Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CDON.com
1 2 3 4 524 25 26 27 28
Royal Banzai
21.09.2004 11:36:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

'Stana, tilasin tuosta verkkokaupasta Biitlessiä ja sain Probot-nimisen hevilevyn. Kaiken lisäksi levyn toimituksessa oli n. viikon viivästys. Meni kyllä usko tuohon putiikkiin, varsinkin kun tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun lähettävät väärän tuotteen. Tästä lähtien hoidan levyostokset "vanhalla" tavalla, vaikka muutaman eskon hintaero tuleekin.
 
Onko muilla samanlaisia kokemuksia tuosta lafkasta? Saa tiätty erilaisiakin kertoa.
 
Martso
21.09.2004 11:41:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

'Stana, tilasin tuosta verkkokaupasta Biitlessiä ja sain Probot-nimisen hevilevyn. Kaiken lisäksi levyn toimituksessa oli n. viikon viivästys. Meni kyllä usko tuohon putiikkiin, varsinkin kun tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun lähettävät väärän tuotteen. Tästä lähtien hoidan levyostokset "vanhalla" tavalla, vaikka muutaman eskon hintaero tuleekin.
 
Onko muilla samanlaisia kokemuksia tuosta lafkasta? Saa tiätty erilaisiakin kertoa.

 
Sillon ko se viimeksi oli hengissä: levyt tuli 1½kk myöhässä, eikä silloinkaan kaikki. Laskua ei näkyny, kunnes perintätoimistosta soitettiin :( No mitään pahempaa vahinkoa ei käyny, mut kyllä sen jälkeen oon aika pitkälti levyt ostellu perinteisesti, lukuunottamatta pari kertaa amazonista tuon halvan dollarin takia.
 
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Tympee Huttunen
21.09.2004 11:44:45 (muokattu 21.09.2004 11:46:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä helkuttia? En ole ikinä kuullutkaan, että jollakin olisi CDONin kanssa ollut ongelmia. Olen itse tilannut kyseisestä firmasta monen monta kertaa ilman mitään ongelmia. Kerran olen tuotteen lähettänyt takaisin, kun oli niin hirmuinen kiire päästä kuuntelemaan yhtä levyä, että ostin sen heti ilmestymispäivänä Kanesta. Ei viitsinyt odottaa kahta päivää:) Hyvä ja toimiva firma minun mielestä.
 
Niin ja tuohon juttuun, ettei laskua näkynyt...tuntuu hieman oudolta, sillä osoitetiedot ovat samassa lapussa mitä laskukin...eli jos paketti on sinulle perille tullut, on myös laskukin. Ettei vain olisi jäänyt vilkaisematta sitä lappua:)
 
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu"
Rattata
21.09.2004 11:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä helkuttia? En ole ikinä kuullutkaan, että jollakin olisi CDONin kanssa ollut ongelmia. Olen itse tilannut kyseisestä firmasta monen monta kertaa ilman mitään ongelmia.
 
Joo sama täällä. Vaikka kuinka monta kertaa olen firmaa käyttänyt eikä kertaakaan minkäänlaisia ongelmia. Joskus on joku levy tullut jälkitoimituksena, mutta silloinkin ovat aina ilmoittaneet mailissa asiasta.
 
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Martso
21.09.2004 11:52:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo sama täällä. Vaikka kuinka monta kertaa olen firmaa käyttänyt eikä kertaakaan minkäänlaisia ongelmia. Joskus on joku levy tullut jälkitoimituksena, mutta silloinkin ovat aina ilmoittaneet mailissa asiasta.
 
Jeps, no hyvä jos homma toimii. Ilmeisesti sillon mun kohalle sattunu vaan joku musta maanantai.
 
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Mika Antero
21.09.2004 11:55:13 (muokattu 21.09.2004 11:56:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps, no hyvä jos homma toimii. Ilmeisesti sillon mun kohalle sattunu vaan joku musta maanantai.
 
Tuskin ihan noinkaan, muutkin ovat viime aikoina valitelleet virheellisiä toimituksia. Itselleni on aina tullut ihan oikeat levyt, mutta liian usein on jäänyt tavaraa kokonaan toimittamatta. Esim. viimeisellä kolmella tilauskerralla on kaikista tilauksista osa kokonaan peruttu, eikä näistä peruutuksista ole entiseen tapaan enää tullut sähköposti-ilmoitusta. Tilausstatuksessa ne kyllä näkyvät peruttuina.
 
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Lonesome
21.09.2004 11:57:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CDOn.comissa on varasto muuttanut paikkaa syyskuun alussa. Kuten tapana on, ei asiat rullaa kuten pitäisi, vaan tilaukset viivästyvät. Taisivat tuosta jo varoitellakin etukäteen. Oma tilaus päivältä 31.8.04 postitettiin eilen. Oli roikkunut melkein 2 viikkoa "valmiina toimitukseen".
 
