Unworthy Knight 23.06.2004 11:22:15 | |
---|
No vaatiihan se vähän rohkeutta esiintyä risti kaulassa hevipuritistien edessä... ja asennetta. ....Just. Veikkaampa että harvaa porukasta edes kiinnostaa jos risti hilluu kaulassa. Se että rupee julistaan jotakin raamattua voi ollakkin ongelma. En ainakaan itse pidä minkään moisena rohkeuden osoituksena. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
PJS 23.06.2004 13:04:48 | |
---|
Väärinpäin käännettyjä ristejä saa muuten ihan tavallisista kultasepänliikkeistä. Ostat vaan ristin ja pistät sen silleen kaulaan että se normaalisti ihoa vasten tuleva puoli osoittaa ihosta poispäin. Tadaa..sulla on väärinpäin käännetty risti. Kiitos. "Vitut yleisöstä!"
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Super-Jari 23.06.2004 18:30:01 (muokattu 23.06.2004 18:31:52) | |
---|
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
Super-Jari 23.06.2004 18:31:31 | |
---|
No vaatiihan se vähän rohkeutta esiintyä risti kaulassa hevipuritistien edessä... ja asennetta. Mitä ihmeen rohkeutta? Luuletko että hevipuristeilla kiinnosta mitä sinulla roikkuu kaulassa? Sinun pitäis varmaan käydä joskus ulkona ja nähdä elävänä niitä hevipuristeja. Ristinpitäjät on ihan yhtä lampaita vaikka se olisi mitenpäin kaulassa. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Juzam 25.06.2004 19:59:40 | |
---|
olisihan se melkoista valtavirrasta poikkeamista, jos kantaisi ristiä väärinpäin, siis sellaista samanlaista pientä, mitä muut kantavat oikeinpäin. Tuossa on yksi syy minkätakia pidän/pidin (aika harvoin nykyään) ristiä väärinpäin kaulassani. Sillä ei ole tekemistä oman uskoni kanssa. Nykyään tai ainakin lähitulevaisuudessa taitaa kuitenkin olla ateismi enemmän valtavirtaa kuin kristinusko. Varmaan pitäisi sitten alkaa pitämään ristiä oikeinpäin kaulassa... oikein isoa ja kultaista vielä :) Ostin sen muuten jostain ihme kojusta jostain päin Tukholmaa joskus :P ...tuskin paljoa keskustelun aloittajaa auttoi... On minulla pentagrammi-kaulakorukin, mutta se pysyy paidan alla. Sitä en ostanut "esiteltäväksi".
Miten sitten erottaa satanistin ja wannabe-satanistin? Wannabe-satanistilla tarkoitetaaan varmaankin yleisemmin wannabe-saatananpalvojia, tai sitten teinigootteja. Kaippa sellaiset yleensä ulkonäöstä tunnistaa helposti. ps. Älkää menkö sekoittamaan saatananpalvontaa ja satanismia keskenään, se kun on yleensä (varsinkin lampailla) tapana. |
Jani The Rock 25.06.2004 20:23:43 | |
---|
Mikäs tää vitun lammasjuttu nyt on. Jotain saatanistien sun muiden belsebuubinpalvojien höpinöitä vissiin. Don`t mess with the countryboys |
Super-Jari 26.06.2004 16:28:35 | |
---|
Wannabe-satanistilla tarkoitetaaan varmaankin yleisemmin wannabe-saatananpalvojia, tai sitten teinigootteja. Kaippa sellaiset yleensä ulkonäöstä tunnistaa helposti. Onko saatananpalvojilla sitten joku tietty juttu mistä ne erottaa? Kuka päättää sen kuka on enemmän ja kuka vähemmän saatananpalvoja? Onko sitä samaa erottelua sitten opposition keskuudessa? "minä uskon jumalaan enemmän kuin sinä!" ? ps. Älkää menkö sekoittamaan saatananpalvontaa ja satanismia keskenään, se kun on yleensä (varsinkin lampailla) tapana. Sitä tuskin kukaan järkevä ihminen enää tekee. PAITSI lehdistö ja media yleensä, eivät vain viitsi ottaa asioista selvää tai eivät vain halua. Satanismi nyt on tänä päivänä jo normaalia elämää ihmisten parissa eikä sillä ole mitään tekemistä black metallin tai mustien vaatteiden kanssa. Satanismi on arkipäivää, vain vahvin voittaa, vain minä olen tärkeä. Jani the Rock, tässä lampailla viitataan näihin herran nuhteessa eläviin kunnon kansalaisiin jotka kuoltuaan pääsevät paratiisiin vilvoittavien vetten ääreen ylistämään jumalaa ja hänen poikaansa iänkaikkisesta iänkaikkiseen. Toiset lampaat on sitten niitä jotka elää sen toisen herran nuhteessa. Varmaan mustia lampaita sitten :) Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Jani The Rock 26.06.2004 17:13:46 | |
---|
Jani The Rock, tässä lampailla viitataan näihin herran nuhteessa eläviin kunnon kansalaisiin jotka kuoltuaan pääsevät paratiisiin vilvoittavien vetten ääreen ylistämään jumalaa ja hänen poikaansa iänkaikkisesta iänkaikkiseen. Toiset lampaat on sitten niitä jotka elää sen toisen herran nuhteessa. Varmaan mustia lampaita sitten :) Juu... Better a maverick than just another beef in the bunch. Don`t mess with the countryboys |
miscage 26.06.2004 19:37:00 (muokattu 26.06.2004 23:17:07) | |
---|
PELTO! PELTO! PELTO! On topic. EDIT: Olin väsynyt, siksi tämä. "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
Surusilmä 20.09.2004 15:00:19 | |
---|
Homostelua tommonen....oikein päihä ne kuuluu olla... satanismi ei oo tervettä... |
Hohhoijaa 20.09.2004 18:12:52 (muokattu 20.09.2004 18:14:36) | |
---|
eimitää "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!"
IMIK #17
IHKK #17 |
Kertokaa nyt miten erottaa satanistin ja wannabe-satanistin? Eiköhän sen ihan yleisestä olemuksesta ja tahdikkuudesta luulisi erottavan. Satanistit harvoin pitävät itsestään turhaa meteliä. Kikkeliproge lähtee hakkaamalla. |
simosiili 04.10.2004 11:30:18 | |
---|
Ylösalaisin oleva risti ei ole välttämättä kristinuskon vastainen symboli vaan myös Pietarin risti. Pietari nimittäin naulittiin ristille ylösalaisin. Voi tarkistaa vaikka tuolta: http://www.opinto.net/uskonto/timomuola/rooma.html Outoa, että kaikki uskoaan ylpeästi esille tuovat henkilöt eivät tiedä tällaisia asioita. niiinkävi, mutta mutta. asia on kuitenkin niin että väärinpäin risti kuvaa jeesuksen vastakohtaa - perkelettä , koska on päinvastainen - niinkuin hyvä ja paha - normaali risti - väärinpäin risti. roknroll |
Super-Jari 05.10.2004 06:32:27 | |
---|
Homostelua tommonen....oikein päihä ne kuuluu olla... satanismi ei oo tervettä... Nii just, siis vähä kai, vitu, hä? Eiköhän sen ihan yleisestä olemuksesta ja tahdikkuudesta luulisi erottavan. Satanistit harvoin pitävät itsestään turhaa meteliä. Montako satanistia tunnet? |
Neuroticus Maximus 19.10.2004 16:18:19 | |
---|
Montako satanistia tunnet? Jos välttämättä haluat tietää, niin varmuudella kaksi. Siitä en sitten tiedä, miten suuri osa satanisteista käyttää ulkoisia tunnusmerkkejä, joista heidät voisi tunnistaa. Sehän tässä juuri jänskää onkin, että satanisti voi olla vaikka se naapurissasi asustava kirjallisuuden professori tai bussikuski, jonka näet aamuisin kouluun mennessäsi. Kikkeliproge lähtee hakkaamalla. |
Super-Jari 19.10.2004 22:43:38 | |
---|
Jos välttämättä haluat tietää, niin varmuudella kaksi. Siitä en sitten tiedä, miten suuri osa satanisteista käyttää ulkoisia tunnusmerkkejä, joista heidät voisi tunnistaa. Sehän tässä juuri jänskää onkin, että satanisti voi olla vaikka se naapurissasi asustava kirjallisuuden professori tai bussikuski, jonka näet aamuisin kouluun mennessäsi. Satanismin ajatukset ja elämäntyyli ei ole mitenkään erityisen ihmeellistä nykyään. Nimenä satanismille voi olla mikä vain. |
Rattata 20.10.2004 07:58:59 | |
---|
En oikein käsitä tätä nykyistä meininkiä, että ateismia on yhtä kuin satanismi. Eikös se satanismi kuitenkin ole saatanaan uskomista. Enkä nyt puhu kristinuskon saatanasta, koska sitähän se ei ole. Ihan vain selvennykseksi, ettei kukaan luule että puhun saatananpalvonnasta. Tunnen muutaman satanistin, yhden paremmin. Hän nimenomaan uskoo saatanaan ja kunnioittaa sitä (hänen omia sanoja), mutta että hän ei pukeudu mustiin, hänellä ei ole pitkiä mustia hiuksia, hän ei murjota vaan on ERITTÄIN lepposa ja mukava tyyppi (paitti sillon kun ruvetaan keskustelemaan kristinuskosta, hoho). Ainoa ulkoinen asia mistä voi hänet satanistiksi tunnistaa on kaulassa roikkuva pentagrammi ja bm-bändien paidat (eihän tämäkään nyt mitään todista, mutta kuitenkin). "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK #18 Pastilli? |
JKantonen 20.10.2004 09:25:54 | |
---|
Ainoa ulkoinen asia mistä voi hänet satanistiksi tunnistaa on kaulassa roikkuva pentagrammi Käsittääkseni satanistit pitävät pentagrammiaan väärinpäin. Tavallinen pentagrammi on wiccojen/pakanoiden suosima ja kärjet symboloivat maata,ilmaa,vettä,tulta ja henkeä(akasha) Jotta tässä ei ihmiset puhuisi asioista täysin ns paskaa, kannattaa tutustua historiaan : http://www.pakanaverkko.fi/vox/pentagrammi.shtml |
tillotson 20.10.2004 10:43:35 | |
---|
onhan se helvetin noloa pitää ristiä oikein päin, ku eihän se ole lainkaan muodikasta sanoa uskovansa jumalaan tai olla ylpeä kuuluvansa kirkkoon.. Ei kiitos |
JKantonen 20.10.2004 11:01:55 | |
---|
eihän se ole lainkaan muodikasta sanoa uskovansa jumalaan tai olla ylpeä kuuluvansa kirkkoon.. Kyllä se nyt aika muodikasta on. Kirkon jäseniä 4 390 261 (31.12.2003), joka on 84,1 % koko väkiluvusta. Seurakuntia 576 (2004). www.evl.fi |