Teemu Tee 13.09.2004 12:25:41 | |
---|
Ei minullakaan kahden käden sormet riitä niiden keikkojen määrään jolloin olen toivonut miehenmentävän aukon kiippareitten taakse, jonne olis voinut kadota.Lääkitys auttaa..... Minulla kyynikoksi tulemiseen meni parikymmentä vuotta. Lauantaina meinas mennä hermo pitkästä aikaa kun oli häissä ilmoitettu aloitukseksi 20, tosiasia oli 23.15. Pari settiä = helpolla, mutta kun yks kahdsosaa bändistä käytti luppoajan korkkien aukoiluun allekirjoittaneen odotellessa öistä ratin takana oloa. Onneksi muutkin pääsivät vasta kännitasoon 3, eli tajuavat olevansa sen verran kännissä että se vaikuttaa soittoon. 1= ei tajuu mitään 2= ei tajuu enää et se vaikuttaa 3= tajuu et se alkaa vaikuttaa 4= ei vaikuta kuin ehkä positiivisesti Tyhjän saa pyytämättäkin |
M.i.k.key 13.09.2004 12:35:59 | |
---|
1= ei tajuu mitään 2= ei tajuu enää et se vaikuttaa 3= tajuu et se alkaa vaikuttaa 4= ei vaikuta kuin ehkä positiivisesti 1=Sammuu lavalle 2=Sammuu välittömästi keikan päätyttyä 3=Kännivirhe 4=Keikkahype My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
LonelyRider 13.09.2004 12:38:56 | |
---|
Mullakin oli viime kesänä semmonen pelimannimusiikki-keikka joka ois saanu jäädä tekemättä. 4 tuntia soitettiin ja kaksi viikkoa keikan jälkeen sain palkan (30 euroa). |
baron 13.09.2004 12:43:19 | |
---|
1=Sammuu lavalle 2=Sammuu välittömästi keikan päätyttyä 3=Kännivirhe 4=Keikkahype Mites tuo käytännössä onnistuu? Ykkösen jälkeen multa jää kyllä nuo muut kohdat toteuttamatta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
M.i.k.key 13.09.2004 12:46:18 | |
---|
Mites tuo käytännössä onnistuu? Ykkösen jälkeen multa jää kyllä nuo muut kohdat toteuttamatta. Eiku tuo alkuperäinen lista oli jo käännetyssä järjestyksessä... Lopusta alkuun siis My name is Baron, M.i.k.key Baron.
WanhaWetäjä 14.09.2004 12:36:01 | |
---|
Ei minullakaan kahden käden sormet riitä niiden keikkojen määrään jolloin olen toivonut miehenmentävän aukon kiippareitten taakse, jonne olis voinut kadota.Lääkitys auttaa..... Minulla kyynikoksi tulemiseen meni parikymmentä vuotta. Joo,onhan noita ollut...k-esa oksentaa koskettimille,pyyhkii pahimmat roiskeet pois ja eikun biisi jatkuu,basisti ei soita YHTÄÄN oikeeta ääntä koko illan aikana etc....mutta nyt niitä muistelee lähinnä hauskoina juttuina,itse tapahtumahetkellä ei tosiaankaan ollut hauskaa... Mun kyynisyyteni/realismini on syntynyt/vahvistunut lähinnä tällä alalla vaikuttavien huijareiden/dokujen ja kaikenlaisten paskanjauhajien takia,kuin myös sitten noitten "basistien"takia...mutta mä olenkin outo lintu näissä kuvioissa,mulla on perhe,en ole eronnut,en dokaa,en polta,en käy huorissa,yritän elää ns. normaalia elämää ja niin että mun tekemiseni eivät ainakaan vaikeuta muiden duunia... |
M.i.k.key 14.09.2004 16:39:51 | |
---|
Joo,onhan noita ollut...k-esa oksentaa koskettimille,pyyhkii pahimmat roiskeet pois ja eikun biisi jatkuu,basisti ei soita YHTÄÄN oikeeta ääntä koko illan aikana etc....mutta nyt niitä muistelee lähinnä hauskoina juttuina,itse tapahtumahetkellä ei tosiaankaan ollut hauskaa... Noi on karuja tapahtumia myönnetään. Hirveätä joutua häpeilemään lavalla. mutta mä olenkin outo lintu näissä kuvioissa,mulla on perhe,en ole eronnut,en dokaa,en polta,en käy huorissa,yritän elää ns. normaalia elämää ja niin että mun tekemiseni eivät ainakaan vaikeuta muiden duunia... Perhe on hyvä, samoin eroamattomuus. Pieni drinkki ja pölli tosin silloin tällöin helpottaa kovasti jaksamaan. Kyllähän keikkabussissa pitää yleinen kaaos olla kun pari nousuhumalaista sekoilee!? My name is Baron, M.i.k.key Baron.
