laulava_hamsteri 11.09.2004 22:34:25 | |
---|
kait ne joillekin menee, mut... eipä nyt hirveesti sytytä "armon löydän mä sylistä synnin" Tehosekoitin |
ANNII 15.09.2004 15:00:28 (muokattu 15.09.2004 15:01:39) | |
---|
no ei haittaa jos joku äijä meikkaa! riippuu vähän... sitä paitsi joskus kyl miehetki näyttää paremmalta meikeissä. sing with the tempest & rock like a hurricane |
Surusilmä 17.09.2004 08:32:15 | |
---|
Mun mielest miehillä ei kuulu olla meikkiä,naisellisia vaatteita eikä korviksiikaan tai ees mitää läväreit... |
Hohhoijaa 17.09.2004 17:59:39 (muokattu 17.09.2004 18:00:24) | |
---|
eikä korviksiikaan tai ees mitää läväreit... Kui? Korvarenkaat sopii miehille todella hyvin. Samoin nenärenkaat jne |
Spiralmind 18.09.2004 04:24:39 | |
---|
Mua ei haittaa jos meikkaa tai ei meikkaa, oli mies tai nainen. Kaikki semmonen androgyyniys on ihan jees. Itekin koen itteni aika androgyyniksi olennoksi. Kulttuurisidonnaisiahan nää sukupuolikäsitteet ja -roolit onkin. Eri aikoina eri paikoissa miehet on saattaneet meikata siinä missä naisetkin. Koskaan en oo kuitenkaan meikkiä naamaani pistänyt tai kokenut erityisempää tarvetta. On kyllä käynyt mielessä, mutta on sitä tärkeempääkin ajateltavaa. Ja (sosiaalinen) elämä sujuu paljon helpommin nykymaailmassa ilman sitä meikkiä näin miespuolisena. Jos musta joskus tulee rokkistara nii esiintymisulkoasu sitte ihan eriksee. Sitte ois hauska maalata naama jotenkin oudosti. Lisää tunnelmaa ja onhan siinä sellasta show-meininkiä. Esim. Dir En Greyn pojat on mun mielestä oikein kivan näkösiä noiden meikkiensä ja hiustensa kanssa: http://www.projectj.net/direngrey.htm (Toisaalta esim. Mike Monroe näyttää helvetin rumalta meikkeineen. :p) Ja tuota... Miks pitää haukkua hintiksi jos meikkaa? Mitä sitten jos joku olisikin hintti tai bi? Mikä siinä niin pelottavaa on? Onko se tarttuvaa? Tekeekö oman femiinisen puolen myöntäminen hintiksi vai meneekö se toisinpäin eli että vaan hintit uskaltaa myöntää sen. Keskiverto homofobisella 'umpi'heterolla ei oo pokkaa... Onko siellä joku oma sisäinen 'homo' kaapissa..? Ärsyttää tollanen perisuomalainen umpimielisyys ja junttius. Eikö jokainen saa olla sellainen kuin huvittaa? Eriasia sitte semmonen että levy-yhtiö ja tuotantokoneisto luo jotain rock imagoa ja käskee meikkaamaan. Semmonen on hölmöä. Niin... olenko itse sitten hintti kysyy nyt lukija mielessään tämän kirjoitukseni jälkeen tai on ehkä jo valmiiksi päättänyt kantansa... Noh, oon leikkinyt sellasta ajatusleikkiä et oisin bi, mutta melko hetero taidan kuitenkin olla, kyllä ne tytöt vaan on paljon nätimpiä ja söpömpiä ja kiihottavampia kuin pojat. :) All Hail Discordia! |
Jammy 18.09.2004 09:00:26 | |
---|
Nigel Tufnel! |
Dutteri 18.09.2004 19:23:26 (muokattu 18.03.2006 23:28:00) | |
---|
Ei se meikki ainakaan mun mielestäni pahemmin ketään komista. Aurinko on tänään kauniin punainen... Mutta kakkosvaihteella se hyytyy mäkeen. IMIK #13 |
noh noh lapsukaiset...ei kai ne jonne aaronit ja uniklubit voi niin pahalta näyttää kun julkisuudessa kerta ovat...ne ovat kuitenkin pinnalla sen näköisinä kuin ovat! te, ette, johtuen ehkä kusisesta luonteesta tai tylsästä naamsta! miesten meikkaaminen on ihan joka heebon oma asia...mä ainaki diggaan...kajalista ja muusta setistä miesten kasvoilla,ehkä joku korpinkynnen värinen puna ei miesten kasvoille ole parhain...,mutta if there aint no glitter it aint rock `N ` ROll!!! |
Locrian 22.09.2004 16:48:38 | |
---|
Niin siis otsikkoon viitaten, mitä mieltä ootte meikkaavista miehistä? omasta mielestäni ne on "lääh-wonk" eli suomennettuna tosi hyvännäkösiä.. mukaan lasketaan myöd Death-metal muusikoiden loistavat kasvomaalaukset.. niin eli kommenttia kiitossh Meillä on bändissä kitaristi joka käyttää aika rankkojakin meikkejä välillä (scifi,gootti jne.).Ei haittaa mua yhtään vaikka kaikki muut bändissä on ihan normi heeboja. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
