Aihe: Mikkien etäisyys kielistä
1 2
weelie
21.09.2004 09:10:17
Riippuu mikeistä. SC vs HB, ylikäämitetyt vai ei?
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Playboy
21.09.2004 10:52:14
Mulla ainakin jaskas paranee särö ku on lähenpänä kieliä..
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
Mrezzye
21.09.2004 11:25:38

Mitä voimakkaammat magneetit mikeissä, niin sitä enemmän ne aiheuttaa "string pullia", eli vaikuttaa siihen luonnolliseen värähtelyyn (=vaimentaa sitä).

Sitä parasta soundia voi etsiä siirtelemällä sitä mikin korkeutta ja kokeilemalla soundin muuttumista. Riippuu mikeistä ja omasta mausta millä korkeudella soundi on mieleinen.
...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania...
Dr. Muff
21.09.2004 11:26:16 (muokattu 21.09.2004 11:27:03)
Riippuu mikeistä. SC vs HB, ylikäämitetyt vai ei?

Vahvat magneetit(string-pull) vai ei? Vaikutus tietty radikaalimpi sinkuilla. Aktiivit vai ei? Kokeilemalla selviää.

Edit: Vähänkö oon hidas?
I Smell Urine
Pluto
22.09.2004 14:02:36
Kuulin jostain...

Kuulit multa, prkl. Haluan mainetta ja mammonaa kun sitä kerrankin ansaitsen.

Iskän krematorio.
Dillon, you son of a bitch!
Kassu
22.09.2004 16:11:59
Mä ainakin pidän kohtuullisen lähellä, isompi outputti ja pinchharmonikit kuuluu ihan eri tavalla.
Edward
22.09.2004 17:03:33

Kuulit multa, prkl. Haluan mainetta ja mammonaa kun sitä kerrankin ansaitsen.

Iskän krematorio.

Saatanansaatana.

Piäis kattoa Öppna mig 2.
I'm just asking - Olen vain persekuningas
toxic
22.09.2004 17:05:53
Mä ainakin pidän kohtuullisen lähellä, isompi outputti ja pinchharmonikit kuuluu ihan eri tavalla.

Eihän se outputti muutu miksikään? Vai olenko taas separina?
Volle
22.09.2004 17:09:34

Indusoituu isompi jännite, kun kieli heiluu lähempänä, mistä seuraa isompi ulostulo.
Nam.
toxic
22.09.2004 17:11:29
Indusoituu isompi jännite, kun kieli heiluu lähempänä, mistä seuraa isompi ulostulo.

Jaa... No opinpahan jotain :D

Eikös noi emg 81 mikit ole sellaisia, että ne voi laittaa normaalia mikkiä lähemmäksi kieliä, ku niitä on käämitty niin perkeleesti? (Ûmmarsitko?)
Kassu
22.09.2004 17:12:14

Jos äitisi on kotona, ja huudat kilometrin päästä että laittaa veden kiehumaan, kuuleeko hän sen huonommin kuin kuulisi jos olisit 5 metrin päässä?
Kassu
22.09.2004 17:12:52
Jaa... No opinpahan jotain :D

Eikös noi emg 81 mikit ole sellaisia, että ne voi laittaa normaalia mikkiä lähemmäksi kieliä, ku niitä on käämitty niin perkeleesti? (Ûmmarsitko?)

Miksi ne pitäisi laittaa lähemmäksi, non aktiivit elikkä kauhea outputti jokatapauksessa.
toxic
22.09.2004 17:16:10
Miksi ne pitäisi laittaa lähemmäksi, non aktiivit elikkä kauhea outputti jokatapauksessa.

...Bäy?
Pluto
23.09.2004 08:46:06
Saatanansaatana.

Piäis kattoa Öppna mig 2.

Eikös se ollu Öppna dig?

Skaffade och spelade, spela platten hela natten.

Mietin tällaista levyn nimeä: "Grönsaker som vi inte har" eli "Vihannekset joita meillä ei ole".

Mitäs tykkäät?
Dillon, you son of a bitch!
Edward
23.09.2004 09:39:38

Eikös se ollu Öppna dig?

Mietin tällaista levyn nimeä: "Grönsaker som vi inte har" eli "Vihannekset joita meillä ei ole".

Mitäs tykkäät?

Niin olikin. Kaisin kattoa jonkun ihan eri version. hoho.

Aika hyvä nimi, ilmentää meidän musaa aika vitun hyvin;). Mitäs kanteen?

Löysin "Odien" "Brödmaster 2000"-levyn kannet yks päivä. Siinä on hieno, Paintilla tehty leivänpaahdin.
Edward
23.09.2004 09:39:42

Eikös se ollu Öppna dig?

Mitäs tykkäät?

Niin olikin. Taisin kattoa jonkun ihan eri version. hoho.

Aika hyvä nimi, ilmentää meidän musaa aika vitun hyvin;). Mitäs kanteen?

Löysin "Odien" "Brödmaster 2000"-levyn kannet yks päivä. Siinä on hieno, Paintilla tehty leivänpaahdin.
Edward
23.09.2004 09:40:07

Mitähän just tapahtu?
Mrezzye
23.09.2004 10:02:55

Niissä on hyvin heikot magneetit. Eivät siis aiheuta hirveästi string-pullia vaikka laittaisi lähelle kieliä. Outputtia kyllä löytyy.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
skebajaba
23.09.2004 11:07:33
Niissä on hyvin heikot magneetit. Eivät siis aiheuta hirveästi string-pullia vaikka laittaisi lähelle kieliä. Outputtia kyllä löytyy.

juuri näin.
eli siellä sitten se patteri osio vahvistaa sen signaalin vahvemmaksi, joka juurikin mahdolistaa sen että magneettien ei tarvitse olla niin vahvat.

sitten jos on erittäin vahvat passiivi mikit ja laittaa liian lähelle kieliä voi ruveta tulemaan epävireisyyksiä koska magneetti rupee häiritsemään kieltä.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)