Aihe: Marshall 2556AV
1
Hannu H.
19.09.2004 10:07:10

Eli toisin sanoen Silver Jubilee 2x12 yläkaappi vintage 30 elementein.

Tämmösiä ei pahemmin markkinoilla liiku, joten ajattelin että itse voisin sellaisen värkätä (kaapin rakentaminen tuskin on sitä maailman hankalinta hommaa)

1) Mitat tarttis saada. Jos joku omistaa niin voisitko mittailla tai löytyykö jostain netistä (googletin jo.. en löytäny)

2) Mistä harmaata vinyyliä siihen päälle?
"May the tone be with you"
Hannu H.
19.09.2004 13:09:48

Voisin koettaa jeesata tässä. Melkein vaan mieluummin piirtäisin jonkunlaisen mittakuvaskissin, eikä mulla oikein omalla koneella oo välineitä siihen. Vai miten tarkkaan haluat kaikki mitat - meinaatko tehdä ihan 1:1 näköiskappaleen?

En ole mitään ihan suoraa kopiota tekemässä. Kunhan leveyden puolesta täsmää tuon nupin kanssa (eli periaatteessa voisin soveltaa ilman mitään piirustuksia jonkinlaisen kaapin, mutta luultavasti oikeilla mitoilla soundaa paremmalta?)
Mittakaavaskissi käy siis vallan mainiosti.
"May the tone be with you"
Chemo
19.09.2004 21:21:29

Okei, mä koetan jossain välissä mittailla. Noin pääperiaatteiltaanhan kaappi on nupin levyinen, ja kutankuinkin syvyinenkin yläosastaan - alhaalta sitten toki erilainen kun yläkaappi on se kulmamalli.

Mutta palaan asiaan tuonnempana. Ihan varmuuden vuoksi - laitatko vaikka pikaviestiä jos musta ei oo kuulunut mitään vähään aikaan (ehkä jotain luokkaa viikko tai jotain), mulla on aika paljon kiireitä ja tämmöinen saattaa unohtua kaikessa hulinassa...
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)