keminen 05.09.2004 16:51:43 | |
---|
Pikkuhiljaa päästään Tukholmaan ja aivan varmaan yhdelle kovimmista keikoista mitä Pohjolan perukoilla vähään aikaan ollaan kuultu. Paljonko tämän palstan porukkaa Rushia on lähdössä kattomaan? Tietääkö joku jotain mukavaa rokkikuppilaa Tukholmassa, jossa voisi viettää keikan jälkeiset kinkerit ? |
MK2112 09.09.2004 00:58:29 | |
---|
No allekirjottanut on ainakin lähdössä. Nyt on tosin melkonen läjä perhosia tuolla vatsan pohjassa jo pelkästään tuon sunnuntaisen Manchesterin keikan takia joka on mun eka Rush konsertti. Toi Stokiksen keikka on kyllä todellinen unelmien täyttymys mulle. Mulla on nimittäin ollut haaveena nähdä pojat livenä mun syntymäpäivänä missä päin tahansa Skandinaviaa. No, ei osunut ihan synttäripäivälle mutta kuitenkin sitä seuraavana päivänä tuo Kanadan lahja maailman musiikkitaivaalle nousee lauteille Globenissa. Itse merkkipäivä menee tietysti laivalla juhliessa. Eli pakko myöntää että varsin mukavat jatkot 25 vuotispäiville. :D "Without music, life would be a mistake." - Nietzsche |
Artturi 13.09.2004 14:00:19 | |
---|
Just palasin Lontoosta, missä tuli nähtyä ja KOETTUA molemmat Wembleyn spektaakkelit ;-) Oon sanaton!!!! En aio spoilailla kertomalla liikaa, mut kaikki me Stokikseen lähtijät (joo, kyl mä myös sinne lähden..) saamme taatusti rahoillemme vastinetta (tehokas playing time on n. 3 h!!!) ja elämyksen mitä muistella lopun elämää! Se on lisäks pirun hauska show ;-) Kiitos herrat Pratt, Dirk ja Lerxst!! En tajua miten 50-kymppiset sedät jaksaa heilua ja siinä samalla tuottaa virheetöntä musaa tommosen ajan ja night after night!! Mulla puutu jalat jo pelkästään seistessä ;-)) Muistakaa nestetasapaino ja olkaa ajoissa; bändi aloittaa 19.30 (tai ehkä n. 19.45..) eli tyypillistä "olemme noin tunnin myöhässä"-asennetta on turha odotella ellei sit tekniikan kans ilmene onkelmia!! RUSH ON!!! |
Flash 15.09.2004 13:26:42 | |
---|
Terveiset Glasgowsta! Eilinen keikka(kin) oli yhta murhaa alusta loppuun. Kylmia vareita reilu kolme tuntia putkeen. :) Aani, valot... kaikki oli kunnossa, ennen kaikkea bandi. Olisin voinut tuijottaa pelkastaan Peartin soittoa koko illan. Ihailtavaa. Joo, elikka hyva keikka on varmasti luvassa Tukholmaan lahtijoille. Kavi hirvea munkki tuon keikan suhteen. Sattui nimittain tyoreissu (se oli oikeasti sattuma :) talle viikolle tanne Glasgowiin. Huomasin juuri ennen lahtoa, etta Rushilla on taalla juuri samaan aikaan keikka. Se oli virallisesti sold out, mutta paatin yrittaa silti. No, portiltahan sai viela lipun parhaaseen osaan katsomoa (30 puntaa, ei paha). Eli tarinan opetus on vanha tuttu "yrittanytta ei laiteta". :) There Is A Light That Never Goes Out |
Ei enää viikkoakaan....!!! Wembleyllä (II ilta) käyneenä voin sanoa, että rockkonsertti ei yksinkertaisesti enää tästä parane!!! reissaaja ps. sattuneesta syystä 1 lippu Tukholmaan olis myynnissä. Jos jotakuta kiinnostaa niin privana viestiä ASAP! |
fabula 28.09.2004 11:11:58 | |
---|
Enää yksi yö "jouluun"!! No onhan siinä oma hommansa! |