Belial 28.09.2004 18:05:53 | |
---|
mutta sehän on äijän oma asia, kestääkö haukkumisen, hakkaamisen ja nauravat katseet. Se vaatii jo aika paljon rohkeutta meikata julkisesti/julkisille paikoille. mut se on vaan mun nykyinen mielipide... ^^ Dry your eye
Soulmate dry your eye
'Cause Soulmates never die |
Samuel Raggy 29.09.2004 13:39:30 | |
---|
Ei meikkaaminen saa olla naisten yksinoikeus, kuten ei hameidenkaan käyttö. Olisi tylsää olla käyttämättä meikkejä, joutuisi panostamaan vaatetukseen triplasti jotta saisi itsestään sen näköisen että kehtaa ihmisten ilmoilla liikkua. :) Ja entäs hameet? Hieno ja tyylikäs vaatekappale jota miesten vain ei ilmeisesti pitäisi jostain syystä käyttää! Koska otsikkona oli meikkaavat miesARTISTIT niin lava-asuna ja maskeina nyt voi tottakai olla mitä vaan niin että se on ok, mutta kyllä ihan muutenkin liikkeellä ollessa pitäisi olla täysin suvaittavaa käyttää meikkejä ja hametta. Toimii. Moraali on sitä ettei kuse pilluun! |
PJS 29.09.2004 16:34:01 | |
---|
Usein toimii erittäinkin hyvin. Se että jotkut huutaa homoksi kertoo enemmän siitä että ne muut omaa aika heikon itsetunnon ja yrittävät sitten pönkittää omaa imagoansa rankkana tosimiehenä siten että haukkuvat homoksi sellaisia ihmisiä jotka uskaltavat olla mita ovat. Itse en meikkaa, lähinnä siksi että en koe tarvetta siihen. Luulempa myös että näyttäisin suht idiootilta meikit naamassa, joku kajaalikin korostaisi jo ennestään aika vahvasti erottuvia pitkähköjä ripsiäni ja pian näyttäisin joltain aloittelevalta transvestiitilta. Ei hyvä. Mutta tosille ne meikit/maskit todella sopii. Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa! |
Samuel Raggy 30.09.2004 09:55:18 | |
---|
Usein toimii erittäinkin hyvin. Se että jotkut huutaa homoksi kertoo enemmän siitä että ne muut omaa aika heikon itsetunnon ja yrittävät sitten pönkittää omaa imagoansa rankkana tosimiehenä siten että haukkuvat homoksi sellaisia ihmisiä jotka uskaltavat olla mita ovat. Itse en meikkaa, lähinnä siksi että en koe tarvetta siihen. Luulempa myös että näyttäisin suht idiootilta meikit naamassa, joku kajaalikin korostaisi jo ennestään aika vahvasti erottuvia pitkähköjä ripsiäni ja pian näyttäisin joltain aloittelevalta transvestiitilta. Ei hyvä. Mutta tosille ne meikit/maskit todella sopii. Asiaa veistelet. Tällaisena meikkihomona tunsin kuitenkin suunnatonta tarvetta nussia pilkkua kertomalla sinulle että kajalia ei laiteta ripsiin. =D Moraali on sitä ettei kuse pilluun! |
Locrian 30.09.2004 10:08:43 (muokattu 30.09.2004 10:12:23) | |
---|
mutta sehän on äijän oma asia, kestääkö haukkumisen, hakkaamisen ja nauravat katseet. Se vaatii jo aika paljon rohkeutta meikata julkisesti/julkisille paikoille. mut se on vaan mun nykyinen mielipide... ^^ Viittasitko mun kirjotukseen?Jos viittasit niin haluaisin teroittaa, että mun mielestä miesten meikkaus on täysin OK eikä haittaa allekirjoittanutta pätkääkään.Ja mitä tulee tohon että muut bändin jäsenet on "normiheeboja" ei tarkoita sitä että pitäisin meikkaamista jotenkin omituisena.Me muut emme vaan käännä päätä kadulla. Parissa promokuvasessiossa kuvaaja on ehdottanut josko muutkin pistäisi meikkiä pintaan.Tällaisissa tapauksissa meikkaava kitaristimme on sanonut että pidetään homma ihan nyt tällasena.Ilman kontrasteja ei ole vaikutusta.Epäilen myös että arvoisassa kitaristissamme on jopa niin suuri osa itsekästä exhibitionismia että hän suorastaa haluaa olla ainoa kontrastin luoja.Eikä siinäkään ole mitään vikaa.Hyvä että joku ottaa sen taakan harteilleen ja nauttii siitä.Mä hoidan sitten muita hommia. Lisäyksenä vielä,että tämä kitaristimme ei todellakaan kärsi mistään haukkumisesta,väkivallasta tai muustakaan vastaavasta paskasta.Jos moinen tilanne tulee eteen niin hyökkäävä osapuoli voi olla varma ,että kourallinen vitun vihaisi rokkareita ottaa homman kovin raskaasti.Jopa niin raskaasti ettei jätkä uskalla hetkeen pyöriä kotinsa ulkopuolella. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Black widow 01.10.2004 09:49:54 | |
