Pluto 23.09.2004 11:29:58 | |
---|
Niin olikin. Taisin kattoa jonkun ihan eri version. hoho. Aika hyvä nimi, ilmentää meidän musaa aika vitun hyvin;). Mitäs kanteen? Löysin "Odien" "Brödmaster 2000"-levyn kannet yks päivä. Siinä on hieno, Paintilla tehty leivänpaahdin. Kanteen voisi pistää Juhanin. Ei perkeles, olin unohtanu ihan Brödmaster kakstonnisen. Siinä oli hieno idea. Yllättävää kyllä, sitäkään ei koskaan toteutettu. Dillon, you son of a bitch! |
Edward 23.09.2004 11:43:52 | |
---|
Kanteen voisi pistää Juhanin. Ei perkeles, olin unohtanu ihan Brödmaster kakstonnisen. Siinä oli hieno idea. Yllättävää kyllä, sitäkään ei koskaan toteutettu. Juhanin!! Ei hemmetti. Siis Herra Tuijottajan vai "poliisin"? Siis Raudasmaan vai Jääskeläisen? Kumminkin, vois tulla aika saakutin pelottava kansi. Pitäsiköhän pistää Kehä/Sirkkeli kolmonen vielä pystyyn. Siinä olis ainakin nimeä kerrakseen ja musavideoihin löytyis helposti aiheet. Circle 3. Taisin tehdä jonkun logonkin tolle. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Pluto 23.09.2004 12:04:30 | |
---|
Juhanin!! Ei hemmetti. Siis Herra Tuijottajan vai "poliisin"? Siis Raudasmaan vai Jääskeläisen? Kumminkin, vois tulla aika saakutin pelottava kansi. Pitäsiköhän pistää Kehä/Sirkkeli kolmonen vielä pystyyn. Siinä olis ainakin nimeä kerrakseen ja musavideoihin löytyis helposti aiheet. Circle 3. Taisin tehdä jonkun logonkin tolle. Ne oli aikoja, sillon kun oltiin 15-wee ja vahvarina toimi Fenderin X-15. Siinä oli kaks inputtia ja molemmat rämpytti samaan masiinaan. Circceli kolmonen oli kanssa yksi idea, joka ei koskaan oikein toteutunut. Niitähän on muuten aika iso pino. Dillon, you son of a bitch! |
Edward 23.09.2004 13:21:03 | |
---|
Ne oli aikoja, sillon kun oltiin 15-wee ja vahvarina toimi Fenderin X-15. Siinä oli kaks inputtia ja molemmat rämpytti samaan masiinaan. Circceli kolmonen oli kanssa yksi idea, joka ei koskaan oikein toteutunut. Niitähän on muuten aika iso pino. Älä. High ja Low. Wittu että jätkän Crate kuullosti hyvältä sillon joskus... Mitähän muita noita toteutumattomia pändejä oli... I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Täähän rupeaa olemaan aika hyvä threatti. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
McNulty 23.09.2004 13:34:12 | |
---|
Täähän rupeaa olemaan aika hyvä threatti. Jatkaaksemme off-topic aiheesta... threat = uhka thread = säie =) nimim. Off-topic on todella ihanaa ~~~ I'm the King, I'm the Sun ~~~ |
Pluto 23.09.2004 14:23:54 | |
---|
Älä. High ja Low. Wittu että jätkän Crate kuullosti hyvältä sillon joskus... Se kuulotti hyvältä kerran, ehkä kaksi. Muun ajan se imi sukkaa. Mitähän muita noita toteutumattomia pändejä oli... No ainakin se Captain X and his adventures tai joku sellanen, se avaruusprojekti. Missä oli se korneista kornein skittaharmonia. Ja pitää vielä muistaa My pets. "Once I had a dog His name was...dog" HOHO Dillon, you son of a bitch! |
päänahka 25.09.2004 01:30:19 | |
---|
Mä ainakin pidän kohtuullisen lähellä, isompi outputti ja pinchharmonikit kuuluu ihan eri tavalla. Vois jatkaa taas aiheesta, ikään kuin jotakuta kiinnostaisi, että mun mielestä outputilla ei ole niin merkitystä, koska gainia voi aina vääntää isommalle, mutta kauempana kielistä mikki vain soundaa paremmalta, paksummalta, tuhdimmalta, lämpimämmältä, pehmeämmältä, mitä naitä nyt on, sanoja... Soolot on perseestä. |
Spez 25.09.2004 02:14:34 (muokattu 25.09.2004 02:16:51) | |
---|
Eikös noi emg 81 mikit ole sellaisia, että ne voi laittaa normaalia mikkiä lähemmäksi kieliä, ku niitä on käämitty niin perkeleesti? (Ûmmarsitko?) Mulla on 81 tosi lähellä kieliä. Itseasiassa ruuvasin ne niin alas kuin säätövaraa riitti, että sain pidettyä tallan tai oikeammin kielet, lue: todella matalalla, ilman että kammesta kunnolla kiskoessa kielet osuu mikkiin, siis mikkiin eikä alimpiin nauhoihin. Just the way i like it. Tietty tiedä sitten soundaisiko tuo paremmalta jos olisi etäämmällä, vaikka heikot magneetit tuossa onkin. Edit: kirjoituserheet Jason Becker. |
Kassu 27.09.2004 16:23:16 | |
---|
Vois jatkaa taas aiheesta, ikään kuin jotakuta kiinnostaisi, että mun mielestä outputilla ei ole niin merkitystä, koska gainia voi aina vääntää isommalle, mutta kauempana kielistä mikki vain soundaa paremmalta, paksummalta, tuhdimmalta, lämpimämmältä, pehmeämmältä, mitä naitä nyt on, sanoja... Mutta kyllä sen helposti huomaa harmoonisia tehdessä että kyllä sillä on väliä. |