Jusku 19.09.2004 20:52:50 | |
---|
Luetelkaa mielestänne hyviä koti- tai ulkomaisia musiikki/soitinliikkeen nimiä. Mikä siitä tekee hyvän tai huonon? Mikä olisi hyvä nimi liikkeelle? |
Mako 19.09.2004 21:29:22 | |
---|
Mikä olisi hyvä nimi liikkeelle? "Skeba ja styrkkari", "Musavehje". "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Ylläri 19.09.2004 21:39:42 (muokattu 19.09.2004 21:39:59) | |
---|
Itse olen tykästynyt perinteisen tyylin nimiin, joissa mainitaan liikkeen omistaja esim. "Soitin-Huttunen" ja "Aron soitin". Klassinen, selkeä ja luo fiilistä pitkistä perinteistä, sitoutumisesta ja pysyvyydestä. Herättää myös luottamusta, sillä eihän kukaan tohtisi omaa nimeään loata huonolla palvelulla ja tuotteilla, eihän? Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Wiitala 20.09.2004 10:12:43 | |
---|
Hienoin on kyllä "Slagsverkskompaniet". "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Karlsson 20.09.2004 10:16:00 | |
---|
Hemmon Ritsa & Pitsa. Paree palvelu, halvat hinnat ja maukkaat murkinat! Säm = Kondrila |
jhoik 20.09.2004 19:15:27 | |
---|
Entisellä Turkulaisella soitinliike Rolling Storella oli hieno nimi. Vapaata tilaa myytävänä. |
vanttera 20.09.2004 19:34:21 | |
---|
Entisellä Turkulaisella soitinliike Rolling Storella oli hieno nimi. Muuta hienoa siinä ei sitten ollutkaan. "Oikotie onneen" "Kama-run-q" "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
Listen 21.09.2004 09:17:21 (muokattu 21.09.2004 09:17:48) | |
---|
Itse olen tykästynyt perinteisen tyylin nimiin, joissa mainitaan liikkeen omistaja esim. "Soitin-Huttunen" ja "Aron soitin". Klassinen, selkeä ja luo fiilistä pitkistä perinteistä, sitoutumisesta ja pysyvyydestä. Kuvaavista nimistä puheenollen: Äänekoskella oli joskus teollisuusalueella sellainen firma kuin Ääne-Juha... Doo wah diddy diddy down diddy do. |
Äänekoskella oli joskus teollisuusalueella sellainen firma kuin Ääne-Juha... Oli liike mikä hyvänsä, ni asia, joka mua suuresti ärsyttää, on se että liikkeen nimeen pitää jotenkin saada tungettua sen paikkakunnan nimi/osa nimestä. Siilinjärvi, tuo Kuopion kyljessä nouseva pirteä juppikylä (mä luin ton jostain, älkää lynkatko, siilinjärveläiset), on tästä malliesimerkki, siellä on käsittääkseni vaikka kuinka monta ties mitä siilin-hiusta sun muuta siili-puljua. Omalla paikkakunnalla on myös näitä muutama. Mutta musiikkiliikkeen nimestä. Ei ole tähän mennessä tullut mitään hirveän hyvää nimeä vastaan... Enkä kyllä osaa mitään keksiäkään. "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |