Aihe: Vavhareiden modaus?? Kuinka kannattavaa??
1
Generic L
19.09.2004 13:49:24
Eli kuinka kannattavaa on tämä styrkkareiden modaus?? Ja missä suomessa sitä voi tehdä?? Jos modaisi JCM800:sen tai SLP:n niin kannattaako se oikeasti vai pitäskö vaan luottaa säröpurkkeihin?? Tosin noissa styrkkareissahan ei oo efektilooppia niin eikö säröpurkki söis sitä saundia?? Apua kiitos :)
Kassu
19.09.2004 13:56:01
Nimenomaan putkistyrkissa kannattaa se särötin laittaa juur vahvarin eteen etuastetta rosottamaan, kuten esim. SD-1, Tubescreamer jne.
Antti1
19.09.2004 13:57:54
Eli kuinka kannattavaa on tämä styrkkareiden modaus??

Jos tiedät mitä haluat ja aiot vahvistimesi säästää, niin sitten se on kannattavaa. Muuten ei välttämättä, koska jälleenmyyntiarvo saattaa laskea.

Jos modaisi JCM800:sen tai SLP:n niin kannattaako se oikeasti vai pitäskö vaan luottaa säröpurkkeihin??

Riippuu todella paljon modista, mutta luulen että haluat lisää säröä? Edelleen, kannattaa, jos tietää mitä saa.

Tosin noissa styrkkareissahan ei oo efektilooppia niin eikö säröpurkki söis sitä saundia?? Apua kiitos :)

Eipä kovinkaan moni käytä säröjä efektiloopissa. Ei säröpedaalit soundia syö. Olettaen tietenkin, että säröpedaali on hyväsoundinen.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Generic L
19.09.2004 14:51:26
Ourait :D kiitti jäbät!! Eli sitten toinen kymysys.... Oon ihan musiikin suhteen niin kaikkiruokainen et mikä tahansa käy.... oli sitte hendrix tai slayer.... ihan laidasta laitaan.... mitkä sitte ois hyvät purkit hankkia siihen etteen kasarimetallisaundiin ja sit kevyempään??? tosin kevyemmät lähtee kait JCM800:sta ihan ilman purkkia.... Boss SD, DS, MT??? Vai pitääkö jotain miljoonapurkkeja ostaa?? Entäs Tubescreamer ja RAT??? Eli oisin mahdollisesti JCM800:sen hankkimassa.... mitkä siihen ois hyvät säröpurkit??
Kassu
19.09.2004 14:55:51
Ourait :D kiitti jäbät!! Eli sitten toinen kymysys.... Oon ihan musiikin suhteen niin kaikkiruokainen et mikä tahansa käy.... oli sitte hendrix tai slayer.... ihan laidasta laitaan.... mitkä sitte ois hyvät purkit hankkia siihen etteen kasarimetallisaundiin ja sit kevyempään??? tosin kevyemmät lähtee kait JCM800:sta ihan ilman purkkia.... Boss SD, DS, MT??? Vai pitääkö jotain miljoonapurkkeja ostaa?? Entäs Tubescreamer ja RAT??? Eli oisin mahdollisesti JCM800:sen hankkimassa.... mitkä siihen ois hyvät säröpurkit??

Mulla on Boss SD-1, hyvä on ja hinta on tosi halpa.

Tubescreamerit on kanssa hyviä, mutta joku sanoi että ne uudet ei oo niin hyviä ja niitä vanhoja ei oo niin paljon liikkeellä.

SD on kova.
Generic L
19.09.2004 15:28:17
Mulla on Boss SD-1, hyvä on ja hinta on tosi halpa.

Tubescreamerit on kanssa hyviä, mutta joku sanoi että ne uudet ei oo niin hyviä ja niitä vanhoja ei oo niin paljon liikkeellä.

SD on kova.

Mikä styrkkari sulla sitte on?? Oisko se Zak Wylde pedaali hyvä??
Generic L
19.09.2004 15:40:35
Mulla on Marshall JCM900.

Tota, mulle kerrottiin näin, että se Zakkin pedaali on täysin sama ku SD, kolme kertaa kalliimpi.

Ja itse Zakk edelleen käyttää SD:tä.

ok kiits!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)