Aihe: Tehosekoitinta sunnuntaina!
1 2
Tellervo
20.09.2004 10:23:30
Nyt hän näytti enemmän pilvenpolttajalta joka laulaa karaokea...

Kyllä. Oton meininki oli niin väsynyttä, niin väsynyttä, että harvoin näkee. Tuli mieleen suunnilleen joku lopunaikojen Elvis, oikea irvokkaan elähtäneen loppuunpalaneen rokkarin prototyyppi. Hyvä siis että lopettaa, jos on noin finito. Erittäin fiksu veto varmasti.

Ei siitä ole muistaakseni kuin vuosi, kun Tehikset näin edellisen kerran livenä, ja silloin meno oli raju, raisu ja riemukas kaikilla osapuolilla. Nyt ei juuri ilonpilkahdusta putkahtanut mistään. Surullista.

Vasta Pillitä elli pillitä nostatti vähän tunnelmaa, ja sittenhän se olikin jo ohi. Minusta progeilut oli osin ihan hauskoja, mutta olisi luullut yleisön haluavan kuulla mahdollisimman "autenttisia" versioita tuollaisessa tilanteessa. Itse ainakin olisin halunnut. Olisikohan miksauksessakin ollut jotain outoa, kun kaikki kuulosti jotenkin niin aneemiselta hipsuttelulta, varsinkin alkupuolella. Teron peltejäkään ei kuulunut ollenkaan.

No, lopputulema: onneksi en maksanut lippua. Levätköön Tehis rauhassa - ja tämän sanon vilpittömästi. Rauha hänen muistolleen.
Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock)
aivokuolio
21.09.2004 13:22:39
Aika hauskaa lukea näitä valituksia Tehiksen "lopunajan löystymisestä". Jos olette yhtään bändin liikkeitä seuranneet vuosien mittaan, niin olette varmasti huomanneet suunnan kääntyneen lähes joka levyllä. Tottakai bändi pystyisi pistämään järjettömän rock'n'roll shown pystyyn tuosta vain jos tahtoisi, mutta veikkaanpa että välillä on mukava koittaa jotain muutakin. Siitä siis tämän kevään/kesän kiertueen "lussut" sovitukset. Jos pistitte merkille, bändin soitto oli tarkempaa ja taitavampaa kuin koskaan aikaisemmin. Ja mistä lähtien rankkuus on ollut sama kuin kirkuvat kitarat ja lavalla lentävä hiki?

Mutta niin, itse ohjelmasta. Häiritsemään jäi tosiaan nuo aika inhottavat pätkimiset, olisivat voineet näyttää kyllä huoletta vaikka koko keikan. Ja sinänsä mielenkiintoiset haastattelupätkät olisi voinut laittaa vaikka ohjelman alkuun. Mutta se lopetus: kunnon ilotulitusta ja vielä the whota perään, voiko enempää vaatia?
-Spade-
23.09.2004 08:30:48
Voi. Edes pienen ilonpilkahduksen silmissä.

Joo. Ottohan heitti siinä lopussa jotain "se oli siinä, lähetään vittuun". Se jäi vähän häiritsemään.

Kaksi Tehis-keikkaa kävin katsomassa heinäkuussa ja molemmilla ärsytti tuo väsyneen kuuloinen laulaminen. Selvästi kuului, että homma ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mongo mogo! Bingo bango bogo!
Hot RedX
23.09.2004 10:16:57
. Jos pistitte merkille, bändin soitto oli tarkempaa ja taitavampaa kuin koskaan aikaisemmin.
?

mun mielestä laulu meinas mennä metsään koko ajan. tosin en kuullut kuin n. viis biisiä lopusta.ja oli lähinnä rasittavaa, kun yleisö lauloi enempi kuin itse vokalisti. laulu jäi katkonaiseksi.

olin toissa vuonna ankkarokissa ja silloin bändi antoi kunnon rockbändin elkein odotuttaa itseään lähes tunnin, ja kuitenkaan kellään ei ollut varaa olla vihainen, sillä sen verran "rockenrollshowta" oli odotettavissa. tehis on mielestäni ollut yksi parhaista keikkabändeistä- siinä on ollut myös katsomista. joskus kun menee jonkun bändin keikalle, on tunnelma sama kuin kuuntelisi levyä kotona.(Eric Clapton oli kylläkin tästä poikkeus, vaikka seisoikin vain paikoillaan ja soitti.)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)