Kassu 17.09.2004 17:45:24 | |
---|
joitakin huvittaa erilaiset asiat.. Kyllä itteekin huvittaa kattoa esim. joitakin iron maidenin ja van halenin vanhoja videoita, ihan vaan sen takia kun ne on hassun näkösiä, en sen takia ettenkö jumppahevistä tykkäisi.. Varsinkin Iron Maidenin lavashowt naurattavat aina. |
ozz3 17.09.2004 22:21:37 | |
---|
Varsinkin Iron Maidenin lavashowt naurattavat aina. Iron Maiden pyyhkii lava-showssaan nuoremilla bändeillä lattiaa... Mitä suotta haikailemaan prinsessaa ja puolta valtakuntaa, kun ei tiedä edes miten suudellaan |
Angus 17.09.2004 23:07:36 | |
---|
Varsinkin Iron Maidenin lavashowt naurattavat aina. No jaa, en oikein suuri Iron Maiden saatikaan sitten "heavy-metal" fani ole, mutta kyllä silti lavashow miellytti erittäin suuresti viime joulukuussa. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Nimismies 18.09.2004 02:39:15 (muokattu 18.09.2004 02:41:55) | |
---|
Onnen kyyneleitäkö se virkamies olisi vääntänyt? Prkle, pitääkö tässä vääntää rautalangasta: Dingo on kauhea! Neumann on ärsyttävä, biisit ovat kauhiaa pillunvonkausujellusta ja muutenkin kaikki siinä orkassa etoo. Huomatkaa perustelu. Nyt minua ei tuomita. Hähä. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Kimmo72 18.09.2004 13:30:06 | |
---|
Palataanpas taas varsinaiseen aiheeseen.. Eli tossa kun toi nyt tulee uusintana.. Niin alko vähä nyppii toi juontaja jätkä kun se esitteli Indican lavalle: Tytöt JOTKA ITSE TEKEVÄT BIISIT... No oho!! Mitäs hemmetin kummallista siinä on. Sama kun sanois että seuraavana lavalle nousee The Rasmus joka säveltää ja sanoittaa ITSE, tervetuloa. Kaikki kunnia naisorkestereille mun mielestä. Ei kai ne kaikki oo mitään tuottajien sätkynukkeja. Prkl. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Mako 18.09.2004 20:23:31 | |
---|
Kauheaa häppää nuo ihmisten jutut täällä Europesta. Final Countdown ei ole koko totuus. A)ei niillä 80-luvullakaan ollut niitä ihan perinteisiä kasarisynasoundeja (virvelikaikukin oli aikaan nähden vähäinen) B)Jocke ei koskaan naukunut falsetilla, ei ole "ääni mennyt". Ko. konsertissa kyllä lauloi paikoin paskasti/alkuperäisestä biisistä poiketen, mutta kovin korkealle ei koskaan ennenkään menty. Kiitos. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Topah 18.09.2004 21:03:52 | |
---|
Juu soitin numeroon minäkin... :) |
Dingo on kauhea! Neumann on ärsyttävä, biisit ovat kauhiaa pillunvonkausujellusta ja muutenkin kaikki siinä orkassa etoo. Ainiin, sä diggasit enemmän YÖ:stä! My name is Baron, Notefix Baron " |
Stain 19.09.2004 11:43:07 | |
---|
Vaikka Antti Tuiskun musiikista olisi mitä tahansa mieltä, niin en voinut olla ihailematta kuinka hienosti hän hoiti leukemiaa sairastavan tytön haastattelun. Ei sortunut lässyttämiseen, vaan tuntui olevan aidon empaattinen ja asiallinen. Totta.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Teijo K. 19.09.2004 12:51:15 | |
---|
Prkle, pitääkö tässä vääntää rautalangasta: Dingo on kauhea! Neumann on ärsyttävä, biisit ovat kauhiaa pillunvonkausujellusta ja muutenkin kaikki siinä orkassa etoo. Huomatkaa perustelu. Nyt minua ei tuomita. Hähä. Nimismies näyttää kaapin paikan. Kyllä nyt Dingon suosio romahtaa, kun faninsa tämän lukevat. :) |