Harmillista, mutta valitettavan yleistä internet/postimyynnissä. Toistaiseksi hintataso/valikoima on vastannut aika hyvin omia mieltymyksiä, vaikka puutteita tietysti valikoimissa ja palvelussa on ollut. "Kuumia uutuuksia" en juuri koskaan ostakaan, eli ei ole niin kiirus...
 
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Seppe
21.09.2004 11:59:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman kerran ollu mullakin levyt myöhässä, mutta ilmoitus siitä on tullut kyllä aina hyvissä ajoin mailiin. Ei mitään huonoa sanottavaa cdonista, lähes kaikki levyt tilaan sieltä..
 
Terveys on pohjimmiltaan hitain tapa tehdä kuolemaa
Mika Antero
21.09.2004 12:00:34 (muokattu 21.09.2004 12:01:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CDOn.comissa on varasto muuttanut paikkaa syyskuun alussa.
 
No tuopa selittääkin osan asiasta. En laitakaan firmaa vielä kokonaan boikottiin...
 
Parempi olisi tietysti ostaa levyt paikalliselta levykauppiaalta tai jostain kotimaisesta postimyyntiä harjoittavasta firmasta, kuten Fennicasta, mutta kun paikallista levykauppaa ei ole ja CDonilla on halvemmat postimaksut kuin muilla.
 
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Tympee Huttunen
21.09.2004 12:30:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi perhana, jos nyt on jotakin viivästyksiä odotettavissa. Uutta Nick Cavea ja WASPia odotan. Ellei ole tullut määräaikaan mennessä, pitää taas mennä ihan perinteiseen levykauppaan.
 
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu"
AER
21.09.2004 12:43:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muilla samanlaisia kokemuksia tuosta lafkasta? Saa tiätty erilaisiakin kertoa.
 
Kerran olen tilannu ja yli viikon myöhässä oli paketti.
Ja nyt melkein kaks viikkoa sitten tilattiin kavereitten kans uudestaan, ja mitä tapahtui?? ei ole vieläkään pakettia tullu.
En kyllä enää tilaa sieltä mitään! se on ihan varma se! vitun paska lafka!
 
-Antti
aivokuolio
21.09.2004 13:11:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme viimeistä tilausta sisälsivät joko vääriä levyjä tai sitten pirstoutuneita koteloita, eikä sen jälkeen olekaan tullut tuolta tilailtua yhtään mitään. Alkuun matalat hinnat ja nopea toimitus ihastuttivat, mutta suosion kasvaessa toimitukset alkoivat takkuilemaan. Pistäisivät edes kuplamuovia noihin paketteihin.
 
Sloba
21.09.2004 13:35:03 (muokattu 21.09.2004 13:37:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläinen on tyytyväinen firman toimintaan. Tänään tuli neljän levyn paketti, kaikki levyt kunnossa. Toimitusajoista en ole koskaan laskenut päiviä, luulisin, että kerran on tullut muutaman päivän myöhässä Metallican St. Anger, ennakkoon kun tilasin. Toisaalta kerran tuli juuri sen tilauksen yhteydessä ilmoitetun 5-7 arkipäivän puitteissa. Muutaman tilauksen olen siis tuonne vasta tehnyt. Näistä tämänpäiväisistä yksi toimitetaan jälkikäteen, mutta siitä ilmoitettiin jo viime viikolla sähköpostilla.
 
No, kerran on tullut neljästä levystä kaksi rikkinäisissä koteloissa. Lähetin firmalle äkäisen sähköpostin, johon vastattiin seuraavana päivänä. Kysyivät koteloiden väriä (sisältä läpinäkyvä/musta) ja uudet kotelot ilman mitään palauttelurumbaa postilaatikkoon samalla viikolla. Enpä nähnyt mitään suurta närästelyn paikkaa tuossakaan.
 
En osta nettikaupoista mitään, mitä haluan heti itselleni. Kun kävelee kauppaan tietää tasan tarkkaan, milloin sen tuotteen saa hanskaan. Tilailen tuolta cdon.comista aina sellaisia useamman levyn pläjäyksiä - levyjä, jotka ovat levykaupasta jääneet aikoinaan ostamatta.
 
Ja paketeissa on aina ollut poksumuovia paukuteltavaksi.
 
Lonesome
21.09.2004 13:56:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkuun matalat hinnat ja nopea toimitus ihastuttivat, mutta suosion kasvaessa toimitukset alkoivat takkuilemaan. Pistäisivät edes kuplamuovia noihin paketteihin.
 
Olisiko toiminta paisunut liikaa? Ainakin hinnat ovat laskeneet ja palvelu sekä toimitukset parantuneet verrattuna tilanteeseen v. 2000, kun aloin tuolta levyjä tilata. Halvimmat hinnat taisi olla n. pari vuotta sitten. Nyt on asiakaskunta vakiintunut, joten super-halvat kampanjat ovat loppuneet. Nuo pakkaukset saisivat kyllä paremmaksi muuttaa.
 
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Billsner
21.09.2004 14:43:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdesti olen tuolta kolme levyä tilannut ja kyllä ne ihan ajallaan ja ehjänä tulivat.
 
Ja paketeissa on aina ollut poksumuovia paukuteltavaksi.
 
Niin oli minullakin. Taisi ensimmäinen kymmen minuuttia mennä tuon poksumovien poksutteluun ja sitten vasta aloin uusia levyjä kuuntelemaaan.
 
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
armadillo
21.09.2004 15:04:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeisen puolentoista kuukauden aikana olen tilannut kyseisestä putiikista neljä kertaa levyjä, yhteensä yli 20 levyä. Joka kerta on tullut viikossa perille, levyt ovat olleet ehjiä ja vääriä levyjä ei ole tullut, kertaakaan ei ole myöskään jäänyt yhtään levyä tulematta. Tälläkin hetkellä on tulossa neljän levyn paketti, eilen tilattu, todennäköisesti tulee ensi viikolla.
 
Tyytyväinen olen tähän mennessä ollut.
 
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Blue Moon
21.09.2004 15:38:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viivästyneet toimitukset CDON:ista on mulle olleet ihan arkipäivää, eivätkä ihmeemmin haitanneet. Pääasia, että levyt tulevat, ennemmin tai vähän myöhemmin. :-)
 
Huomattavasti kiusallisempaa on ollut se, että _kahdessa peräkkäisessä_ viime tilauksessani on ollut vääriä levyjä. Toisella kertaa koko tilaus oli aivan pielessä, lasku oikea, muttei yhtään sellaista levyä jonka olin tilannut. Viimeisimmällä kerralla osa tilauksen levyistä oli sellaisia, joita en ollut tilannut.
 
CDON:in asiakaspalvelu on kohdallani toiminut erittäin ripeästi ja ystävällisesti. Asiat on saatu selvitettyä mutta ikäviähän tuollaiset sotkut ovat. Ainakin mulla olis muutakin tekemistä, kuin täytellä reklamaatiolomakkeita ja palautella vääriä toimituksia.
 
CDON:in luotettavuus alkaa musta tuntua sen verran heikolta, että en taida sen palveluita enää käyttää.
 
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
waihen84
21.09.2004 15:51:10 (muokattu 21.09.2004 15:52:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh, olen tilannut monta levyjä CDON.comilta ilman ongelmia. Noh, ehkä ne mokailee joskus mutta virheitä sattuu aina eikä sille mahda mitään.
 
Blue Moon
21.09.2004 15:57:54 (muokattu 21.09.2004 16:06:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh, ehkä ne mokailee joskus mutta virheitä sattuu aina eikä sille mahda mitään.
 
Ehkä toi onkin CDON:in bisneksen lähtökohta...
 
No sattuuhan niitä kaikille joskus mutta olen tilannut Elosen Sepon postimyynnistä (Helsinki) 20:n vuoden ajan, eikä Eloselle virheitä oo sattunut toimituksissa ikinä. CDONia olen käyttänyt vuoden ja virheellisiä tilauksia on tullut jo kaksi. Aika selvä peli mun mielestä.
 
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Turmis
21.09.2004 18:29:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reilut puoli vuotta olen käyttänyt CDON:n palveluja eikä mielestäni moitittavaa ole. Olen tilannut musiikkia sieltä n. 20 kertaa, ja yksi DVD on jäänyt saamatta.. tosin ilmoittivat hyvissä ajoin että se tulee jälkitoimituksena. Parin viikon päästä pahoittelivat että ei löydy, ja seuraavan parin viikon päästä tuli maili että toimitus ei onnistu ja sain "alennuskoodin" jolla sain seuraavasta tilauksesta postikulut pois.
 
Sanokaapa toinen postimyyntifirma joka toimittaa 5 CD-levyä postiluukusta sisään, ja jo valmiiksi edullisten hintojen lisäksi kokonaistoimituskulut ovat alle 3€? Niin, eipä sellaisia taida olla.
 
Tosin tällä hetkellä Swallow the Sunin CD:tä olen odottanut kolme viikkoa, mutta se ei minua haittaa. Sika kun olen, kuuntelen odotellessani mp3-versioita. Itse aion jatkossa käyttää CDON:n palveluita huoletta.
 
Tämä asiakirja on elektronisesti allekirjoitettu.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 524 25 26 27 28

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «