Oz 21.09.2004 20:37:07 | |
---|
yritin päivittää flextone III, mutta nyt siitä ei kuulu enää mitään ääntä, eli se on nyt ihan reisillään koko kakka. eli jos täällä on joku joka osais neuvoa niin olisin kiitollinen! vai luovutanko heti ja heitän koko vehkeen jokeen? Time is never wasted when you're wasted all the time. |
LaXu 21.09.2004 21:04:41 | |
---|
Kenties vaatii resetointia tms. Joskus Bossin GT-6:sta päivitellessä vaati koko laitteen resetointia ennen kuin siitä sai mitään irti. |
Jäsen X 21.09.2004 21:34:46 | |
---|
Eiku heitä mun takakonttiin, mä käyn heittämässä sen jokeen... Eivaan, veikkaan että sen saa resetoitua jostain.. jos ei niin maahantuoja autaa varmaan asiassa, luulisin että tollasella päivityksellä ei nyt mitään isompaa vahinkoa kuitenkaan saa aikaseks. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
lukeman 21.09.2004 23:37:50 | |
---|
Omistin joskus kauan sitten flextone xl:n. Se hiljeni täysin, ei auttanut resetoinnit. Soitin maahantuojalle ja aikamme jahkailtuamme, minulle sanottiin, että ruuvaa vahvistinosa irti ja lähetä maahantuojalle. Heillä oli varastossa samanlainen kone, josta he vastaavasti irroittivat vahvistinosan ja lähettivät sen minulle. Uusi osa paikalleen ja menoksi. Eipä näistä tietokoneista aina tiedä. Saattoi mennä hieman ohi aiheen, mutta oli kuitenkin hyvä esimerkki joustavasta palvelusta. Soita maahantuojalle, neuvovat kyllä. |
Tuon siitä saa kun ostatte noita digimoneja riesaksenne! (provoprovo) Tällä menolla helvetti on hyvin äkkiä täynnä! |
Oz 22.09.2004 10:53:40 | |
---|
Tuon siitä saa kun ostatte noita digimoneja riesaksenne! (provoprovo) totta Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Oz 22.09.2004 15:57:12 | |
---|
eipä maahantuojallakaan oikeen osattu mitään sanoa. paska mikä paska. koitin kyllä lähettää myös line6 sähköpostia, mutta voi olla aika nihkeää vastaaminen sieltä päin. Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Super-Jari 22.09.2004 16:26:15 (muokattu 22.09.2004 16:27:09) | |
---|
Otan osaa. Rip. |
Jucciz 22.09.2004 18:45:53 | |
---|
Otan osaa minäkin. Hankalintahan noissa digihirvityksissä on se, että kun niissä jokin menee pieleen (ja yleensä juuri ikävällä hetkellä), ei niitä korjaa insinöörikään. Perinteiset putkivehkeet ovat vähän samanlaisia kuin vanhat kunnon autotkin: osaava korjaaja paikallistaa vian helposti ja yleensä se on hyvinkin korjattavissa. Ylipäätään putkivahvistimet ovat muokattavissa ja niihin _saa_ varaosia, eikä päivitykseen/ylläpitoon tarvita Intter Nettiä. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Oz 22.09.2004 20:28:03 | |
---|
jep. pitää koittaa vielä hakkeroida tuo digimonsteri kuntoon ku ei viittis heittää ½ vuotta vanhaa vahvaria kaatopaikalle. no ainakin tuo on huomattavasti naapuriystävällisempi kuin aikaisemmin.... Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Kapane 22.09.2004 20:41:10 | |
---|
jep. pitää koittaa vielä hakkeroida tuo digimonsteri kuntoon ku ei viittis heittää ½ vuotta vanhaa vahvaria kaatopaikalle. no ainakin tuo on huomattavasti naapuriystävällisempi kuin aikaisemmin.... takuut? |
Jumina5/6 22.09.2004 20:44:49 | |
