paranoid android 17.09.2004 20:44:28 | |
---|
Rokkasi hyvin Käsittääkseni tällä ei ole mitään tekemistä rokin kanssa. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Blue Moon 17.09.2004 20:52:23 (muokattu 17.09.2004 21:00:08) | |
---|
Käsittääkseni tällä ei ole mitään tekemistä rokin kanssa. Kyllä esim. toi kitarariffi munkin mielestä nimenomaa ROKKAA hemmetin hyvin, luokitteli tuon esityksen sitten vaikka jatsiksi ken haluaa. - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
Vilhelmus 17.09.2004 22:30:20 | |
---|
Käsittääkseni tällä ei ole mitään tekemistä rokin kanssa. Eikä sulla. "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |
Rattata 17.09.2004 22:47:56 (muokattu 17.09.2004 22:48:49) | |
---|
Eikä sulla. Eipäs nyt aleta vittuileen, jos joku on tuota mieltä. Edit: ei muuten munkaan mielestä ole mitään tekemistä rokin kanssa, mutta se nyt ei välttämättä ole huono asia (ei sillä ettenkö rokista pitäisi). "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Spiralmind 18.09.2004 07:05:13 (muokattu 18.09.2004 07:08:35) | |
---|
Hanoi Rocksin reinkarnaation tekemiset on sun mielestä oleellisesti parempia kuin tää Beats & Styles - veto? Dunno, en oo tutustunut. Ei ees kiinnosta. Kunhan auon päätäni. ;D Ja empä usko että tästä yhtä paljon/yhtä kiihkeää keskustelua ois jos siinä ei ois Hanoi Rocks. Ja toi 'biisi' ON HUONO. EDIT: Meinas unohtua lainausmerkit sanasta 'biisi'... All Hail Discordia! |
JCM 18.09.2004 07:27:03 | |
---|
Hanoi Rocksin reinkarnaation tekemiset on sun mielestä oleellisesti parempia kuin tää Beats & Styles - veto? Heh, ainakin mun mielestä. _Oleellisesti_ Mulla nousee niskakarvat pystyyn tuosta Beats&Styles kurasta. Ei kerta kaikkiaan iske, meikäläisen mielestä se on vaan niin perkeleen huonon ja ärsyttävän kuuloista. Saahan sitä avarakatseisuudesta jankuttaa, avarakatseinen olen minäkin mitä tulee musiikkiin ja musiikkityyleihin, Mutta ei jumalauta kaikkea tarvitse ihmisen sulattaa. Nyt varmaan tulee lauma jeesustelijoita vastaamaan meikäläiselle ja vaatimaan avarakatseisuutta. Meikäläisen musamaku on mikä on, eikä se muutu jeesustelulla mikskään, Beats&Styles yms. ei vaan kerta kaikkiaan _mulle_ uppoa. Niin, ja vielä sen verran, että Hanoin 12 shots on the rocks on _mun_ mielestä oikein hyvä levy. No bull. Siitäkin sanotaan mitä sanotaan, sanokaa vaan, minä tykkään. Sattuu olemaan enemmän niinku sitä _mun_ juttua. Oi sori, nythän mää oon paikalleni vanhoihin kaavoihin jumittunu "kalkkis". Sitten oon. Jos joku tykkää Beats&Stylesta niin siitä vaan, mutta jos minä tai joku muu ei siitä tykkää niin antakaa meidän olla tykkäämättä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Vilhelmus 18.09.2004 09:17:47 (muokattu 18.09.2004 09:19:19) | |
---|
Niin, ja vielä sen verran, että Hanoin 12 shots on the rocks on _mun_ mielestä oikein hyvä levy. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka yhdestä B&S:n irtobiisistä oon tykänny, niin silti kyllä uusin Hanoikin kuulosti kertakuulemalta paljon paremmalta levyltä kun odotin. Hyvältä! Toisin kuin B&S:n uusi levy :) "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |
paranoid android 18.09.2004 12:34:49 | |
---|
Eikä sulla. Ei niin, mutta sulla on. Ainakin kuvan perusteella. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Blue Moon 18.09.2004 14:11:43 | |
---|
Ja empä usko että tästä yhtä paljon/yhtä kiihkeää keskustelua ois jos siinä ei ois Hanoi Rocks. Jep, ei varmaan. Siitähän tää vähän lähti liikkeelle koko keskustelu. Ja pelkästään hyvä homma jos keskustelu on "kiihkeää". Tää on muutenkin niin lattea maa. ;-) - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
Blue Moon 18.09.2004 14:14:04 (muokattu 18.09.2004 14:32:48) | |
---|
Nyt varmaan tulee lauma jeesustelijoita vastaamaan meikäläiselle ja vaatimaan avarakatseisuutta. Mä tiedän että sä oot avarakatseinen, etkö sä ollu Matin ja Mervinkin keikalla? Hähä! :-) Jos joku tykkää Beats&Stylesta niin siitä vaan, mutta jos minä tai joku muu ei siitä tykkää niin antakaa meidän olla tykkäämättä. Totta kai, ei siitä oo kysymys. Itse asetelmahan tämän tekee herkulliseksi; "kunnon rokkijätkät" menee tommoseen dancehommeliin mukaan. - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
Rattata 18.09.2004 14:39:10 | |
---|
Ja pelkästään hyvä homma jos keskustelu on "kiihkeää". Tää on muutenkin niin lattea maa. ;-) Samaa mieltä. Kunnon kiihkeää keskustelua ei kannata karttaa, tai en itse ainakaan karta. Kunhan vaan perustelut tulee omille mielipiteille, ettei mene päättömäksi väittelyksi. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
JCM 18.09.2004 15:13:08 | |
---|
Mä tiedän että sä oot avarakatseinen, etkö sä ollu Matin ja Mervinkin keikalla? Hähä! :-) Heh, kiitti kun palautitkin mieleeni. Siinäpä vasta todella tasokas artisti;?D Totta kai, ei siitä oo kysymys. Itse asetelmahan tämän tekee herkulliseksi; "kunnon rokkijätkät" menee tommoseen dancehommeliin mukaan. Juu, se ei ollu sulle suunnattu kommentti, vaan yleisesti koko threadin suuntaan semmonen "etukäteispuolustautuminen". Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
12 Shots On The Rocks on musta kanssa helvetin tykki levy. |