tunkki 21.09.2004 12:13:19 | |
---|
Ominaisuudet näyttäisi olevan oikein mainiot. True bypass ja vieläpä tuo Bad Horsie -tyylinen auto-on -toimintokin. Onko kukaan koeajellut tätä? Tuhannen megawatin totuus! |
Jäsen X 21.09.2004 13:11:05 | |
---|
"Vähän" Off-topiccia, mutta nimestä tulee mieleen surullisenkuuluisa "Bespeco weeper" -halpiswah, mikä ei ole hyvä asia... To auto-on on muuteni ihan kätevä mutta ilmeisesesti siinä on joku jousi mikä palauttaa sen yläasentoon eli pedaalia ei voi jättää puoliväliin.. näin olen kuullut. Ainakin Morleyssä. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Kapane 21.09.2004 14:39:24 | |
---|
Empä tiedä itse laitteesta, mutta vitun ruma ja epäkäytännöllisen muotonen se on. Vie laudalta ihan liikaa tilaa. Ominaisuuksiltaan kuitenkin ihan kivan tuntunen. |
tommiot 21.09.2004 14:45:42 | |
---|
"Vähän" Off-topiccia, mutta nimestä tulee mieleen surullisenkuuluisa "Bespeco weeper" -halpiswah, mikä ei ole hyvä asia... To auto-on on muuteni ihan kätevä mutta ilmeisesesti siinä on joku jousi mikä palauttaa sen yläasentoon eli pedaalia ei voi jättää puoliväliin.. näin olen kuullut. Ainakin Morleyssä. Lisää Off-topiccia, voiskohan Morleystä ottaa sen jousen pois... Näyttäis että lähtis aika helposti ainakin omasta Morleystä se jousi. Tosin itellä ei oo tarvetta jättää sitä pedaalia johonkin asentoon niin ettei vaikka voisi jalalla sen aikaa painaa sitä... Toi Weeping Demon kyllä kuulosti ihan kivalta, nopeesti testasin sitä Levytukussa kun kaverin kanssa säröpurkkeja kokeiltiin. |
Antti1 21.09.2004 16:49:45 | |
---|
Lisää Off-topiccia, voiskohan Morleystä ottaa sen jousen pois... Kyllä voi ja kannattaakin, mikäli tykkää käyttää wahia silleen päällä, mutta kuitenkaan sitä vemputtamatta. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Painaa ainakin kuin synti. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |