depe 17.09.2004 13:39:32 | |
---|
Onhan tästä ollut puhetta, mutta.. Saako niistä Fendereiden sarjanumeroista muuta irti kuin sen valmistusvuoden - siis lähinnä netin kautta? Tai ylipäätään mitään kautta. Ja toinen kysymys: jos jenkki-Strato on "kevyehkö", niin mitä materiaalia se tod.näk. on? Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Eemil 17.09.2004 13:59:38 (muokattu 17.09.2004 14:00:13) | |
---|
Mun stratosta ei saanut kuin muutaman mahdollisen valmistusvuoden 1984-1987. Suuren sarjanumeron perusteella arvelin kitaran ajoittuvan vuoteen 1987. Ensimmäisen kerran kaularautaa säätäessäni löysin kaularaudan vierestä käsin kirjoitetun valmistuspäivämäärän ja oma arvioni osui oikeaan. Kaularaudan säätämiseksi piti siis irroittaa kaula. |
Härski 17.09.2004 17:15:38 | |
---|
Ja toinen kysymys: jos jenkki-Strato on "kevyehkö", niin mitä materiaalia se tod.näk. on? Silkka arvaus: saarnia. |
Kassu 17.09.2004 17:40:17 | |
---|
Mun strato on meksikolainen, sarjanumero selvitti että son vuodelta 02. Mutta, meksikokitaroiden body on 5-7 palasta, jenkit 3-5 palasta. Meksiko-sunbursteissa on viilu. Mun kitara on meksikolainen, runko 3 palasta ilman viilua. Mitä ihmettä? |
depe 18.09.2004 00:33:59 | |
---|
Silkka arvaus: saarnia. Mites tuo saarni? Onko se "kunnon" materiaalia? Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
depe 18.09.2004 00:34:44 | |
---|
Mitä ihmettä? Älä muuta sano. Ei noista ota erkkikään selvää...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
DJ Lattialuukkukoira 18.09.2004 10:21:19 | |
---|
Silkka arvaus: saarnia. Eeenpä menisi takuuseen... Yleensä leppä on hieman kevyempää, Suosaarni on sitten sitä todella kevyttä. Ja kyllä, molemmat ovat erittäin laadukkaita ja kunnollisia puulajeja. Ol' neitosen koti Nebraska
hänt' piiritti Sipuli-Jaska
hänen henkensä tuoksu
sai neitosen juoksuun
ol' tarpeeton vihkipumaska |
DJ Lattialuukkukoira 18.09.2004 10:24:10 | |
---|
Mun strato on meksikolainen, sarjanumero selvitti että son vuodelta 02. Mutta, meksikokitaroiden body on 5-7 palasta, jenkit 3-5 palasta. Meksiko-sunbursteissa on viilu. Mun kitara on meksikolainen, runko 3 palasta ilman viilua. Mitä ihmettä? Sulla on niitä vähän laadukkaampia mehikokitaroita. Ol' neitosen koti Nebraska
hänen henkensä tuoksu
sai neitosen juoksuun
Härski 18.09.2004 11:12:52 | |
---|
Eeenpä menisi takuuseen... Et sattunut huomaamaan, että se oli silkka arvaus? |
DJ Lattialuukkukoira 18.09.2004 11:19:09 | |
---|
Et sattunut huomaamaan, että se oli silkka arvaus? Satuinpa hyvinkin. Ol' neitosen koti Nebraska
hänen henkensä tuoksu
sai neitosen juoksuun
depe 18.09.2004 14:58:27 | |
---|
Mistäs muuten johtuu se, että jossain stratoissa ei se mikkikytkin mene kuin kolmeen asentoon, eikä klassiseen viiteen? Eli siis jokaiselle mikille on "vain yksi asento"? Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Kassu 18.09.2004 15:41:55 | |
---|
Mistäs muuten johtuu se, että jossain stratoissa ei se mikkikytkin mene kuin kolmeen asentoon, eikä klassiseen viiteen? Eli siis jokaiselle mikille on "vain yksi asento"? Jaa'a. Voihan sen kytkimen aina vaihtaa eikä edes iso operaatio ole. |
Jaa'a. Voihan sen kytkimen aina vaihtaa eikä edes iso operaatio ole. Joo niinhän sen aina voi. Rupesin vain ihmettelemään asiaa, kun olen tässä nyt katsellut stratoja "sillä silmällä", että jos vaikka ostaisi moisen. Käytettyjä lähinnä katsellut. Olen aina luullut, että kaikissa stratoissa on se viisivalintainen kytkin. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Kassu 18.09.2004 15:49:10 | |
---|
Joo niinhän sen aina voi. Rupesin vain ihmettelemään asiaa, kun olen tässä nyt katsellut stratoja "sillä silmällä", että jos vaikka ostaisi moisen. Käytettyjä lähinnä katsellut. Olen aina luullut, että kaikissa stratoissa on se viisivalintainen kytkin. Niin olen minäkin luullut. Sillä tavallahan sitä stratosoundia saa, kun plaraa mikkiyhdistelmiä läpi. |
depe 18.09.2004 15:51:03 | |
---|
Niin olen minäkin luullut. Sillä tavallahan sitä stratosoundia saa, kun plaraa mikkiyhdistelmiä läpi. Juu ja eikös se Jimikin käyttänyt tuota mikkivalitsinta sellaisena efektinä jossain biisissä (en nyt muista missä), eli heilutti sitä edes takaisin... ja tuskin oli kolmivalintainen kytkin... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Kassu 18.09.2004 15:53:49 | |
---|
Juu ja eikös se Jimikin käyttänyt tuota mikkivalitsinta sellaisena efektinä jossain biisissä (en nyt muista missä), eli heilutti sitä edes takaisin... ja tuskin oli kolmivalintainen kytkin... Saahan stratosta helvetisti erilaisia sävyjä mikkivalitsinta käyttämällä, kunnon kantrisoundit, hevirokkikompit, nätit cleanit, tukkoiset rähinät ja avoimet systeemit. |