Aihe: Esp Eclipse-I CTM
1 2
alphamale
06.05.2004 14:43:19

Koht on taas pari lawsuitmallia ;)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
JLM
08.05.2004 19:02:40

http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/ecli_1_ctm.html

tommonen iski silmään tuolta musamaailman kautta. onko kenelläkään minkäänlaista kontaktia kyseiseen kitaraan. onko hintansa väärti, sen 1700 ja risan? erooko paljonkin gibbonsin lespoista ja silleensä?

Kiitti vaan viikon parhaasta linkkivinkistä :) Tuollainen Eclipse-I tai II kyllä kelpais mulle ihan mainiosti. Täytyy katsella syksyllä jos rahaa sattuu vielä olemaan säästössä...
Skebaristi
19.09.2004 15:52:03

Mulla on just tuo kyseinen kitara =)

Sori, oli pakko vastata =)

Voisitko kenties kertoa enemmänkin?
"No niin, no joo"
Santtu_123
19.09.2004 15:56:49

http://p222.ezboard.com/fespguitars … views.showMessage?topicID=665.topic
Tossa vertaillaan CTM1:stä ja EC-1000:ia. Kannattaa lukee jos harkitsee ostavansa jomman kumman.
Vilhelmus
19.09.2004 16:22:47

Otsikon kitaraan hajosin heti nähdessäni. Hinta on vaan suolainen siihen nähden, että tilillä on 2,80e. Ehkä vielä jonain kauniina päivänä.. tyyppaamassa täytyy käydä jos Helssinkiin eskyy.
"Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera
Dinorocker
19.09.2004 16:33:23
Alriit!

Minkä paksuisia kauloja noissa ESP:in Lestereissä yleensä on? Siis ihan niissä LTD malleissa myös?

Jos vertailee Gibsonin ´50 tai ´60 kauloihin tai vastaaviin...

EMG ja "Les Paul"... not for me.
Osta HYVÄ skeba...Torilla
skebajaba
19.09.2004 17:53:03
kyllä tota eclipseä löytyi ainakin viimeviikolla kun musamaailmassa vierailin, kyselin ec-1000 mutta on kuulemma hankalin malli tehtaalta saada, niin paljon kysyntää jottajotta...tosian pitänee itekkin tuo eclipse käydä kokeilemassa sitten kun kerkiän.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
JLM
20.09.2004 14:14:49

Ostin käytettynä Eclipse I:n, elikkä sellaisen jossa on Duncanin Aph-1 mikit ihan vakiona. Toistaiseksi olen pitänyt kovasti. Runko on ohut, kaula on ohut, ääni on... ei ohut vaan hyvä :) Puolituskytkimelläkin saa yllättävän käyttökelpoisia soundeja.

Noiden kitaroiden hinnat uutena on kyllä vähän turhan suolaisia. Jos olisin omastani joutunut pulittamaan musamaailman ovh:n niin kauppoja ei olisi koskaan syntynyt.
Hesuvius
05.07.2007 18:41:23
voisko joku selittää tarkemmin mitä eroa nuilla ykkös ja kakkos eclipseillä on kuin että ne on eri puusta ja niissä on erillaiset säätönupit..? esim: onko ykkösessä kultareunus??
X
Jouni74
05.07.2007 19:44:34
LP fanaatikkona olin jo ostamassa ko. keppiä, mahd. valkoisena, mutta kun tuo pirun Warre ei mene kaupaksi... Oli luonnossa vielä hienompi ja omaan lapaseen sopi tosi hyvin.
Viimeistelykin oli hyvää (ko. yksilössä).
Nykyään en ole varma aktiiveista, mutta mikkejähän voi toki vaihdella :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)