Käyttötarkoituksena lähinnä musiikin kuuntelu, guitar pro ja kitaran äänitys. En pelaa tietokonepelejä. Hintaluokka saisi olla 50-100 euroa ja vaatimuksena helppo käyttöisyys ja asennettavuus. Olen aloittelija tietokoneiden kanssa, enkä tajua ajureiden tai asetusten säädöstä tuon taivaallista. Että ehdotuksia otetaan vastaan! Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds |
Butcheri 23.09.2004 11:43:27 | |
---|
Mulla on Soundblaster Live! 5.1 ja mielestäni se on riittävä noihin tarkoituksiin. Ja mikä asennukseen tulee, pyydä jotain enemmän tietokoneita ymmärtävää kaveriasi neuvomaan. "Muusikot tyydyttää ihmisten tarpeita. Mä en malta odottaa että pääsen tyydyttämään teidät!" -Humalainen muusikkotoverini |
hirvoksi 23.09.2004 11:49:10 | |
---|
Eikös melkein joka koneessa ole valmiiksi jonkinlainen äänikortti? Emolevylle integroituna tai erillisineä korttina. - Pete "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
depe 24.09.2004 08:43:39 | |
---|
Eikös melkein joka koneessa ole valmiiksi jonkinlainen äänikortti? Emolevylle integroituna tai erillisineä korttina. - Pete Kitaran äänitykseen normaalit äänikortit eivät oikein ole hyviä, ainakin jos äänittelee useampia raitoja. Ei ole mukavaa yrittää säädellä niitä viiveitä kohdilleen. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
midprice 24.09.2004 09:09:53 | |
---|
Kitaran äänitykseen normaalit äänikortit eivät oikein ole hyviä, ainakin jos äänittelee useampia raitoja. Ei ole mukavaa yrittää säädellä niitä viiveitä kohdilleen. Ihan ilman viiveitä ja säätöä minä ainakin onnistuin tuossa viiden kitaran harmonian + basson äänittämään (6 raitaa) ihan perus live5.1:llä ja kx:n asio ajureilla. Ja joskus muinoin äänitettiin kannettavan omalla äänikortilla bändin demo kaks raitaa kerrallaan sisään ja silloinkaan ei kyllä mitkään viiveet ja latenssit olleet ongelma. |
Jumina5/6 24.09.2004 13:07:13 | |
---|