---|
Viittaan tonne aikasempaan kommenttiin, en nyt muista kuka oli laittanu, mut kuitenki, just tällanen Alexi Laiho-Tuomas Holopainen meikkaus on hyvän näköstä miehillä. Joillekin meikkaus käy, joillekin ei. Mun kaveri näyttää kummitueläimeltä jos se laittaa kajaalia(siis mies) et se ei oikein tykkää sellasesta. Mut mulle käy ihan hyvin meikkaava mies, näytettäs ainaki samalta, ku meikä on tällänen pandakarhun näkönen meikit naamassa...:)Kuhan ei mun meikkejä käytä:) Ja vielä tälläinen lastentarhanopetus: se kuka haukkuu toista, on itse sellainen! Asioita ei saa ottaa liian vakavasti. Pliis. I'm my own enemy! |
Belial 01.10.2004 16:40:28 | |
---|
Viittasitko mun kirjotukseen?Jos viittasit niin haluaisin teroittaa, että mun mielestä miesten meikkaus on täysin OK eikä haittaa allekirjoittanutta pätkääkään.Ja mitä tulee tohon että muut bändin jäsenet on "normiheeboja" ei tarkoita sitä että pitäisin meikkaamista jotenkin omituisena.Me muut emme vaan käännä päätä kadulla. Parissa promokuvasessiossa kuvaaja on ehdottanut josko muutkin pistäisi meikkiä pintaan.Tällaisissa tapauksissa meikkaava kitaristimme on sanonut että pidetään homma ihan nyt tällasena.Ilman kontrasteja ei ole vaikutusta.Epäilen myös että arvoisassa kitaristissamme on jopa niin suuri osa itsekästä exhibitionismia että hän suorastaa haluaa olla ainoa kontrastin luoja.Eikä siinäkään ole mitään vikaa.Hyvä että joku ottaa sen taakan harteilleen ja nauttii siitä.Mä hoidan sitten muita hommia. Lisäyksenä vielä,että tämä kitaristimme ei todellakaan kärsi mistään haukkumisesta,väkivallasta tai muustakaan vastaavasta paskasta.Jos moinen tilanne tulee eteen niin hyökkäävä osapuoli voi olla varma ,että kourallinen vitun vihaisi rokkareita ottaa homman kovin raskaasti.Jopa niin raskaasti ettei jätkä uskalla hetkeen pyöriä kotinsa ulkopuolella. en viitannut sun kirjotukseen, mut oon kuullu kuinka jotain äijää haukutaan suoraan päin naamaa ja kuullu juttuja kuinka meikkaava jätkä oli hakattu, kauniiseen sinimustan sävyyn..... :/ Dry your eye
Soulmate dry your eye
'Cause Soulmates never die |
Tupuna 05.10.2004 14:38:51 | |
---|
noh noh lapsukaiset...ei kai ne jonne aaronit ja uniklubit voi niin pahalta näyttää kun julkisuudessa kerta ovat...ne ovat kuitenkin pinnalla sen näköisinä kuin ovat! Hoho ;) Olen tosta Uniklubista kuullut, etteivät pojat ole aiemmin kotikylillään kovinkaan meikeissä kulkeneet. Ihan tavallisia juntteja. Levy-yhtiön hommia tollanen meikauttaminen! Ja niin. Uniklubin Jussi on meikeissä söpö. Ja Ville Valo. Ja niin moni muukin. Joten kyllä mun mielestä mies saa meikata. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
DJKaaos 05.10.2004 16:02:59 | |
---|
Loppujen lopuksi sama minulle vaikka olisi minkälainen pitkätukka, hommatkaa seuraavaksi vaikka käsilaukku. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Aerodactev 05.10.2004 20:08:41 | |
---|
Loppujen lopuksi sama minulle vaikka olisi minkälainen pitkätukka, hommatkaa seuraavaksi vaikka käsilaukku. nii vittu! van liekkö harrastaa ees traktor kruisingia ja metästystä widdu... isän maan pettureja
Long = progressive = good
|
Stain 05.10.2004 23:32:40 | |
---|
nii vittu! van liekkö harrastaa ees traktor kruisingia ja metästystä widdu... isän maan pettureja Haha :) Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |