Aihe: Thomannin kapulatarjoukset
1 2
Triskal
03.01.2003 18:39:29

Heh... (C)Hevy metallipalstalla ois tuokin varmaan menny täydestä ja nyt kyselis et onko sillä nettisivuja ja mistä niitä voi tilata : )
Nuo hevarit on kyllä joskus aivan ihimesakkia... Ei siis millään pahalla, eikä henkilökohtaisesti!

Se pitää kai sitten ottaa kohteliaisuutena. *näyttää kieltä*
JanneO
07.01.2003 16:17:03
Kävin juuri tuolla unkarissa ja sieltä matkaan tarttui sellaisia paikaillisia halppiskapuloita kuin csibi sticks... hinta oli 400 florinttia pari eli jonkin verran alle 2 euron (1€= n. 230fl). Soittamaan niillä en ole vielä ennättänyt joten kokemuksia ei ole vielä muusta kuin sohvaan soitosta ja siinä ne toistaseksi on kestänyt.

Tämähän oli kuin suoraan toi v*tun kiinahommeli=)
Mikko A
07.01.2003 19:37:06
Tämähän oli kuin suoraan toi v*tun kiinahommeli=)

Paitsi ilman sitä "ryhmäalennusta" :)
PolkaTulk
10.01.2003 15:51:13
Oon joskus lukenut Thomannin sivuilta (muistaakseni) että tilatessa isomman erän kapuloita ni saa jotain alennusta. Muistankohan ihan väärin. Sais nimittäin sieltäkin kapuloita n 1.5 € halvemmalla.

ne l.a special kapulat on ihan vitun mahtavia!lakkausta on vähän millon ne pysyy kädessäki.mut niis kannattaa tosiaa tarkastaa kaikki oksajutut ja tälläset.
jussijoe
31.01.2003 23:29:44

Oon joskus lukenut Thomannin sivuilta (muistaakseni) että tilatessa isomman erän kapuloita ni saa jotain alennusta. Muistankohan ihan väärin. Sais nimittäin sieltäkin kapuloita n 1.5 € halvemmalla.

Ei siellä mun muistin mukaan noin sanottu vaan, että siks ne on thomann:lla, niin edullisia, kun ne tilaa niitä vic firthiltä niin suuria eriä, että ne voi myyä halvemmalla... käykää itse lukemasa thomann:n usein kysytyt kysymykset vai misähän nyt olikaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)