Aihe: Kuulo kusee-Neuvoja?
1 2
monotone
17.09.2004 19:54:39

Toinen juttu onkin sitten se, että aikoinaan luin jostain, että kännissä korvan kyky suojata itseään kovalta melulta huononee ja kännissä tietenkin yleensä haluaisi luukuttaa musiikkia kovempaa = huono juttu.

Eli suojelkaa tärkeintä instrumenttianne aivojen jälkeen!

:)

Tai no, ainakin kolmanneksi tärkein...

:-)

Mutta tosiaan, Pete Townshendin yhteydessä olen kanssa lukenut tuosta alkoholin vaikutuksesta kuulon heikkenemiseen. PT kun oli vielä ahkera kaveri demoamaan biisejänsä, niin tuli vietettyä runsaasti aikaa luurit päässä... brandy-pullo evästyksenä. Onpa jopa väittänyt, että tuo luurikuuntelu olisi ollut haitallisempi tekijä omiin kuulo-ongelmiinsa kuin Hiwatt-stackin luukuttaminen.
"Patriotism is the last refuge to which a scoundrel clings."
Viceroy
21.09.2004 22:28:02

Tai no, ainakin kolmanneksi tärkein...

:-)

Heh!

Joo, mutta tähän pätee sama juttu kuin niin moneen muuhunkin asiaan: silmät aukeaa vasta siinä vaiheessa kun on jo suru puserossa. Eli tulpat vasta kun tinnittää.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Timo JM
21.09.2004 22:55:51

Meikäläisellä taas on tinnittänyt jo pikkupojasta lähtien. (Ilmeisesti liikaa tulehduksia tuolloin.) Ei ole voinut harkitakkaan äänity/miksaus hommia ammatikseen. Onneksi korvien toiminta on tyydyttävää omiin tarpeisiin. Liikaa ei silti voi rasittaa. Suunta kun voi olla vain huonompaan päin.
...siis mun mielestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)