mr.muzak 22.09.2004 02:16:54 | |
---|
Nyt kun tämä tilutuskaba on loppusuoralla ja analog-leadsynat viety takaisin vintille pölyyntymään niin ehdotan skabaa pianisteille, vanhaa boogiepianismia! Soitin pätkän jotain että loputkin pääsee tunnelmaan ja ymmärtävät mistä noin suurinpiirtein on kyse: http://www.mikseri.net/artistit/?id=29673 Eli pistäkääpä omia likkejä/riffejä kehiin, ja siis solo pianona tietysti! |
baron 22.09.2004 06:47:01 | |
---|
Nyt kun tämä tilutuskaba on loppusuoralla ja analog-leadsynat viety takaisin vintille pölyyntymään niin ehdotan skabaa pianisteille, vanhaa boogiepianismia! Soitin pätkän jotain että loputkin pääsee tunnelmaan ja ymmärtävät mistä noin suurinpiirtein on kyse: http://www.mikseri.net/artistit/?id=29673 Eli pistäkääpä omia likkejä/riffejä kehiin, ja siis solo pianona tietysti! Nyt vanha innostui. Runsauden pulaa. Millaisenhan pistäisi, jos yhden vain saisi laittaa? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
samulijp 22.09.2004 07:27:04 | |
---|
Loistava idea. Saa etusormet herkistymään! Täytyy alkaa testailemaan josko jotain irtoaisi :) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
mr.muzak 22.09.2004 08:32:26 | |
---|
Nyt vanha innostui. Runsauden pulaa. Millaisenhan pistäisi, jos yhden vain saisi laittaa? Ei kai tän ny tarvii olla niin määrään rajattu, jos matskua syntyy enemmänkin niin antaa tulla vaan mun puolesta. Jos otetaan sellanen vapaamuotoisempia skaba. |
baron 22.09.2004 19:47:56 | |
---|
Ehdin duunin jälkeen kerran soittaa sisään, mutta tuli pari virhettä. Pitäiskö tehdä midinä vai antaa mennä Wawina, kuulostaa autenttiselta Baronilta. Nyt kuiteskin sulkikseen, katsotaan saanko yömyöhällä väännettyä MP3:ksi ja esille. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
COB 22.09.2004 21:57:27 | |
---|
Mä en kyllä tähän osallistu. Klasarii ja heviä osaan tosi hyvin, aika nopeesti. En oo ikinä digannu tollasesta boogiesta. Ei mun mielestä sitä tarvi |
baron 22.09.2004 23:17:50 | |
---|
Mä en kyllä tähän osallistu. Klasarii ja heviä osaan tosi hyvin, aika nopeesti. En oo ikinä digannu tollasesta boogiesta. Ei mun mielestä sitä tarvi Jos onkin niin, että et osaa? http://www.mikseri.net/artistit/?id=27312 Mä oon nyt sitä mieltä, että boogie ei ole hienostelemista ja tossa on sulkiskaljojen jälkeen kerralla sisään soitettu pätkä. Jos ei siinä muuta ole, niin ainakin se, että kaikki muut käyttää boogie woogiessa 12 tahdin blues-kaavaa ja mä oon sitä mieltä, että säännöt on sitä varten, että niitä on kiva rikkoa. Jos huomenna olisi aikaa, pistän jotain oikeaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
M.i.k.key 22.09.2004 23:28:07 | |
---|
Ei ole kauheasti kyseltävää tuossa Baronin boogiessa, siinähän oli sitä rytmimusiikin alkulähteiden suurta pulppumista... My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
baron 23.09.2004 00:08:03 (muokattu 23.09.2004 00:08:40) | |
---|
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
M.i.k.key 23.09.2004 00:20:52 | |
---|
12-tahdin legendaarinen blueskierto, sitä ei kuule ikinä liikaa. Hetken jo epäilin huijausta noissa lopputrioleissa. Uskottava se kuitenkin on että ei nopeutettu My name is Baron, M.i.k.key Baron.
baron 23.09.2004 07:39:31 | |
---|
Herran jestas, että mä oon boogie-soittajana taantunut. Ne on nää samperin basistit, jotka huutaa, ettei saa tulla niitten tontille ja vasemmalla kädellä ei saa tehdä juuri mitään. Täytyy panna taas treenikset päälle, kun ei muuta tekemistä niin vasurilla jauhaa boogie-riffejä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
baron 23.09.2004 10:17:34 (muokattu 23.09.2004 10:46:15) | |
---|
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Notefix 23.09.2004 14:37:23 | |
---|
Baron, ootko soittanu reaaliaikasesti...ja vasurit kans? My name is Baron, Notefix Baron " |
Baron, ootko soittanu reaaliaikasesti...ja vasurit kans? Tuotahan minäkin... ;) My name is Baron, M.i.k.key Baron.
baron 23.09.2004 16:57:33 | |
---|
Huh, viime yön töppäykset päivitetty. Koko päivä duunissa harmittanut. Niissähän oli unohdettu boogie woogien idea, ei edes yritystä svengin suuntaan. En mä vielä näihinkään ole tyytyväinen, pidän oikeutenani päivittää niitä niin kauan kuin skaba jatkuu. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Notefix 23.09.2004 17:06:18 | |
---|
Koko päivä duunissa harmittanut. Niissähän oli unohdettu boogie woogien idea, ei edes yritystä svengin suuntaan. Jesh! Nyt tää boogie 2 svengaa ihan Baronin tyyliin! Alkaa jalka ihan vipattaa! Hyvä iskä! My name is Baron, Notefix Baron " |
baron 23.09.2004 17:20:08 | |
---|
Jesh! Nyt tää boogie 2 svengaa ihan Baronin tyyliin! Alkaa jalka ihan vipattaa! Hyvä iskä! Siis niin paljon kun mä aikoinaan on boogieta jauhanut niin nyt tästä vähästä (viime yö ja nyt) alkaa vasen käsi väsyä ja tulla kipeäksi. Onneksi La keikalla ei paljon vas kättä tarvitse. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
samulijp 23.09.2004 19:08:35 | |
---|
Sun pitää käydä vieraissa niin vasuri vertyy ;) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
mr.muzak 23.09.2004 20:44:42 | |
---|
Sun pitää käydä vieraissa niin vasuri vertyy ;) Oi hitto...*repee* Plussaa tuli!:) |
baron 23.09.2004 22:35:51 (muokattu 23.09.2004 22:36:58) | |
---|
Kakkonen päivitetty. Mä olin Vilman kanssa saunassa ja käsi vertyi sen verran, että soitin uudelleen ja uusi versio oli Vilman mielestä parempi eli vaihdoin. (Vilma on 3 vuotta) (Tässä ei oo oikein pointsia jos mä kilpailen vain itseni kanssa) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |