Aihe: Steve Vain levyjä
1 2 3
Strutsi
16.09.2004 12:06:14
Mitä kannataa ostaa jos on jo Fire garden ja Passion & Warfare? Olisko ehkä Alien love secrets?
ostakaa yamaha -sähkökitara
Prome
16.09.2004 13:02:24
Alien Love Secretsiä voin ainakin omakohtaisesti suositella. Aivan loistava levy. Eka jonka itse ostin.
VelvetTune
16.09.2004 13:33:38
Joo Alien Love Secrets on hyvä levy. Tietysti jos pätäkkää löytyy niin osta kaikki Vain levyt.
Eat That Question
sikanaama
16.09.2004 13:45:24
Ostappa Sex & Religion ku siin laulaa Devin Townsend .
Ja jos minua huvittaa lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan
JKantonen
16.09.2004 14:06:30 (muokattu 16.09.2004 14:06:57)
Tämä on tietysti vain mielipide (herneet pois), mutta Alien Love Secrets on yksi Vain huonoimpia levyjä. Siinä taisi olla noin 2kpl hyviä biisejä. Bad Horsie (eka biisi) ja joku toinen.

Sex & Religion oli taas epätasainen häröilylevy laulajalla, ei kovin hyvä.
Flow
16.09.2004 14:09:56
Itse pidin ja pidän edelleenkin Sex & Religion levystä kuin hullu puurosta. Aivan mahtava levy, joka ei kuitenkaan ihan yllä ton Passion and Warfarin tasolle. Alien love secrets on kanssa hyvä vaihtoehto...Ttujako selittelemään, osta kaikki...
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11
Juzzu
16.09.2004 14:19:10
Tämä on tietysti vain mielipide (herneet pois), mutta Alien Love Secrets on yksi Vain huonoimpia levyjä. Siinä taisi olla noin 2kpl hyviä biisejä. Bad Horsie (eka biisi) ja joku toinen.

Sex & Religion oli taas epätasainen häröilylevy laulajalla, ei kovin hyvä.

Meikäläisen mielestä taas nuo kaksi ovat Vain parhaita levyjä, S&R-plätyllä on ihan piisejäkin, stemmalauluja ja kaikenlaista kivaa pelkän pilityksen lisäksi. Alien Love Secretsillä taas mukavia, ainakin omaan makuun passaavia piisejä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Kimmo72
16.09.2004 16:07:53
Vähä ehkä oftopikin puolelle taipuu, mutta tosta laulajasta/laulusta. Herra Vaihan on varsin hyvä myös laulajana. Jos nyt vaikka vertaa Satrianiin, joka vois keskittyy ihan vaan siihen soittopuoleen
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
Super-Jari
16.09.2004 16:37:03
Vähä ehkä oftopikin puolelle taipuu, mutta tosta laulajasta/laulusta. Herra Vaihan on varsin hyvä myös laulajana. Jos nyt vaikka vertaa Satrianiin, joka vois keskittyy ihan vaan siihen soittopuoleen

Minä tykkään Vain soitosta, mutta mun korviin se on laulajana samaa luokkaa kuin minä.
paranoid android
16.09.2004 17:59:29
Minkälainen levy on Ultra Zone? Näin sen jossain alennuksessa mutta en viitsinyt ostaa.... Sehän on ainakin aika uusi..
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
Strutsi
16.09.2004 19:14:10
Tack mielipiteistä!
Joopa joo... Kyllä minä ehkä sen Alienin ostan.
Millä levyllä "The reaper" oli? Kuuntelin nimittäin pätkän sitä satrianin sivuilla (Satriani.com Music -> G3 Rock'n in the free world) ja kuulosti hyvältä.
Entäpä live DVD:t? onko niitä olemassa, ja mikä on paras, ja mite ne maksaa?
ostakaa yamaha -sähkökitara
Kimmo72
16.09.2004 19:32:04

Noi G kolmoset on aika hyviä, Live in Denver ja G3 live in concert. Sitte Steven Live at the Astoria on hyvä. Noin 35€ kipale.. Nämä siis on mulla enkä muista voi kommentoida.
askomiko
17.09.2004 14:27:06
Alien Love Secrets on ylivoimainen suosikkini. Letkeää menoa.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Majesty
17.09.2004 18:10:23
Suosittelen Ultra Zonea ja S & R:ia.
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
sub zero
17.09.2004 18:19:16
Sitten kun siirtyy älyllisesti hieman korkeammalle tasolle niin voi kuunnella jo Allan Holdsworthin levyä Sixteen Men of Tain jossa on myös enemmän tilua
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Kimmo72
17.09.2004 18:28:15
Sitten kun siirtyy älyllisesti hieman korkeammalle tasolle...

Kuka nyt sinne jaksaa..
Von Härskiburg
17.09.2004 18:36:13

Sitten kun siirtyy älyllisesti hieman korkeammalle tasolle...

Mikäs kumma se sellainen...

Joo, Sex & Religion. Aivan ässä.
Don't let me die with that silly look my eyes.
Necromuru
17.09.2004 21:06:36

Alien Love Secrets on kyllä lähes, tai yhtä hyvä kuin Passion and Warfare. Myös Flex-Able on varsin mielenkiintoinen levy.
"Joopa joo" sano joulupukki kun lahjat loppu.
kimurantti1
18.09.2004 15:41:26
Tack mielipiteistä!
Joopa joo... Kyllä minä ehkä sen Alienin ostan.
Millä levyllä "The reaper" oli? Kuuntelin nimittäin pätkän sitä satrianin sivuilla (Satriani.com Music -> G3 Rock'n in the free world) ja kuulosti hyvältä.

The Reaper on "The Elusive Light And Sound" - levyllä, joka sisältää Steve Vain säveltämää/soittamaa elokuvamusaa.
Mm. Elokuvasta Crossroads (ei se missä Britney "näytteli"), jossa Steve Vai myös näytteli lopussa paholaisen omistamaa kitaristia Jack Butleria. Toki muistakin elokuvista on musiikkia. Tutustumisen arvoinen levy.
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)