---|
Kenties vaatii resetointia tms. Joskus Bossin GT-6:sta päivitellessä vaati koko laitteen resetointia ennen kuin siitä sai mitään irti. Vähän off-topic, mutta voiko gt-6:kin päivittää? Uusi ohjelmaversio vai mikä? En löytänyt mitään tietoa, ja olen ollut siinä uskossa, että siihen ei mitään päivityksiä ole ollut? |
Oz 22.09.2004 20:58:22 (muokattu 22.09.2004 21:01:01) | |
---|
takuut? sehän tässä hienoa onkin kun ostin ton t-kaupasta. koitan saaada sen ensin itse toimimaan ennenkuin alan vääntämään t-kaupan aknssa takuusta. toivottavasti on kuitti tallella.... Edit: huh oli kuitti Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Spez 22.09.2004 21:06:25 | |
---|
takuut? Eipä taida olla niistä paljoa iloa jos 'vika' on käyttäjän itse aiheuttama. Pitäisi tietää mitä tekee, kun alkaa laitteiden firmwareja (tai mitä tahansa ohjelmistoja) päivittelemään. Jason Becker. |
Super-Jari 22.09.2004 21:19:54 | |
---|
sehän tässä hienoa onkin kun ostin ton t-kaupasta. koitan saaada sen ensin itse toimimaan ennenkuin alan vääntämään t-kaupan aknssa takuusta. toivottavasti on kuitti tallella.... Edit: huh oli kuitti Nyt on ihan pakko sanoa että HAJOA SIIHEN. Sori. T-kauppa on hieno paikka asioida. Pastilli? |
Oz 22.09.2004 21:22:12 | |
---|
joo samaa minäkin mietin,että takuu tuskin korvaa ku on oma vika. mutta kumma että vahvistin sekosi koska päivitys oli kuitenki ihan line6 oma, eikä mikään jonkun hakkerin omatekemä. Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Kapane 22.09.2004 23:02:27 | |
---|
sehän tässä hienoa onkin kun ostin ton t-kaupasta. koitan saaada sen ensin itse toimimaan ennenkuin alan vääntämään t-kaupan aknssa takuusta. toivottavasti on kuitti tallella.... Edit: huh oli kuitti tämä on toinen syy miksi en ikinä tilaa saksasta. |
Kapane 22.09.2004 23:03:24 | |
---|
Eipä taida olla niistä paljoa iloa jos 'vika' on käyttäjän itse aiheuttama. Pitäisi tietää mitä tekee, kun alkaa laitteiden firmwareja (tai mitä tahansa ohjelmistoja) päivittelemään. Mistä vatusta ne sen tietää, että sä oot sine yrittäny jotain laittaa tai et siitä on menny? |
Kapane 22.09.2004 23:04:58 | |
---|
joo samaa minäkin mietin,että takuu tuskin korvaa ku on oma vika. mutta kumma että vahvistin sekosi koska päivitys oli kuitenki ihan line6 oma, eikä mikään jonkun hakkerin omatekemä. Line 6 on silloin itse vastuussa. Ja mun mielestä sitä ei tarvi lähettää saksaan, koska on semmonen käsitys, että sen voi viedä mille tahansa valtuutetulle line 6 korjaajalle, ja ne korjaa. |
Spez 22.09.2004 23:55:09 (muokattu 22.09.2004 23:55:47) | |
---|
Mistä vatusta ne sen tietää, että sä oot sine yrittäny jotain laittaa tai et siitä on menny? Jos on yhtään intoa, niin kyllä sen risan softan sieltä huomaa. Tietty voihan se muistipiiri korruptoitua muutenkin, harvinaista tosin. Mä pystyn esim. Mittaamaan yleismittarilla risasta prosessorista (PC:n) että onko se ylikuumenemisen johdosta hajonnut vai mistä. Näin esimerkkinä vianhausta. Tietty jos takuuhuolto on sellaista että isketään kitara vahvariin kiinni, isketään virrat, pyöritellään nuppeja ja todetaan risaksi. Edit: Erheet Jason Becker. |