WanhaWetäjä 14.09.2004 17:42:28 | |
---|
Perhe on hyvä, samoin eroamattomuus. Pieni drinkki ja pölli tosin silloin tällöin helpottaa kovasti jaksamaan. Kyllähän keikkabussissa pitää yleinen kaaos olla kun pari nousuhumalaista sekoilee!? Siis en mä ole suinkaan absolutisti...tulin sunnuntaina laivalta ja otan ne pari/kolme AIV-tölkkiä bissee ja ehkä viskipaukun joka ilta,kuten otin laivallakin,mutta se jää siihen...no saunapäivänä sitten vähän enemmän ;-) Oikeesti mä olen niin vanha äijä että en mä jaksa enää rällästää keikkareissuilla joten toi keikkabussikaaos ei oikeen enää sytytä,no ei sitä triolla oikeen mitään hulabaloota saa bussissa aikaan kun yks vielä ajaa...hassu juttu muuten,laivalla viikon aikana olleista bändeistä kahdessa oli molemmissa KAKSI äijää jotka ei ota viinaa ollenkaan,eikä he olleet edes vanhoja juoppoja vaan suht nuoria sällejä...tais olla "Suomen raittiit laivamuusikot ry":n vuosikokous menossa,kaikki neljä jäsentä paikalla...no vitsi,vitsi,oikeesti taitaa noi "kunnon" räjäytysryhmät olla jo historiaa(onneksi)laivoillakin,näin olen ymmärtänyt ?
|
Mynthor 14.09.2004 19:22:22 | |
---|
k-esa oksentaa koskettimille,pyyhkii pahimmat roiskeet pois ja eikun biisi jatkuu Oliko kymenlaakson miehiä? Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
KoskPaavo 14.09.2004 20:46:02 | |
---|
Pepe H? Soittaja selviää aina. |
Notefix 14.09.2004 21:16:46 (muokattu 14.09.2004 21:17:48) | |
---|
Perhe on hyvä, samoin eroamattomuus. Pieni drinkki ja pölli tosin silloin tällöin helpottaa kovasti jaksamaan. Ei olla absolutisteja täälläkään, mutta on pakko myöntää että duunissa tulee oltua kyllä aina selvinpäin...niin, no pientä kankkusta ei lasketa! My name is Baron, Notefix Baron " |
WanhaWetäjä 14.09.2004 22:35:30 | |
---|
Oliko kymenlaakson miehiä? Ei kylä tää on aito manselainen,solistinakin joskus esiintynyt kuuluisassa humppabändissä jonka nimi on erittäin kuuluisan humpan nimi...nykyään toimii hierojana ja pitää kirkkokonsertteja eli on hurantanut uskoon...yks lentävä lause miehestä tulee mieleen"jos ei ole muuta vaaraa,niin aina on olemassa ....ivaara"...muuten mukava mies,"vähän"vaan riskialtis keikkojen hoitamisen suhteen,mutta kuten sanottu,legenda jo vetäessään ;-)) |
KoskPaavo 15.09.2004 11:04:17 | |
---|
Hohoo! Tunnen..... Soittaja selviää aina. |
Fred Riksberg 15.09.2004 22:39:21 | |
---|
...no vitsi,vitsi,oikeesti taitaa noi "kunnon" räjäytysryhmät olla jo historiaa(onneksi)laivoillakin,näin olen ymmärtänyt ? Kyllä jos muutaman vuoden takainen tangokuningatar bändeineen päästetään laivalle, niin kyllä silloin sattuu ja tapahtuu. M.O.T.. |
Martso 15.09.2004 22:48:50 | |
---|
Kyllä jos muutaman vuoden takainen tangokuningatar bändeineen päästetään laivalle, niin kyllä silloin sattuu ja tapahtuu. M.O.T.. sv? ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Fred Riksberg 16.09.2004 04:27:57 | |
---|
sv? No tota...... |
Tankero 23.09.2004 12:52:19 | |
---|
Pakkoko sinne humpanlyöntiin on M.i.k.k.e.y.nkään ängetä, jos ei taitu, kuten rivienvälistä vähän aistin. Humppakin on ihan mukavaa, kun taittuu. Ja kyllhän ne turakaiset on yleensä lauteilla eikä tanssimassa. |
Pakkoko sinne humpanlyöntiin on M.i.k.k.e.y.nkään ängetä, jos ei taitu, kuten rivienvälistä vähän aistin. Humppakin on ihan mukavaa, kun taittuu. Ja kyllhän ne turakaiset on yleensä lauteilla eikä tanssimassa. Ei tässä taittumisesta ollut kyse, trust me... :) My name is Baron, M.i.k.key Baron.
baron 23.09.2004 13:29:20 (muokattu 23.09.2004 13:31:41) | |
---|
Ei tässä taittumisesta ollut kyse, trust me... :) En minäkään oikein ymmärrä mistä on kysymys? Ensin kuvaat ihan normaalin humppakeikan ja sit se muka jotenkin olisi mennyt pieleen? Edit: Oliko sulla jotkut "elämää suuremmat" odotukset? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin" |
Martso 23.09.2004 13:30:11 | |
---|
Ei tässä taittumisesta ollut kyse, trust me... :) Voin laittaa nimen ton alle! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |