isojussi 22.09.2004 17:32:03 | |
---|
... Ja medät sai 250€urolla... Yleensä vaan oikeet kuninkaat puhuu itsestään "Me" muodossa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 23.09.2004 07:48:45 | |
---|
Joku tuttu rokkibändi oli saanut hyvän hääkeikkatarjouksen, mutta kun häävalssit tuottivat ongelmia kysyivät, voisiko mun humppabändi käväistä soittamassa häävalssit. Sanoin, että sopiihan se, illan tärkeimmät kappaleet, liksa puoliksi. Ei tullut diiliä, ei kummallekaan, rokkibändi perui keikan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Jussi Guitar 23.09.2004 12:13:06 (muokattu 23.09.2004 12:14:00) | |
---|
Joku tuttu rokkibändi oli saanut hyvän hääkeikkatarjouksen, mutta kun häävalssit tuottivat ongelmia kysyivät, voisiko mun humppabändi käväistä soittamassa häävalssit. Sanoin, että sopiihan se, illan tärkeimmät kappaleet, liksa puoliksi. Ei tullut diiliä, ei kummallekaan, rokkibändi perui keikan. niin on tainu tässäkin käydä. Hou hou, toi on just se miks siitä joutuu maksamaan enemmän kyllä jokainen hevibändi ja tanssipändi vielä poppi rokkiin taipuu mut jos pitää vetää uskottavasti; valssit, popi, rokit ja hevit niin sitte se jo maksaa ei sitä oikeesti kovin moni kyläbändi koko kattausta uskottavasti vedä vaikka se naapurin jaska oliski korttelin paras laulaja. nyt on enää kax päivää aikaa ja sanoisin että hinta senkun nousee huomenna ollaan jo niin kusessa että hinta on vähintään 2000€, kyllä sellaset ammatti jampat jotka ton pystyy kunnialla soittamaan tietää että jos yhenpäivän varotusajalla lähetään tollasta settiä pyytämään niin vaihtoehdot on käyny vähiin. Tavallisen tanssipändin palkkaaminenkin tuolla aikataululla jo maksaa enemmän mitä se olis maksanu esim. kuukausi sitten. Kyllä ne jotka on enemmän keikkoja tehny/myyny haistaa sen kusisen tilanteen jo kilometrien päähän ja rahastaa ihan sumeilematta. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA JA SAUNDAA. |
Sir Härö 23.09.2004 12:19:19 | |
---|
Yleensä vaan oikeet kuninkaat puhuu itsestään "Me" muodossa. "Medät"=Meidät. Jos sanavalinta loukkaa, niin voin myös korjata tilanteen lausumalla: ...Ja MINUN naurettavan ja huonon... Noh joo... ei kai "me" niin huonoja olla... Syyttäkää sukuani!
Hulluus on periytyvää!
...niin ja justise for alll... |
"Medät"=Meidät. Jos sanavalinta loukkaa, niin voin myös korjata tilanteen lausumalla: ...Ja MINUN naurettavan ja huonon... Noh joo... ei kai "me" niin huonoja olla... Ollan me. Ja sydämmeni osuman sai ei oo Siiri Nordinin sävellysa. Gene Pittney taitaapi olla teoksen säv./san. Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa! |
Teijo K. 23.09.2004 20:53:37 | |
---|
Yleensä vaan oikeet kuninkaat puhuu itsestään "Me" muodossa. Me- on myös ihan tavallinen monikkomuoto. Turhaa saivartelua. Meidät, eli joukon ihmisiä, saa lähtemään keikalle ja plää plää. Meidän bändi = bändi ei ole kenenkään yksittäisen ihmisen omaisuutta, vaan yhteinen projekti. Ei minun bändi, vaan meidän bändi. |
baron 24.09.2004 07:33:16 | |
---|
Me- on myös ihan tavallinen monikkomuoto. Turhaa saivartelua. Meidät, eli joukon ihmisiä, saa lähtemään keikalle ja plää plää. Meidän bändi = bändi ei ole kenenkään yksittäisen ihmisen omaisuutta, vaan yhteinen projekti. Ei minun bändi, vaan meidän bändi. Mulla on kyllä mun bändi! Aikoinaan perustin trion, olen ainoa alkuperäinen ja olen laajentanut (ei laajentunut) sen kuuden äijän bändiksi, palkkaan ja erotan soittajat. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |