu
23.09.2004 10:37:42
Juups, jossei noi resetoinnit vaikuta niin kyllä silloin on jotain muutakin vikaa kuin vinoon mennyt bitti. Soitto thomannille ja kerro tarinasi niin eiköhän sieltä apua saa, takuukin on voimassa joten nou hätä.
Oz
23.09.2004 11:00:41

Juups, jossei noi resetoinnit vaikuta niin kyllä silloin on jotain muutakin vikaa kuin vinoon mennyt bitti.
jepu. soitin luthmanille ja kysyin että mitäs nyt ku mikään ei toimi. niin se tuumas kans että on varmaan muutakin vikaa ku pelkkä epäonnistunut päivitys. eli soitan saksaan ja lähetän romun sinne.
Prome
23.09.2004 11:02:52
jepu. soitin luthmanille ja kysyin että mitäs nyt ku mikään ei toimi. niin se tuumas kans että on varmaan muutakin vikaa ku pelkkä epäonnistunut päivitys. eli soitan saksaan ja lähetän romun sinne.

Kerro miten käy. Mullakin on T-kaupasta ostettu Marsu ja muutama efu. Tietääpä sitten miten käytäntö pelaa jos pitää joskus palauttaa..
Dumb
23.09.2004 12:15:10

Tuolla Line6:sen foorumilla joku jo mainitsikin tästä, mutta eihän vaan ole mitenkään mahdollista, että olisi joku piuha huonosti paikoillaan, kitarasta volume nollassa, floorboardin volumepedaali ylä-asennossa, tai jotain muuta vastaavaa? Itselle kun sattuu tuollaisia silloin tällöin (mm. juuri tuo volumepedaali-juttu aiheutti pelästymisen kerran).
Oz
24.09.2004 00:33:41

Tuolla Line6:sen foorumilla joku jo mainitsikin tästä, mutta eihän vaan ole mitenkään mahdollista, että olisi joku piuha huonosti paikoillaan, kitarasta volume nollassa, floorboardin volumepedaali ylä-asennossa, tai jotain muuta vastaavaa? Itselle kun sattuu tuollaisia silloin tällöin (mm. juuri tuo volumepedaali-juttu aiheutti pelästymisen kerran).

joo ei ole kyllä mikään noista. oon kuitenki vääntäny ton vahvarin kas jo kolme päivää niin ois varmaan jo huomannu. ja tuo on sinäänsä myös mahdotonta, koska mitkään napit ym potikat ei reagoi millään lailla kun niitä painaa tai vääntää. ainoastaan ABCD valot palavat kokoajan, eikä niitäkään saa edes pois päältä. eli kyllä nyt on luultavasti joku muu vikana. huomenna laitan paketin kohti sakelandiaa. oli muuten yllättävän hyvää ja ymmärtäväistä palvelua thomanilla kun soitin
Oz
22.10.2004 14:24:55

Kerro miten käy. Mullakin on T-kaupasta ostettu Marsu ja muutama efu. Tietääpä sitten miten käytäntö pelaa jos pitää joskus palauttaa..

Hyvin kävi! Hyvää palvelua thomannilta! lähetin vahvistimen sinne ja maksoin postikulut. tänään tuli viesti että vahvistin on korjattu ja lähetetty kohti suomea, ja postikulut oli maksettu minun tililleni kokonaisuudessaan, eli minulle ei aiheutunut senttiäkään kuluja. aikaa korjaamiseen meni noin kuukausi(jos vahvistin tulee ensiviikolla kotiin,niinkuin pitäs)
eli kyllä ainakin minunkohdallani takuukorjaus toimi moitteettomasti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)