Toinen juttu onkin sitten se, että aikoinaan luin jostain, että kännissä korvan kyky suojata itseään kovalta melulta huononee ja kännissä tietenkin yleensä haluaisi luukuttaa musiikkia kovempaa = huono juttu. Eli suojelkaa tärkeintä instrumenttianne aivojen jälkeen! :) Tai no, ainakin kolmanneksi tärkein... :-) Mutta tosiaan, Pete Townshendin yhteydessä olen kanssa lukenut tuosta alkoholin vaikutuksesta kuulon heikkenemiseen. PT kun oli vielä ahkera kaveri demoamaan biisejänsä, niin tuli vietettyä runsaasti aikaa luurit päässä... brandy-pullo evästyksenä. Onpa jopa väittänyt, että tuo luurikuuntelu olisi ollut haitallisempi tekijä omiin kuulo-ongelmiinsa kuin Hiwatt-stackin luukuttaminen. "Patriotism is the last refuge to which a scoundrel clings." |
Tai no, ainakin kolmanneksi tärkein... :-) Heh! Joo, mutta tähän pätee sama juttu kuin niin moneen muuhunkin asiaan: silmät aukeaa vasta siinä vaiheessa kun on jo suru puserossa. Eli tulpat vasta kun tinnittää. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |