Aihe: Uriah Heep Suomeen.
1 2
kuutamo
09.08.2004 10:10:48
Onkos moni menossa katsomaan? Itse ostin juuri liput 2.10 Tampereen keikalle. :)
rooster
09.08.2004 12:04:05
Kyllä olen menossa katsomaan! Eivätkös he Turussa, Tampereella ja Helsingissä esiinny vai? Liputkin ovat ilmeisesti jo myynnissä?

Lähdenkin heti ostamaan lippuja!
kuutamo
09.08.2004 12:54:57
Muistaakseni keikat oli 29.9 Turku. 30.9 Rauma ja 2.10 Tampere. Liput tuli tänä aamuna klo:9.00. myyntiin ja kaikkiin tapahtumiin näyttäis vielä lippuja olevan.
Henko
09.08.2004 13:42:34

Mick Boxilla on kyllä rankat viikset.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
kuutamo
10.08.2004 06:14:26
Näyttäis toi Uriah Heep tulevan myös Helsinkiin ja Lappeenrantaankin vaikka lippupalvelun sivuilla ei niihin tapahtumiin ole lippuja edes myynissä. http://www.uriah-heep.com/newa/livedates.php
Anzu
10.08.2004 23:14:09
Tonne Tampereen keikalle olisi hieno päästä. Huomasin että se näytti olevan k-18, joten ikä ei ihan vielä riitä. Mutta täytyy kattoo jos vaikka isä lähtis mukaan...
kuutamo
13.08.2004 10:09:21
Tonne Tampereen keikalle olisi hieno päästä. Huomasin että se näytti olevan k-18, joten ikä ei ihan vielä riitä. Mutta täytyy kattoo jos vaikka isä lähtis mukaan...

Pelkään valitettavasti pahinta että et pääse konserttiin isäsikään avulla. koska se on k-18 tapahtuma, ja siellä on silloin alkoholi myynti...
Deathrace King
19.08.2004 15:37:46

Näyttäis toi Uriah Heep tulevan myös Helsinkiin ja Lappeenrantaankin vaikka lippupalvelun sivuilla ei niihin tapahtumiin ole lippuja edes myynissä. http://www.uriah-heep.com/newa/livedates.php

Lappeenrannan lippuja myydään siitä Iso-Kristiinassa sijaitsevassa baarista(oliks se joku Piccolo, vai mikä lie). Hinta on tosin suolainen 25 €. Kyl ehkä joutuu kuitenkin lähtee, eihän täällä persereiässä oikein koskaan mitään hyviä bändejä käy.
Haetaan soittajia thrash metal bändiin (Lpr).
Angus
20.08.2004 10:40:47

Rauman keikalle taidan mennä, lippuja näyttää ainakin vielä olevan jäljellä.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Vainhaalee
29.08.2004 22:46:28
juuh... Raumalle menosaa!

iltavuoro... *hmm* noh pekkanen paukkuu...
"Soittakaa Kundi meikkaa! Perkele!" "Voi! Se teidän pikkuinen lähti täältä jo kuusi tuntia sitten! Eikö se vielä ole kotona?
shagriml
07.09.2004 17:40:06

mä oon menossa kattoo heitä tavastialle 3.10

toivottavasti jaksaa papat rokata. harmi vaan että tuskin on saumoja kuulla urkkareiden oikeasti hyviä biisejä tyyliin "look at yourself", "july morning" jne. voi jo arvata että easy livinggiä, stealinggia ja lady in blackia on varmaan tiedossa.......
superfly
15.09.2004 17:51:07
Onkos moni menossa katsomaan? Itse ostin juuri liput 2.10 Tampereen keikalle. :)

Sinne myös minä suuntaan.
Mediamoguli
20.09.2004 12:18:34
...harmi vaan että tuskin on saumoja kuulla urkkareiden oikeasti hyviä biisejä tyyliin "look at yourself", "july morning" jne. voi jo arvata että easy livinggiä, stealinggia ja lady in blackia on varmaan tiedossa.......

Ihteasiassa ainakin Purplee lämmitellessään Heepit soitti kovinkin mielenkiintoisia ratkaisuja, mm. mainitsemasi Look At Yourself, July Morning sekä oikein hienosti toiminut Shadows Of Grief. Toivottavasti nyt saadaan samaa. Mutta joo, tuleehan sieltä Stealingit summuut tiätty.
fox
24.09.2004 23:35:15

Sinne siis. Tulemme näkyilemään siellä, freeBird ja mä. Tosin tän "uusimman" Heepin näin jo Purple-yhteiskiertueella..yllättävän toimiva jos vertaa niihin muutamaan muuhun kokoonpanoon tässä välillä. Stemmatkin menee hienosti. 8)
Angus
01.10.2004 09:02:41

Oli kyllä helvetin kova tuo eilinen Rauman keikka!

En osannut odottaakaan, että olisivat livenä noin hyviä, Albumeilta kuulostanut aina ns. "ihan hyvältä" bändiltä.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
kuutamo
01.10.2004 10:15:20

En osannut odottaakaan, että olisivat livenä noin hyviä, Albumeilta kuulostanut aina ns. "ihan hyvältä" bändiltä.

Mitäs biisejä soittivat?
Angus
01.10.2004 10:38:48

Mitäs biisejä soittivat?

En aivan tarkkaan muista, mutta ainakin hyvin samanlainen oli kuin tämä setti:

Vuoden 2004 kiertueen settilista bändin nettisivulta (http://www.uriah-heep.com):

EASY LIVIN'
SHADOWS OF GRIEF
CRY FREEDOM
PILGRIM
THE OTHER SIDE OF MIDNIGHT
STEALIN'
WISE MAN
THE WIZARD
DEVIL'S DAUGHTER
SUNRISE
GYPSY
JULY MORNING
LOOK AT YOURSELF
BIRD OF PREY
BAD BAD MAN
LADY IN BLACK
Vainhaalee
01.10.2004 11:07:45

Älä muuta tuumaa! Ne stemmat ja bändin "toimivuus"
oli ihan käsittämätöntä!

En oo ennen kuullut tuollaista puolta Heepeistä...
"Soittakaa Kundi meikkaa! Perkele!"
Angus
01.10.2004 12:18:55

Älä muuta tuumaa! Ne stemmat ja bändin "toimivuus"
oli ihan käsittämätöntä!

Jep, toimi kyllä perkeleen hyvin. Mahtava keikka oli kyllä, erittäin taitavia soittajia myös koko bändi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)